Novi 911 GT3 so inženirji razvili skupaj s športno divizijo Porsche motorsport, tako da bo tokratna izdaja še bolj dirkaško usmerjena. 4,0-litrski atmosferski šestvaljnik razvije 375 kW (510 KM) moči in se zavrti vse do 9.000 vrtljajev, obenem pa je edini motor v ponudbi brez turbopuhala in novinca do 100 km/h požene v 3,4 sekunde. Še več, zaradi nove modularne platforme MMB in uporabe lahkih materialov je 911 GT3 kljub zajetnejšim zavoram samo 5 kilogramov težji od predhodnika, če je opremljen z menjalnikom PDK, na tehtnici pa pokaže 1.435 kilogramov.
911 GT3 po novem spredaj premore dvojna trikotna vodila in ne vpetje MacPherson, ki je modelom 911 služilo zadnjih 58 let, tehnologijo pa je posodil dirkalnik 911 RSR, ki uporablja podobno vpetje. Temu so dodali še velik spojler na zadku, da zagotavlja dovolj podtlaka tudi pri največjih hitrosti 318 oziroma 320 km/h, hkrati pa bistveno ne poveča količnika upora. Tudi zato je lahko Porschejev testni voznik Lars Kern na Nürburgringu krog prevozil 17 sekund hitreje kot s preteklim 911 GT3.
Ker gre praktično za dirkalnik je na voljo veliko tehnoloških bombončkov za pomoč pri preganjanju na dirkališču, tudi program za dirkanje, ki prilagodi prikazane informacije na vsaki strani analognega merilnika vrtljajev. Vozniku so tako na voljo podatki o tlaku v pnevmatikah, temperaturi in pritisku olj, takisto nivo goriva v rezervoarju in opozorilnik na menjavo prestave. Na voljo je še kopica karbonskih dodatkov in drugih lažjih elementov, ki so na seznamu dodatne opreme, vstopni model pa bo lastnike olajšal za najmanj 160 tisočakov.