Novi HR-V ima odslej bolj dinamičen izgled in malo spominja na ford kuga, v osnovi pa se opira na električni koncept e:concept. Tako je na obrazu nova maska, ki se lepo zlije z lučmi, streha pa se kar hitro spušča proti zadku, čeprav Japonci zatrjujejo, da to nima nobenega vpliva na prostornost notranjosti. HR-V bo tako kot jazz premogel zadnjo klop, kjer je mogoče dvigniti sedalni del, kar omogoča prevažanje večjih stvari, na primer lončnic. Seveda je na voljo več varnostnih in zabavnih sistemov, multimedijski sistem pa je postavljen na vrh armaturne plošče, ki je izdelana zelo minimalistično. Gumbov ni veliko, k sreči pa ostajajo klasični gumbi za upravljanje s prezračevanjem.
Uradnih številk za zmogljivost hibridnega pogona še ni, vendar bo izdelan podobno kot tisti v modelu jazz, kjer za premikanje skrbijo 1,5-litrski bencinski štirivaljnik in dva elektromotorja. V jazzu to pomeni moč 80 kW (108 KM), v HR-V pa pričakujemo, da bo moči vsaj za 96 kW (130 KM). Potrebno je vedeti, da en elektromotor skrbi za premikanje, drugi pa je povezan z bencinskim motorjem in generira elektriko za večji elektromotor. Tako lahko sprednji kolesi poganjata ali elektrika ali bencin, novi HR-V pa bo na voljo proti koncu leta za najmanj 25 tisočakov.