Pri Porscheju so končno pokazali bolj praktično alternativo električni limuzini taycan, ki so jo poimenovali taycan cross turismo. Ponuja večjo oddaljenost od tal, bolj robusten izgled in ogromno moči.
Taycan cross turismo je narejen na enaki električni platformi J1 kot klasični taycan, le da premore novinec terenske ambicije in je zato na voljo samo s štirikolesnim pogonom. Oddaljenost od tal sicer ni primerna za največja brezpotja, vendar lahko zračno vzmetenje z opcijskim terenskim paketom oddaljenost od tal poveča za 3 centimetre v primerjavi s klasičnim taycanom. Seveda je na voljo še dodaten program vožnjo po produ, ki spremeni delovanje podvozja in programa stabilnosti, takisto spremeni občutljivost stopalke za moč.
Zadek oblikovno spominja na panamero sport turismo, predvsem pa je daljša streha, da bo več prostora (47 milimetrvov) za glave na zadnji klopi, zadnje steklo pa se hitro spusti proti lučem. Taycan cross turismo premore še zaščitno plastiko vsenaokrog in drugačna stranska pragova. Višja streha pomeni tudi lažje vstopanje za zadnje potnike, prtljažnik pa v osnovi pogoltne 466 litrov, ob prevrnjenih zadnjih naslonih do 1.212 litrov.
Na voljo bodo štiri ralzičice, taycan 4 cross turismo, taycan 4S cross turismo, taycan turbo cross turismo in taycan turbo S cross turismo, vse različice pa premorejo dva elektromotorja in baterijski sklop, ki pogoltne 93,4 kWh. Vstopni model premore 280 kW (380 KM) moči in se do 100 km/h požene v 5,1 sekunde, hitrost je omejena na 220 km/(h, prevozi pa lahko od 389 do 456 kilometrov. Različica taycan 4S cross turismo ima na voljo 360 kW (490 KM) moči, zato se do 100 km/h požene v 4,1 sekunde, doseže hitrost 240 km/h in lahko prevozi od 388 do 452 kilometrov. S polno baterijo taycan turbo cross turismo prevozi od 395 do 452 kilometrov, elektromotorja pa premoreta 460 kW (625 KM) moči, zato se do 100 km/h požene v 3,3 sekunde in doseže hitrost 250 km/h. Enako moč premore tudi najbolj brutalen taycan turbo S cross turismo, le da se do 100 km/h požene v 2,9 sekunde, prevozi pa lahko od 388 do 419 kilometrov.
Inženirji so povečali moč polnjenja, tako da se lahko taycan cross turismo polni na polnilnicah z močjo 290 kW, taycan samo 270 kW, torej je mogoče baterijo napolniti za 100 kilometrov vožnje v samo petih minutah. Zavoljo 800-voltnega električnega omrežja se lahko baterija od 5 do 80 odstotkov napolni prejo kot v 23 minutah, preko vgrajenega polnilnika z močjo 11 kW pa se baterija napolni v desetih urah in pol. Seveda je mogoče doplačati za polnilnik z močjo 22 kW, ki čas polnjenja razpolovi.
Vsaka različica bo imela drugačno osnovno opremo, že v osnovi pa so na voljo električno pomični sedeži z delnim usnjem, Porschejev zvočni sistem in 19-palčna platišča, takisto zračno vzmetenje, LED luči in cel kup zabavne elektronike. Še več, kupci si bodo lahko preko multimedijskega sistema dokupili določene funkcije, kot je sistem za aktivno ohranjanje voznega pasu in za delno samodejno vožnjo. 4S po drugi strani premore bolj napredne luči in nekaj drugačnih dodatkov zunaj, različici turbo pa premoreta še bolj udobne usnjene sedeže, ki so ogrevani spredaj in zadaj, elektronsko nastavljiv volan, zvočni sistem BOSE, vektorsko razporeditev navora in 20-palčna platišča. Turbo S poleg tega prejme še keramično-kompozitne zavorne diske, štirikolesno krmiljenje in športne sedeže, takisto paket sport chrono, čeprav obe turbo različici v prtljažnik spravita samo 405 litrov prtljage. Prvi primerki se bodo na cestah pojavili že poleti, vstopni taycan cross turismo pa vas bo olajšal za najmanj 120 tisočakov.