Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Frankofilski X4

Renault arkana (megane conquest)

Avtor prispevka: Marko Miklavc
V maju leta 2019 se je na ruskem tržišču pojavil Renaultov odgovor na oblikovne križance v stilu BMW-ja X4 in njegovega večjega nastopaškega brata z oznako X6, ki je po mnenju neresnih novinarjev ustanovitelj današnjega modnega 'SUV-Coupé' gibanja, ker ob tem pozabljajo na pionirsko vlogo modela (actyon (2005-2011)) znamke SsangYong.
Frankofilski X4
Foto: Renault
10. 3. 2021 ob 7:00
Komentarjev: 0

Zaradi tega lahko prve vaške posebneže, ki so ob pomoči nam neznanih psihoaktivnih substanc prepoznali kupe (odnosno 'kupejevski' SUV) v 'visoko nasajeni' 5-vratni kombilimuzini najdemo kvečjemu v Južni Koreji in ne na Bavarskem. Ta koncept avtomobilov, ki v resnici nima prav nobene zveze s pravimi kupeji, so očitno vzljubili tudi ruski kupci, ker so se pri znamki Renault odločili, da ta sicer južnokorejski izdelek sedaj ponudijo tudi kupcem na drugih tržiščih, kjer bo ta avtomobil nosil enako modelno oznako (arkana) kot v Rusiji. Zakaj se nam renault arkana v Sloveniji predstavlja kot megane conquest? Predvsem zaradi tega, ker se pri znamki Renault dobro zavedajo, da obujanje spomina na srbskega vojnega zločinca (Željko Ražnatović Arkan) na območju držav bivše Jugoslavije ni ravno najboljša marketinška poteza. Posledično smo dobili preimenovan avtomobil, ki si po svoje zasluži drugačno modelno oznako, ker se megane conquest resnično razlikuje od vedno samo spredaj gnanega modela arkana, predvsem zaradi drugačne tehnološke platforme. Ruska verzija tega avtomobila je zasnovana ob uporabi tehnološke platforme znamke Dacia, medtem ko je megane conquest zasnovan na novejši tehnološki platformi (CMF-B) znamke Renault, ker ta platforma omogoča vgradnjo bolj naprednih tehnologij in sistemov.

Sedaj je pred nami eleganten (za SUV kategorijo) in pompozno delujoč ('dinamičen' po mnenju marketinga) avtomobil (dolžina: 457 cm, širina: 182 cm, višina: 157 cm, medosna razdalja: 272 cm, masa avtomobila: 1411 kg, nosilnost: 465 kg, obračalni krog: 11,2 metra), ki je približno 35 centimetrov daljši od priljubljenega capturja in se celo lahko pohvali s še večjo medosno razdaljo (+ 1,5 cm) kot model kadjar, od katerega je tudi približno 10 centimetrov nižji. Elegantna francoska SUV kombilimuzina se lahko pohvali tudi s solidno odmerjenim prtljažnikom (osnovna prostornina: 513 litrov), ki se bo v primeru podrtih zadnjih sedežev lahko povečal na 1296 litrov. V Nemčiji, kjer se je ta avtomobil že predstavil novinarjem, hvalijo kvaliteto izdelave in izbiro materialov v notranjosti potniške kabine, všeč pa so jim tudi vozne lastnosti tega, ne ravno najlažjega in prav nič kompaktnega avtomobila.

Nekoliko manj zadovoljni so bili glede udobja, ki je za prednja potnika odlično, ceno občudovanja modno odmerjene 'fastback' strehe bodo plačevali predvsem odrasli zadnji potniki, za katere je zaželeno, da niso višji od 190 cm. Pod motornim pokrovom različice, ki je za odštetih 27.850 evrov že na voljo nemškim kupcem, se skriva 1,3-litrski bencinski, prisilno polnjeni (turbo) štirivaljnik, ki lahko mobilizira 103 kW (140 KM) pogonske moči pri prav nič športnih 4500 vrtljajih v minuti ter 260 Nm motornega navora, ki je uporabniku na voljo v območju od 1750 do 3500 vrtljajev v minuti. Takšen, osnovno motoriziran, renault lahko doseže največjo hitrost 200 km/h (0-100 km/h: 9,8 sekunde) in ob tem porabi uradnih (WTLP poraba po mestu) 6,5-litra pogonskega goriva. Po izračunih nemških novinarjev je povprečna poraba na vsakih 100 prevoženih kilometrov nekoliko višja (7,9 litra), ker novinarske predstavitve novih avtomobilov pač niso 'eco' maratoni.

Vgrajeni pogonski sklop je serijsko spojen s 7-stopenjskim 'DSG' menjalnikom, ki je bil Nemcem ob nedavni predstavitvi avtomobila zelo všeč. Francozi bodo uporabnikom ponudili tudi obsežen nabor raznoraznih asistenčnih sistemov, ki bodo osnovno različico podražili za približno 600 evrov. V osnovni verziji bo avtomobil počival na 17-palčnih kolesih (dimenzije pnevmatik: 215/60 R17), dražje različice osnovno motoriziranega modela (arkana TCe 140 EDC Intens: 30.000 evrov in pa arkana TCe 140 EDC R.S. Line: 32.600 evrov) ter popolnoma hibridna arkana E-TECH 145, ki bo imela podobno prodajno ceno (32.500 evrov za različico Intens), bodo počivale na 18-palčnih kolesih. Občutno dražja v Nemčiji bo verzija arkana E-TECH 145 R.S. Line (35.100 evrov).

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 5 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |