Avtomobilski proizvajalci konstantno spreminjajo oblikovne smeri, nekateri jih imajo začrtane že za več desetletij naprej, pri Genesisu pa so nedavno pokazali novo, ki se bo kmalu prikradla na zunanjost novejših modelov. V prvi vrsti izstopajo še ožje LED luči spredaj in zadaj, seveda tudi posodobljena maska v obliki ščita, pokrov motorja pa se dviguje pri lučeh in ne pri vetrobranu, podobno kot pri aston martinu DB11. Takšen način odpiranja pokrova motorja ne olajša dela samo pri servisiranju, temveč je kriv tudi za boljšo aerodinamiko, ki je pri električnih pogonskih sklopih še kako pomembna.
Notranjost je zanimivo-futuristična in obstaja velika verjetnost, da bo precej podobna tudi v proizvodnem modelu. Sprejela bo štiri potnike, pri čemer so se oblikovalski odločili za drugačno barvo usnja na zadnjih in sprednjih športnih sedežih, poleg tega pa so volan, pokrov nad zračno blazino in varnostni pasovi iz recikliranih materialov, pravzaprav iz usnjenih odrezkov, ki bi jih drugače zavrgli. Pri Genesisu ob tem dodajajo, da bodo skušali to prakso prenesti v vsa proizvodna vozila. Poleg tega boste opazili pomanjkanje klasičnega zaslona multimedijskega sistema, saj ga niso namestili na sredino armature, temveč so ga vkomponirali na povezovalni lok med armaturo in sredinsko konzolo, ter ga povezali z digitalnimi merilniki. To pomeni, da je namenjen izključno vozniku, na slednjem pa je mogoče spreminjati nastavitve sistema za prezračevanje in spremljati ostale pomembne podatke med vožnjo.
Pogonski sklop sicer ni znan, vendar je avtomobil izdelan na platformi E-GMP koncerna Hyundai. Slednja podpira 400 in 800-voltno polnjenje baterije, ki je lahko tako velika, da bi X koncept X s polno lahko prevozil do 500 kilometrov. Če se bo genesis X concept zgledoval po kii EV6 GT bo premogel 426 kW (580 KM) moči, kar je dovolj za izstrelitev do stotice v 3,5 sekunde.