Južnokorejci so pred časom sicer pokazali elantro s paketom dodatkov N line, ki v drobovju premore 1,6-litrski turbobencinski mlin z močjo 150 kW (204 KM), v prodajnih salonih na izbranih tržiščih pa bo že decembra. Prihodnje leto pa pričakujemo še čistokrvno elantro N, kjer bo, tako kot pri modelu i30 N, za pogon skrbel 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki bo proizvedel ali 184 kW (250 KM) moči in 353 Nm navora ali 202 kW (275 KM) moči in 353 Nm navora. Moč se bo preko osemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika prenašala na sprednji kolesi, ponekod bo na voljo tudi ročni menjalnik s šestimi stopnjami, od klasičnih primerkov pa se bo elantra N razlikovala po večjih izpušnih ceveh, bolj izrazitih stranskih pragovih, večjih dovodih zraka in difuzorjem zadaj.