Vstopni caddy california bo na voljo s kratkim medosjem, za pogon pa bo skrbel 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik TSI, ki bo moč na sprednji kolesi prenašal preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami, proizvedel pa bo 84 kW (114 KM). Sprva bo na voljo tudi 2,0-litrski turbodizelski TDI z močjo 90 kW (123 KM), ki bo lahko spojen s sedemstopenjskim dvosklopčnim menjalnikom DSG, za katerega bo seveda treba odšteti nekaj dodatnih evrov, drugi pogonski sklopi in štirikolesni pogon pa bodo na voljo kasneje. Poleg tega bosta oba vstopna motorja na voljo tudi pri različici s podaljšanim medosjem, ki je od klasičnega primerka daljša za dobrih 35 centimetrov, medosje je daljše za 21 centimetrov, v vsakem primeru pa bo na voljo tudi najnovejša multimedija, če bo kdo zadnjo hotel odšteti več denarja.
Vsaj na prvi pogled je california enaka klasičnemu caddyju, takisto so na voljo LED žarometi in 1,4 m2 velika steklena panoramska streha. Tu se podobnosti končajo, saj je na mestu zadnje klopi zložljiva postelja, vse steklene površine, tudi steklena streha, pa premorejo rolete. Na zadku je še kuhinja, ki jo je mogoče izvleči, kuhanje pa je mogoče na plin, prtljažna vrata pa služijo tudi kot streha v primeru dežja. Kupci bodo dobili še zložljiva stola in mizico, ki jih je mogoče pospraviti pod posteljo, poleg tega pa je na voljo nekaj dodatnih odlagalnih mest, posteljo pa je mogoče tudi odstraniti iz vozila. Še več, pri Volkswagnu so za caddy caliornia izdelali še prilagodljiv šotor, ki ga je mogoče povezati z zadnjim delom vozila ali uporabljati na drugi lokaciji, bivalni prostor pa se poveča do te mere, da lahko caddy california uporabljajo štirje. Mnogo dodatkov je sicer na seznamu dodatne opreme, vstopni caddy california pa bo na voljo za najmanj 35 tisočakov.