Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Obisk avtoceste z električnimi avtomobili

Test portala EFAHRER

Avtor prispevka: Marko Miklavc
Električno in fosilno gnani avtomobili imajo več skupnih točk, med njimi je tudi splošno uveljavljeno zavajanje kupcev s strani proizvajalcev glede avtonomije (število prevoženih kilometrov s samo enim polnjenjem akumulatorjev, odnosno polnim rezervoarjem fosilnega goriva …), ki pa je sedaj zaradi uvedbe WLTP protokola nekoliko manj zavajajoče, ni pa povsem izginilo.
Obisk avtoceste z električnimi avtomobili
Foto: Burmester, proizvajalci
23. 8. 2021 ob 6:00
Komentarjev: 0

Ker nam proizvajalci električnih avtomobilov glede tega niso sposobni naliti čistega vina, se je skupina novinarjev nemškega portala EFAHRER odločila za nov preizkus električnih avtomobilov v praksi, tokrat so z desetimi najbolj priljubljenimi električnimi avtomobili v Nemčiji obiskali eno izmed nemških avtocest in po njej konstantno drveli s 130 km/h. Žal Nemci ob tem niso razkrili informacij glede samega poteka testiranj ob vožnji po avtocesti, ker so pozabili omeniti temperaturo ozračja, koliko vklopljenih odjemalcev (klimatska naprava, zunanja svetlobna telesa, 'infotainment') električne energije so imeli ob testnih vožnjah po avtocesti, niti niso razkrili na kakšni razdalji so potekala testiranja. Iz sporočila ja javnost je razvidno samo to, da so imeli avtomobili na začetku testiranj napolnjene akumulatorje, poleg tega vemo, da so celotno avtocestno etapo v celoti prevozili s 130 km/h.

Na porabo električne energije odnosno pogonskega goriva vedno lahko vpliva več faktorjev (aerodinamika, masa, odnosno otovorjenost vozila, način (defenzivna ali agresivna) vožnje, velikost in širina nameščenih pnevmatik, uporaba, odnosno neuporaba električno gnane komfortne opreme, potovalna hitrost, klimatski pogoji (temperatura ozračja), število razpoložljivih KM), ki jih proizvajalci avtomobilov na WLTP testih radi zanemarijo, v praksi pa imajo lahko poguben efekt na avtonomijo.

WTLP obljube (normalna vožnja brez pretiranih pospeševanj in velikih hitrosti, 20 stopinj Celzija in priporočena potovalna hitrost za električne avtomobile v območju od 90 do 100 km/h) in realnost (normalna vožnja brez pretiranih pospeševanj in velikih hitrosti, 40 stopinj Celzija, potovalna hitrost 130 km/h) glede približne avtonomije električnih vozil na avtocesti:

1. Hyundai IONIQ
WLTP obljuba: 311 km
Realna avtonomija: 211 km

2. Tesla model 3
WLTP obljuba: 406 km
Realna avtonomija: 260 km

3. Renault zoe
WLTP obljuba: 389 km
Realna avtonomija: 250 km

4. Volkswagen e-Up!
WLTP obljuba: 260 km
Realna avtonomija: 160 km

5. Volkswagen ID.3
WLTP obljuba: 426 km
Realna avtonomija: 260 km

6. Opel corsa-e
WLTP obljuba: 337 km
Realna avtonomija: 200 km

7. Mercedes-benz EQA
WLTP obljuba: 426 km
Realna avtonomija: 253 km

8. Ford mustang mach-e
WLTP obljuba: 540 km
Realna avtonomija: 300 km

9. Volkswagen ID.4
WLTP obljuba: 522 km
Realna avtonomija: 287 km

10. Škoda enyaq
WLTP obljuba: 536 km
Realna avtonomija: 277 km

Še več informacij o dejanski avtonomiji električnih vozil dobite tukaj (https://efahrer.chip.de/reichweitenrechner). S pomikanjem treh drsnikov lahko enostavno ustvarite različne pogoje vožnje (način vožnje, klimatski pogoji in hitrost) in ob tem dobite število približno prevoženih kilometrov.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 5 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |