Še letos bo astral zamenjal kadjar, trenutno pa inženirji pilijo pogonske sklope in podvozje. Novinec bo izdelan na novi platformi CMF-CD3, ki omogoča tudi elektrifikacijo, tako da bo astral na voljo tudi kot hibridn in priključni hibrid, ne pa kot popolnoma električno vozilo. Za namene testiranj pred prodajo so namenili floto 100 vozil in 900 voznikov, ki bodo 600.000 kilometrov prevozili na javnih cestah, 1,4 milijona kilometrov pa na zaprti progi. Ti testi bodo seveda pokazali, kako se avtomobil dolgoročno obese, hkrati pa bodo vozniki lahko povedali, kako se obese nova platforma in modifikacije le-te, takisto bodo preverili delovanje asistenčnih in zabavnih sistemov, tudi zvočno zatesnitev kabine.
Astral bo bival v istem razredu kot nissan qashqai in volkswagen tiguan, kljub kamuflažni foliji pa že lahko vidimo, da bo oblikovno podoben električnemu meganu E-tech. To pomeni, da bodo LED luči spredaj ozke, takisto zadaj, predvsem pa bo pokrov motorja ukrivljen navzdol. Od strani celo vrata izgledajo enako, bo pa austral premogel večje steklene površine kot megane E-tech.
Nova platforma bo kriva za precej več prostora v kabini, tudi za bolj sofisticirane pogonske sklope. Na voljo bosta samo blagohibridna pogonska sklopa, eden z 1,3-litrskim in drugi z 1,2-litrskim turbobencinskim motorjem, pri čemer bo prvi premogel 12-voltno napetost omrežja in drugi 48-voltno. Koliko bo moči? Do največ 150 kW (200 KM). Pričakujte tudi povsem novo kabino z napredno digitalno ploščo in dvema velikima zaslonoma. Austral bodo Francozi pokazali spomladi.