Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Je večje res boljše?

Škoda octavia in superb

Avtor prispevka: Marko Miklavc
Novinarji nemške revije “Auto Motor und Sport” so objavili zanimiv primerjalni test dveh identično motoriziranih osebnih avtomobilov znamke Škoda. Spopadli sta se octavia in superb v karavanski različici, čeprav Nemci na koncu niso določili zmagovalca.
Je večje res boljše?
Foto: Škoda
11. 1. 2022 ob 6:00
Komentarjev: 0

Z zagato glede tega, kako dimenzijsko velik naj bo model izbranega avtomobila ob povezavi s povsem identično zalogo pogonske moči se spopada veliko kupcev novih avtomobilov, ker imata obe izbiri svoje prednosti in slabosti. Ob primerjavi z modelom superb je dimenzijsko nekoliko manjša (- 173 mm v pogledu skupne dolžine) in posledično tudi občutno lažja (- 135 kg) octavia veliko bolj agilna (to so poudarili tudi nemški novinarji), poleg tega pa tudi občutno cenejša (- 8.190 evrov), čeprav je ob tem samo malenkostno manj udobna in praktična. Po drugi plati je suberb combi bolj rafiniran (v pogledu končne izdelave in uporabljenih materialov), nekoliko prostornejši (predvsem v pogledu razpoložljivega prostora za noge zadnjih potnikov in malenkostnega prirastka (+ 20 litrov volumna) v prtljažniku) in bolje opremljen, vendar tudi bolj okoren in občutno dražji od octavie combi.

To potrjujejo tudi izsledki nemških novinarjev, ki pa na koncu niso določili dejanskega zmagovalca tega testa, so pa zapisali, da superb combi nagovarja predvsem ljubitelje vozil s tako imenovano premijsko nomenklaturo, ki cenijo predvsem prestiž in udobje, čeprav se z zadostno količino udobja in prostora za potnike lahko pohvali tudi octavia combi, ki je seveda bolj po okusu voznikov, ki od vozila občasno pričakujejo tudi dobro dinamiko in nižje stroške vzdrževanja. Poleg tega ta primerjalni test ponovno razkriva pogubni vpliv dodatne mase na avtomobile. Tega številni današnji kupci avtomobilov enostavno ne želijo razumeti, posledično sprejemajo slaboumne rešitve (čim večja karoserija v povezavi z najšibkejšim pogonskim sklopom in čim večjo količino vgrajene opreme), čeprav vrabci že dolgo čivkajo, da pameten kupec vedno izbere zlato sredino (srednja stopnja motorizacije in srednja stopnja opremljenosti).

Primerjava octavie combi 2.0 TDI SCR style s superbom combi 2.0 TDI SCR style

- delovna prostornina motorja v kubičnih centimetrih: 1984 / 1984
- razpoložljiva pogonska moč: 110 kW / 150 KM bei 3000 vrt./min - 110 kW / 150 KM bei 3250 vrt./min
- razpoložljivi motorni navor: 360 Nm pri 1600 vrt./min.  - 340 Nm pri 1700 vrt./min.
- največja hitrost: 222 km/h / 212 km/h
- pospeševanje (0-100 km/h): 8,3 sekunde / 9,9 sekunde
- pospeševanje (0-120 km/h): 11,8 sekunde / 13,9 sekunde
- pospeševanje (0-140 km/h): 16,2 sekunde / 19,4 sekunde
- pospeševanje (0-160 km/h): 22,6 sekunde / 27,1 sekunde
- pospeševanje (0-180 km/h): 31,1 sekunde / 39,9 sekunde

- 80-120 km/h: 6,1 sekunde / 7,1 sekunde
- zaviranje (100-0 km/h): 36,6 m / 10,5 m/s² - 37,8 m / 10,2 m/s²
- zaviranje (130-0 km/h): 60,8 m / 10,7 m/s² - 60,5 m / 10,8 m/s²
- povprečna poraba (test): 3,8 l/100 km (5,8 l/100 km) / 4,0 l/100 km (6,3 l/100 km)
- volumen rezervoarja za gorivo in teoretični doseg: 45 l / 1184 km - 66 l / 1650 km

- CO2 emisije (test): 100 g/km (153 g/km)/ 106 g/km (166 g/km)
- dimenzije (D x Š x V): 4689 x 1829 x 1453 mm / 4862 x 1864 x 1462 mm
- medosna razdalja: 2667 mm / 2836 mm
- obračalni krog (levo/desno): 11,1 / 11,3 m - 11,8 / 11,9 m
- oddaljenost karoserije od vozne podlage: 142 mm / 121 mm
- prostornina prtljažnika (podrta zadnja sedežna klop): 640 (1700) litrov / 660 (1950) litrov

- masa vozil na testu: 1518 kg / 1653 kg
- pnevmatike: 225/45 R 18 Y / 235/45 R 18 W
- nivo hrupa v potniški kabini (80 km/h): 65 decibelov / 65 decibelov
- nivo hrupa v potniški kabini (100 km/h): 68 decibelov / 67 decibelov
- nivo hrupa v potniški kabini (130 km/h): 70 decibelov / 70 decibelov
- nivo hrupa v potniški kabini (160 km/h): 73 decibelov / 73 decibelov
- nivo hrupa v potniški kabini (180 km/h): 75 decibelov / 75 decibelov
- nemška prodajna cena: 35.670 € / 43.860 €

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 5. 2022
Maj 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
0203040506  domača premiera - peugeot 308 SW
0708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-roc 156
renault clio 137
volkswagen T-cross 128
hyundai tucson 103
kia sportage 96

Podatki veljajo za april 2022.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 meseci  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 6 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 8 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 9 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 10 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 11 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  |