toyota bZ4X
Japonci so na avtomobilskem salonu v Tokiu dvignili zastor nad električnim konceptom bZ4X GR sport, ki se bo gotovo prelevil tudi v proizvodno različico. Tehničnih podrobnosti sicer niso navedli, vendar pričakujemo, da bo moč pogonskega sklopa ostala nespremenjena, avtomobil bo dobil samo kozmetične športne dodatke. Med slednjimi so večja platišča, bolj agresiven izgled vseokrog, mat črna barva in športna sedeža spredaj. Avtomobil je tudi malenkost manj oddaljen od tal, tako da so se inženirji v tem primeru lotili tudi vzmetenja.
toyota bZ4X
toyota bZ4X
Toyota yaris GR sport se ponaša še z drugače nastavljenimi blažilniki, ojačanim podvozjem in novim električnim krmilnim mehanizmom, ki skrbi za bolj natančno krmiljenje, tako da bi vse to lahko prejel tudi bZ4X GR sport. Če bo motorizacija nespremenjena, bosta na voljo dva pogonska sklopa, oba pa bosta energijo pridobivala iz baterijskega sklopa, ki pogoltne 71,4 kWh elektrike. Vstopni model ponuja 150 kW (204 KM) moči, ki jo prenaša na sprednji kolesi, do 100 km/h se požene v 8,4 sekunde in lahko prevozi do 450 kilometrov. Štirikolesna različica prejme dodaten elektromotor, skupne sistemske moči je za 160 kW (217,5 KM) in 336 Nm navora, zato se lahko do 100 km/h požene v 7,7 sekunde, takisto je na voljo več različnih voznih programov za vožnjo po snegu, pesku, blatu, … Baterijo bo na enosmernem toku mogoče polniti z močjo 150 kW, zaradi česar bo v 30 minutah napolnjena do 80 odstotkov, konec leta pa bo na voljo tudi trifazni polnilnik z močjo 11 kW, tako da bo baterija na javnih polnilnicah lahko polna v dobrih šestih urah. Cene zaenkrat, ker gre še za koncept, niso znane, bo pa najverjetneje za opremo GR sport treba doplačati vsaj 2 tisočaka.