Ko bo alfa romeo tonale zapeljal na ceste, se bo za prodajne številke boril proti drugim kompaktnim križancem kot so audi Q3, BMW X1, lexus UX, mercedes-benz GLA in volvo XC40.
Italijani so tonale kot koncept predstavili že leta 2019, proizvodna različica pa ne bi smela biti bistveno drugačna. Jasno je, da se bo po velikosti in ceni uvrstil pod večji stelvio, bo pa tudi gnan na vsa štiri kolesa, vendar ob pomoči elektrike, ki bo poganjala zadnji dve kolesi, podobno kot pri jeepu renegade. Pričakujemo, da bo enak tudi pogonski sklop, torej priključnohibridni, ki združuje 1,3-litrski turbobencinski motor in elektromotor, skupne sistemske moči pa bo za 176 kW (240 KM), saj manj zmogljiv pogonski sklop z močjo 140 kW (190 KM) verjetno ne bo na voljo. Tonale bo tako lahko v najbolj optimalnih pogojih samo na elektriko prevozil do 40 kilometrov.
Druge podrobnosti zaenkrat niso znane, je pa koncept v notranjosti premogel digitalne merilnike na 12,3-palčnem zaslonu, osrednji zaslon za multimedijo pa je v diagonalo meril 10,3 palcev. Po napovedih bi tonale že moral biti na cestah, vendar so splovitev prestavili na konec letošnjega leta, da bo avtomobil res premijski in ne premijski samo po ceni, saj je konkurenca v razredu izjemno huda. Kako se sicer odrežejo premijski križanci lahko preberete tukaj, na našem velikem primerjalnem testuPRIMA C SUV premium.