Novi renault austral bo v razredu hud konkurent, saj bo navdušil z zanimivo in pompozno obliko, takisto z napredno notranjostjo, ko se bo spomladi enkrat pojavil na cestah. Celotna notranjost je zelo čista in bo očitno poudarjena s številnimi svetilnimi elementi, pred voznikom bo velik 12,3-palčni zaslon za digitalne merilnike, na sredinski konzoli pa pokončno postavljen 12-palčni zaslon za multimedijo, ki jo po novem kličejo 'OpenR'. Na izgled deluje minimalistično in všečno, vsekakor pa upamo, da so multimedijskemu sistemu namenili boljši procesor, da se ne bo grafika zatikala po nepotrebnem. OpenR podpira android auto in carplay, takisto Googlovo kartografijo preko aplikacije Maps.
Volan so spremenili in malenkostno se poklanja tistemu iz renaulta 5, vsekakor pa je bolj oglat in posledično ponuja vozniku boljši pogled na merilnike. V notranjosti bo tudi veliko odlagalnih mest, sredinska konzola bo do neke mere modularna, seveda pa bo na voljo tudi brezžično polnjenje za pametne telefone. Francozi že zdaj napovedujejo, da bo v notranjosti veliko prostora, tudi zaradi odsotnosti sredinskega tunela, tako da bo več prostora za potnika zadaj na sredini. Še več, zadnja klop bo pomična, naslon pa se bo prevrnil po dotiku gumba.
Trenutno poteka zaključna faza razvoja, v kateri se osredotočajo na piljenje pogonskih sklopov in njihovo zanesljivost. Novinec bo izdelan na novi platformi CMF-CD3, ki omogoča tudi elektrifikacijo, tako da bo astral na voljo tudi kot hibridn in priključni hibrid, ne pa kot popolnoma električno vozilo. Za namene testiranj pred prodajo so namenili floto 100 vozil in 900 voznikov, ki bodo 600.000 kilometrov prevozili na javnih cestah, 1,4 milijona kilometrov pa na zaprti progi. Ti testi bodo seveda pokazali, kako se avtomobil dolgoročno obese, hkrati pa bodo vozniki lahko povedali, kako se obese nova platforma in modifikacije le-te, takisto bodo preverili delovanje asistenčnih in zabavnih sistemov, tudi zvočno zatesnitev kabine.
Astral bo bival v istem razredu kot nissan qashqai in volkswagen tiguan, kljub kamuflažni foliji pa že lahko vidimo, da bo oblikovno podoben električnemu meganu E-tech. To pomeni, da bodo LED luči spredaj ozke, takisto zadaj, predvsem pa bo pokrov motorja ukrivljen navzdol. Od strani celo vrata izgledajo enako, bo pa austral premogel večje steklene površine kot megane E-tech.
Nova platforma bo kriva za precej več prostora v kabini, tudi za bolj sofisticirane pogonske sklope. Na voljo bosta samo blagohibridna pogonska sklopa, eden z 1,3-litrskim in drugi z 1,2-litrskim turbobencinskim motorjem, pri čemer bo prvi premogel 12-voltno napetost omrežja in drugi 48-voltno. Koliko bo moči? Do največ 150 kW (200 KM). Austral bodo Francozi pokazali spomladi.