Za premikanje hitrega razreda C je zadolžen 2,0-litrski turbobencinski motor, enak poganja tudi model A 45 S, vendar v tokratni izdaji proizvede okroglih 300 kW (408 KM) moči in 500 Nm navora pri 5.000 vrtljajih. Ker gre za blagohibridni pogonski sklop ni standardnega alternatorja pač pa je slednjega zamenjal integriran zaganjalnik oziroma generator, ki ga poganja jermen in omogoča zajem energije med zaviranjem ter dodatnih 10 kW (14 KM) začasne moči, ko je ta zares potrebna. Moč se preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika z devetimi stopnjami prenaša na vsa kolesa, saj AMG C 43 premore stalni štirikolesni pogon, ki do 69 odstotkov moči prenaša na zadnji kolesni par. Še več, AMG C 43 serijsko premore še štirikolesno krmiljenje, da bo zaviranje hitrejše.
Novinec se z radodarnim naborom moči do 100 km/h požene v 4,6 sekunde in doseže hitrost 250 km/h, ob doplačilu za paket AMG driver pa se AMG C 43 lahko požene do hitrosti 265 km/h. Čeprav novinec ni tako zmogljiv kot bo AMG C 63 pa vseeno premore zajetnejše zavorne diske, ki spredaj v diagonalo merijo 370 milimetrov, da se bo lahko hitreje ustavil. V sklopu osnovne opreme so še prilagodljivi blažilniki, ki spreminjajo trdoto glede na izbran program vožnje, najtrši pa so v programih sport in sport+.
V osnovi bo AMG C 43 obut v 18-palčna platišča in bo zunaj premogel cel kup športnih dodatkov, na zadku pa difuzor in na vsaki strani dve izpušni cevi. Seveda bodo na seznamu dodatne opreme tudi večja platišča, ki bodo v diagonalo merila do 20 palcev, v notranjosti pa bo umetno usnje in kar nekaj rdečih dodatkov, med drugim varnostni pasovi, manjkale ne bodo niti športne stopalke. Multimedijski sistem MBUX bo enak kot v klasičnem primerku, le da bo imel dodatne menije za športna udejstvovanja, slednja pa se bodo beležila za bahanje pred prijatelji. Prtljažnik pogoltne 455 litrov pri limuzini in 490 pri karavanu, cena za vstopni model pa bo okoli 72.000 evrov.