V Veliki Britaniji bo toyota ponudila model supra z ročnim menjalnikom. To se bo zgodilo najverjetneje jeseni, seveda pa tudi mi pričakujemo, da bo supra za puriste na voljo tudi pri nas.
Toyota supra bo z ročnim menjalnikom lažja od različice s samodejnim menjalnikom, kar pomeni, da bo poskrbela za še več užitkov pri preganjanju skozi ovinke. Ročni menjalnik bo vsaj sprva na voljo samo v kombinaciji z večjim 3,0-litrskim turbobencinskim šestvaljnikom, ki proizvede 250 kW (340 KM) moči in 500 Nm navora, ljubitelji manjših motorjev pa bodo mogli poseči po modelu GR86. Nov menjalnik so Toyotini inženirji razvili posebej za uporabo v modelu supra, zato so morali kar nekaj komponent v drobovju izdelati in razviti na novo. Obstoječi prostor namenjen menjalniku je namreč gnezdil osemstopenjski samodejni menjalnik ZF, zato so ga morali prilagoditi in celo odstraniti nekaj zvočne izolacije. Nov ročni menjalnik s šestimi stopnjami je po drugi strani lažji in premore na novo izdelano sklopko posebej za uporabo v modelu supra, obenem pa je na voljo cel kup elektronike in senzorjev za optimalno razporejanje navora in prilagajanje vrtljajev motorja pri prestavljanju, kar lahko voznik po želji tudi izključi.
Zaradi ročnega menjalnika so morali oblikovalci malenkost spremeniti sredinsko konzolo, prestavno ročico so postavili bliže vozniku, tako da je tudi med upravljanjem s prezračevanjem in ročico več prostora. Poleg tega so inženirji morali na novo razviti sistem za nadzor oprijema, vektorske razporeditve navora in nastavitve diferenciala, sam menjalnik pa je od samodejnega lažji za 21,8 kilogramov. Če se kupec odloči za paket pro, v sklopu katerega je manj usnja v notranjosti in sedeža se pomikata ročno, pa je celoten avtomobil lažji za 38,3 kilogramov. V sklopu letošnjih posodobitev bo supra deležna še drugačnih nastavitev vzmetenja in krmilnega mehanizma, na voljo bosta dve novi barvi zunanjosti. Cene zaenkrat še niso znane, prve supre z ročnim menjalnikom pa bodo v Evropi še pred iztekom leta.