Novi prototip se zanaša na nekatere starejše oblikovne linije, vendar gre še vedno za najnovejši superšortni avtomobil, zato je večina zunanjih panelov izdelanih iz karbonskih vlaken. Na sprednjem odbijaču je veliko dovodov zraka, tudi nekaj aerodinamičnih elementov, še vedno pa ostajata že znani zunanji vzvratni ogledali, takisto štirikratni izpušni sistem. Kdor dobro pozna paganije bo opazil, da so oblikovno skupaj spravili elemente starejših in novejših modelov, vse skupaj pa tvori zanimivo spojino elegance in športnosti.
Za kabino je po vsej verjetnosti nameščen turbobencinski motor V12, ki ga bo posodil Mercedes-AMG. Z dvema turbopuhaloma bo ponudil od 625 kW (850 KM) do 647 kW (880 KM) moči, mogoče še celo več. V vsakem primeru pa ne bo šlo za hibrid ali priključni hibrid, saj na prototipu nikjer ne opazimo nalepk, ki morajo opozarjati da gre za avtomobil z vgrajeno litij-ionsko baterijo.