Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Zdaj bo šele dobro prodajan

Mercedes-benz GLC

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Model GLC je za Mercedes-Benz zelo pomemben, saj je najbolje prodajan model v ponudbi. Doslej so jih globalno prodali že več kot 2,6 milijona, z novo, drugo generacijo pa bodo prodajne številke samo še dvignili.
Zdaj bo šele dobro prodajan
Foto: Mercedes-Benz
2. 6. 2022 ob 6:00
Komentarjev: 0

Avtomobilski proizvajalci se spogledujejo z elektrifikacijo pogonskih sklopov, zato bo vsak GLC elektrificiran, to pa pomeni, da bodo klasični motorji del blagohibridnega pogonskega sklopa, kjer sta na voljo tako 48-voltno električno omrežje kot generator. Poleg tega bodo na voljo trije priključnohibridni pogonski sklopi, ne pa povsem električni GLC, saj bo to vlogo še vsaj nekaj let izpolnjeval EQC.

Novi GLC je izdelan na platformi MRA2, ki podlaga tudi novi razred C, oblikovno pa so se Nemci odločili za evolucijo znane in zaželene oblike. Oblikovalci so sicer lepo implementirali novo izdajo oblikovnega jezika, ki je kriv za lepše zlitje sprednjih luči z masko, odvisno od želene opreme zunanjosti pa se bo spreminjal izgled sprednjega odbijača. Stranske linije so malenkost spremenjene, še največja novost pa so plastične obrobe kolesnih odprtin, ki bodo prvič lahko tudi v barvi karoserije, sicer pa bo GLC obut v platišča velikosti od 18 do 20 palcev. Tudi zadek se vam bo zdel znan, za kar je kriva evolucija oblike.

GLC je malenkost večji kot poprej, da se bo s povečano prostornostjo lahko še vedno boril proti tekmecem kot so audi Q5, BMW X3 in volvo XC60. Dejansko je od preteklega modela daljši za 6 centimetrov, 4 milimetre je bliže tlom, obenem pa so razširili oddaljenost koles spredaj za 6 in zadaj za 23 milimetrov. Dodatnih 6 centimetrov se bo poznalo pri praktičnosti novinca, saj je velika večina dodatnih centimetrov na zdaj daljšem zadnjem previsu, posledično pa so lahko za 50 litrov povečali prtljažni prostor, ki sprejme vsaj 600 litrov prtljage. Električno pomična prtljažna vrata bodo v sklopu osnovne opreme.

Mercedes-benz GLC je imel razmeroma staro notranjost. Po posodobitvi preteklega modela je bila sicer precej bolj napredna, vendar še vedno kakšen korak za konkurenco. To se z novo generacijo končuje, saj je notranjost izdelana po vzoru razreda C, kar pomeni, da je na sredini armaturne plošče velik 11,9-palčni multimedijski zaslon na dotik, ki je usmerjen proti vozniku, pod njim pa so na dotik občutljive površine za razne funkcije. Med slednjimi je tudi čitalec prstnih odtisov, preko katerega GLC prepozna različne voznike in ustrezno prilagodi shranjene nastavitve kot so položaj sedeža, ambientalna osvetlitev in drugo. Še več, nov multimedijski sistem ne podpira samo posodobitev preko spleta, pač p aje mogoče v trgovini Mercedes Me dokupiti različne opcije vozila. Pred voznikom so seveda digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, ob doplačilu tudi projekcijski prikazovalnik.

Vse različice mercedes-benza GLC bodo moč na vsa kolesa prenašale preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami, za moč pa bo ekskluzivno skrbel samo 2,0-litrski štirivaljnik s turbopuhalom. Vsi bencinski in dizelski motorji bodo delno elektrificirani, na voljo pa bodo trije priključnohibridni pogonski sklopi. Vstopni GLC 200 4matic bo z bencinskim motorjem ponudil 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora, GLC 300 4matic pa že 190 kW (258 KM) moči in 400 Nm navora. Vstopni dizelski stroj GLC 220 d 4matic bo po drugi strnai premogel 145 kW (197 KM) moči in 440 Nm navora. Kje se skriva elektrifikacija? Pri teh motorjih samo v obliki 48-votne električne napeljave, ki omogoča generatorju, da ob velikih obremenitvah ponudi do 17 kW (23 KM) začasne pomoči. Poleg tega se motorji lahko hitreje ugasnejo pred semaforjem, ostanejo dlje časa ugasnjeni, poleg tega pa je mogoče dlje časa jadrati in posledično varčevati z gorivom ob manjših obremenitvah motorja.

Najbolj zanimivi bodo priključni hibridi, dva z bencinskim in eden z dizelskim motorjem. Pri vseh baterijski sklop pogoltne kar 31 kWh elektrike, elektromotor pa ponudi 100 kW (136 KM) moči in 440 Nm navora. Posledično bo lahko GLC na elektriko prevozil do kar 100 kilometrov vse do hitrosti 140 km/h. Vstopni priključni hibrid za premikanje uporablja vstopni bencinski motor z močjo 150 kW (204 KM), skupno pa je na voljo kar 230 kW (313 KM) sistemske moči in 550 Nm navora. Posledično se lahko do 100 km/h požene v 6,7 sekunde in doseže hitrost 218 km/h.

Bolj zmogljiv GLC 400 e 4matic ima že 280 kW (381 KM) sistemske moči in 650 Nm navora, s čimer se lahko do 100 km/h požene v 5,6 sekunde in doseže hitrost 237 km/h. Za vse, ki prevozite veliko kilometrov, bo zelo zanimiv dizelski priključni hibrid 300 de 4matic, ki premore kar 245 kW (335 KM) sistemske moči in 750 Nm navora, posledično pa se lahko do 100 km/h požene v 6,4 sekunde in doseže hitrost 217 km/h. Zanimiv je seveda zato, ker porabi malo goriva tudi ko je baterijski sklop prazen.

Cene še niso potrjene, bo pa vstopni model stal vsaj 52 tisoč evrov.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 2. 7. 2022
Julij 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen T-roc 156
renault clio 137
volkswagen T-cross 128
hyundai tucson 103
kia sportage 96

Podatki veljajo za april 2022.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 5 meseci  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 7 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 9 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 10 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 11 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  |