Test strešnih šotorov
ADAC

Kako so Nemci izbirali in na koncu ocenili testne kandidate? Nemcem je bilo ob izbiri primernih testnih kandidatov za ta test pomembno predvsem to, da vsi testni kandidati izpolnjujejo kriterij glede največje dovoljene mase (pri večini vozil s strešnimi sanmi ta masa med vožnjo vozila ne sme presegati 75 kg) strešnega šotora, poleg tega so morali testni kandidati ponujati zadostno velik tloris (140 x 240 cm) za udobno prenočitev dveh odraslih oseb ter dveh manjših otrok. Ob tem so Nemci oblikovali nekaj pomembnih kriterijev (namestitev (odnosno odstranitev strešnega šotora), kampiranje (nastanitev šotora), kvaliteta izdelave, občutljivost na vremenske pojave, količina za zdravje škodljivih sestavnih materialov ob izdelavi šotora). Velja pa omeniti tudi to, da si morate pred nakupom primernega strešnega šotora omisliti tudi primerne strešne nosilce, za kar boste odšteli še dodatnih 150 evrov (približno) in pa primerno lestev.
Zanimiv je bil tudi polurni test postavljenih strešnih šotorov v primeru močnejšega naliva v kombinaciji z vetrovi, ki pihajo s hitrostjo 30 km/h. Tudi v tem primeru so bili Nemci zelo razočarani nad najdražjim tokrat testiranim šotorom znamke Gentletent, ker je bilo po končanem testu v tem šotoru veliko vode. Grajajo pa tudi njegovo slabo odpornost na zimske temperature. Na testu so simulirali klimatske pogoje pri minus petih stopinjah Celzija. V notranjosti izdelka znamke Gentletent bi ob prenočevanju zmrzovali, ker temperatura notranjosti ne presega 4 stopinje Celzija. V zmagovalcu testa, ki tudi ni najbolj primeren za zimske avanture, znaša temperatura notranjosti 7 stopinj Celzija. Ostali testirani strešni šotori so se v tem pogledu obnesli precej bolje. Nemci so ocenili tudi škodljivost (na zdravje) uporabljenih materialov za izdelavo testiranih strešnih šotorov. V tem pogledu (neškodljivost sestavnih materialov) blestijo predvsem izdelki znamk Thule, Nakatanenga (model Roof Lodge Evo II Extended, 2650 evrov) in Gentletent. Omenili pa so tudi priročnost testiranih šotorov, ki je zelo različna (enega izmed testiranih šotorov boste lahko na streho avtomobila spravili sami, v večini primerov bo potrebnih od 6 do 8 rok).
Lep primer tega je izdelek znamke Gentletent, ker gre za izredno lahek strešni šotor z maso v območju 25 kilogramov. Večina tokrat testiranih strešnih šotorov je občutno težja (več kot 50 kilogramov), vse to pa lahko vpliva tudi na povprečno porabo vozila z nameščenim strešnim šotorom. Zato tudi v tem primeru velja podobno pravilo (če zadeve na strehi vašega avtomobila ne potrebujete jo odstranite …) kot ob vožnji z nameščenimi bicikli ali pa strešnim kovčkom.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 mednarodna premiera - mazda CX-60 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
volkswagen T-roc | 156 |
renault clio | 137 |
volkswagen T-cross | 128 |
hyundai tucson | 103 |
kia sportage | 96 |
Podatki veljajo za april 2022.
Letos je bilo v SLO prodanih 16.670 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















