Japonci so tretji swift pokazali decembra 2016, zato bodo prihodnje leto, po sedmih letih na tržišču, pokazali četrto generacijo. Tako kot aktualni swift bo tudi prihodnji verjetno izdelan na enaki platformi HEARTECT.
Da bo šlo za enako platformo sicer namigujejo govorice, vendar bi bila to logična poteza, saj se HEARTECT že zdaj zanaša na kombinacijo naprednega visoko in ultravisoko nateznega jekla, poleg tega pa imajo pri Suzukiju manj denarja kot večji avtomobilski proizvajalci, zato se zdi razvoj nove platforme malo verjeten. Četrti swift zaenkrat nosi interno oznako YED, naši vohunski fotografi pa so prototip ujeli med testiranjem v vroči Španiji. Očitno se bo novinec zanašal na znane zunanje oblikovne linije, tako da bo šlo za evolucijo oblike, je pa že zdaj jasno, da bodo vsi zunanji paneli drugačni. Poleg tega se jasno vidijo tudi nadgrajene luči spredaj in zadaj, večja bo tudi maska. Na zadku bistvenih sprememb sicer ne bo, večjih pa tudi v notranjosti ne pričakujemo, mogoče samo digitalne merilnike in večji zaslon za multimedijo.
Poleg tega je prototip obut v črna velika platišča, tako da gre po vsej verjetnosti za hitrejšo različico, kakšni pogonski sklopi bodo na voljo pa zaenkrat še ni znano. Pri Suzukiju sicer ponujajo blage hibride z 12- ali 48-voltnim električnim omrežjem, govorice pa namigujejo, da bi novi swift lahko poganjal klasičen hibridni pogon, ki bi si ga sposodili pri toyoti yaris hybrid.