Novi avenger v dolžino meri 4,08 metra in je 16 centimetrov krajši od modela renegade, poleg tega pa se lahko pohvali s posebej kratkima previsoma. Izdelan je na posodobljeni električni platformi skupine Stellantis, ki se imenuje e-CMP2, slednja pa premore kar nekaj tehničnih posodobitev v primerjavi z e-CMP, ki podlaga peugeot e-2008, opel mokka-e in DS 3 crossback E-tense. Jeepovi inženirji niso krivi samo za krajša previsa in posledično možne boljše terenske sposobnosti, avenger je z 20 centimetri tudi od tal najbolj oddaljen predstavnik razreda, posledično pa premore vstopni kot 20°, prehodni 20° in izstopni 32°.
Vsesplošni izgled novinca je precej čokat, so pa po pričevanjih ekipe zadolžene za oblikovanje v dobre štiri metre spravili DNK znamke Jeep. Obraz je precej širok in predstavlja evolucijo klasične Jeepove maske s sedmimi predeli, je pa zaradi električne zasnove seveda zaprta. Pri Jeepu načrtujejo, da si bodo lahko kupci personalizirali masko, ji dodali posebne grafike in tudi osvetlitev. Stranska linija je razmeroma čista z dvema pregiboma in z zaščitno plastiko na spodnji strani vrat, na zadku pa ne manjka svetlobni podpis v obliki črke X. Še več, zaščitna plastika namenoma ni obarvana v barvo vozila, kar zagotavlja dodatno mero trdoživosti.
Za premikanje bo skrbel električni pogon, kjer bo baterijski sklop pogoltnil 54 kWh elektrike, za vožnje je bo na voljo 51 kWh, od tega bo 10 modulov pod zadnjimi sedeži in sedem pod sprednjimi. Motor, ki bo vsaj sprva poganjal samo sprednji kolesi, bo proizvedel 115 kW (156 KM) moči in 260 Nm navora, s polno baterijo pa bo mogoče prevoziti do 400 kilometrov (WLTP), oziroma v urbanem okolju do 550 kilometrov (WLTP). Baterija bo omogočala polnjenje preko izmeničnega toka z močjo 11 kW, poleg tega pa bo omogočeno tudi hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 100 kW. V tem primeru se bo od 20 do 80 odstotkov baterija napolnila prej kot v 25 minutah. Teža avengerja? 1.541 kilogramov.
V notranjosti odlagalna mesta ponujajo 34 litrov prostora, prtljažnik pa še dodatnih 380. Po nekaterih pričevanjih je v kabini nekaj več prostora za noge zadnjih potnikov kot pri oplu mokka-e, brez panoramske strehe je dovolj prostora tudi za glave 185-centimetrskih ljudi. Na armaturni plošči je 10,25-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki je zasnovan na operacijskem sistemu Android, posledično pa je mogoče brezžično preslikati zaslon mobilnega telefona preko Android Auto in Carplay. Po želji bo dodatno vgrajena še navigacija TomTom, pred voznikom pa se bodo v osnovi razprostirali digitalni merilniki na 7-palčne zaslonu, 10,25-palčni bo na seznamu dodatne opreme. Armaturna plošča je sicer zelo futuristično čista in brez nepotrebne navlake, so pa pri Jeepu ohranili gumbe za upravljanje s prezračevanjem (bravo!) in pod slednje namestili še gumbe za izbiro prestave.
Sprva bo na voljo sedem različnih barv zunanjosti in platišča v velikosti od 16 do 18 palcev, takisto bodo na voljo trije paketi opreme – sport, longitude in limited. Prvi primerki bodo del posebne omejene prve serije 'first edition', takšni primerki bodo izstopali zaradi posebnih platišč in dodatkov v notranjosti kabine, toplotno črpalko pa bodo premogle čisto vse različice. Dobro je vedeti, da niti dva avengerja ne bosta nujno enaka, saj bo na voljo cel kup grafičnih elementov za streho, pokrov motorja in druge zunanje panele, prvi primerki pa bodo na cestah poleti prihodnje leto. Še cena … Vstopni model bo stal okoli 34.000 EUR, posebna izdaja 'first edition' verjetno 42 tisočakov.