Audijevi inženirji na severu Švedske testirajo tako klasično različico modela Q6 E-tron kot dinamični sportback, ki so ga naši vohunski fotografi ujeli v okolici Ingolstadta. Oba novinca pripeljeta še letos, cenovno pa bosta postavljena med Q4 E-tron, ki je izdelan na platformi MEB, ter med največjim modelom E-tron, ki v drobovju skriva platformo za velike električarje MLB. Audi bo Q6 E-tron in Q6 E-tron sportback izdeloval v Ingolstadtu, kjer izdelujejo tudi baterije za svoja električna vozila, obenem pa bo sestrski avtomobil električnemu porscheju macan, ki bo na cestah nekaj mesecev pred audijem. Platforma PPE bo narejena na osnovi platforme J1, ki podlaga modela taycan in E-tron GT, Q6 E-tron pa bo oblikovno podoben večjemu E-tronu, torej bo streha nizka, boki zadaj pa bodo napihnjeni. Streha bo še nižja v primeru izdaje sportback. Mehansko bo avtomobil precej podoben macanu, razlikovala se bosta oblikovno.
Q6 E-tron bo premogel bistveno več moči kot aktualni Q5, najbrutalnejša različica RS bo po vsej verjetnosti premogla tudi do 433 kW (590 KM) moči, ki se bo prenašala na obe premi. V osnovi sicer platforma PPE omogoča pogon na zadnji kolesi z enim elektromotorjem. Poleg tega omogoča 800-voltno polnjenje z močjo do 350 kW, s polno baterijo pa bo mogoče prevoziti več kot 500 kilometrov. Q6 E-tron bo premogel še vektorsko razporeditev navora med posameznimi kolesi in štirikolesno krmiljenje, kar bo verjetno rezervirano za dražje različice. Razgrnitev je bila že pred časom napovedana za konec leta 2022.