Pri Toyoti bodo poleti pokazali drugo generacijo modela C-HR, ki bo na voljo s hibridnim in priključnohibridnim pogonskim sklopom. Tokrat pa so nas razveselili s fotografijami koncepta C-HR prologue, ki bo postal C-HR.
Model C-HR je začel Toyotino oblikovno revolucijo leta 2016 in od takrat so Japonci predstavili že številne zanimivo in dinamično oblikovane modele, po čemer poprej niso bili znani. Zdaj se pri Toyoti pripravljajo na drugo generacijo modela C-HR, ki jo naznanja koncept C-HR prologue. Čeprav bo končna različica izgledala malenkost drugače, so viri blizu Toyote že povedali, da drastičnih oblikovnih sprememb več ne bo. To pomeni, da bo C-HR tudi v drugo obračal številne glave od prve polovice prihodnjega leta, ko bo zapeljal tudi na naše ceste.
C-HR bo tudi v drugo stavil prej na stil kot na praktičnost, zaradi česar je že prvi C-HR pri kupcih zelo zaželen. Medosje se bo malenkost sicer povečalo, bo pa druga generacija izdelana na posodobljeni platformi TNGA, zaradi česar bo v drobovju poleg hibridnega tudi priključnohibridni pogonski sklop. Na obrazu lahko pričakujemo podobne ozke luči kot na konceptu, masko z velikimi dovodi zraka in nekaj ostrih pregibov vseokoli. Streha ostaja podobna kot pri aktualnem modelu C-HR, so pa C-stebriček postavili bolj nazaj, zaradi česar na zadnji klopi sicer ne bo več prostora, bo pa v kabino prišlo več svetlobe in bo zato delovala bolj prostorno. Na zadku so luči zelo dolge in vizualno kompleksne, zato bodo na proizvodnem modelu verjetno drugačne in bolj enostavne, takisto ne pričakujemo zajetnega difuzorja na zadnjem odbijaču.
Poleg tega koncept C-HR prologue premore več eksperimentiranja z dvobarvnostjo, ki je kupcem C-HR še vedno zelo všeč. Tako na konceptu ni samo streha črne barve, temveč je črn tudi zajeten del zadka vse do C-stebrička, tretja barva pa je na dolgem strešnem spojlerju. Tega pričakujemo na kakšnih posebnih izdajah.
Največja sprememba bo seveda pri pogonih, saj bosta novi C-HR poganjala peta generacija hibridnega pogona in tudi priključnohibridni pogon. Točnih podatkov sicer še ni, vendar pričakujemo, da bo šlo za enak pogon kot pri novi generaciji modela prius, kjer je 2,0-litrski bencinski motor z močjo 111 kW (151 KM) združen z elektromotorjem z močjo 120 kW (163 KM), skupne sistemske moči pa je za 164 kW (223 KM). Baterija bo v tem primeru pogoltnila 13,6 kWh elektrike, C-HR pa bi lahko, če bo šlo za takšen pogon, samo na elektriko prevozil do 90 kilometrov. Klasičen hibrid bo verjetno imel dva pogonska sklopa, šibkejšega z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in zmogljivejšega z 2,0-litrskim bencinskim motorjem. Slednji sistem bo proizvedel 145 kW (197 KM) moči, kakšno porabo pa bi lahko dosegli najbolj zeleni lastniki pa zaenkrat Japonci še ne razkrivajo. Popolnoma električen C-HR v drugi generaciji ne bo obstajal, bo pa vstopni model gotovo dražji od aktualnega, ki ga dobite za najmanj 30.350 EUR.