Novi peugeot 308 je napovedal nov oblikovni slog, ki se ga bodo držali tudi drugi prihajajoči modeli. Naslednji ga bo nosil križanec 3008, ki se bo naslednje leto v povsem novi izdaji podal v hudo borbo proti ostalim tekmecem v ekstremno konkurenčnem segmentu. Avtomobil na fotografijah ima na žalost veliko kamuflažne folijo, vseeno pa lahko vidimo, da bo novi 3008 bolj oglat in impozanten stroj kot poprej, z malenkost manjšimi lučmi drugačne oblike, ki bodo sestavljene iz več led elementov. Seveda pričakujemo, da bo tudi tretja generacija imela spredaj ob straneh led 'čekana' za dnevne luči, maska pa bi lahko bila delno tudi v barvi karoserije, podobno kot pri novem peugeotu 408. Še več, prototip na fotografijah ima nad prtljažnimi vrati še kamuflažno škatlo, ki morebiti zakriva nizko streho avtomobila, saj so slednje pri kupcih danes zelo priljubljene. Čez kamuflažno folijo lahko vidimo še zadnje led luči z najnovejšim svetlobnim podpisom, takisto pričakujemo tudi nove oblike platišč.
V notranjosti bo kakopak najnovejša izdaja postavitve armaturne plošče i-Cockpit, v sklopu katere bo še vedno majhen volan pred digitalnimi merilniki, verjetno bo na voljo tudi napreden projekcijski prikazovalnik in nov zaslon multimedijskega sistema. Upamo, da bo šlo za povsem nov multimedijski sistem, ker se Francozi že zadnjih 10 let oklepajo zastarelega sistema, ki bi ga morali že zdavnaj zamenjati. Pod zaslonom za multimedijo, ki bo verjetno v diagonalo meril 10 palcev, bodo bližnjice do najpomembnejših funkcij, slednje pa bodo dostopne preko na dotik občutljivih površin, podobno kot v modelu 408.
V drobovju novega 3008 se bo skrivala zadnja izdaja platforme EMP2, ki bo še vedno podpirala vgradnjo 1,2-litrskega turbobencinskega trivaljnika, ki bo del blagohibridnega pogona, verjetno samo z močjo 96 kW (130 KM). Poleg tega bo na voljo tudi priključnohibridni pogon, kjer bosta 1,6-litrski turbobencinski motor in elektromotor proizvedla 132 kW (180 KM) oziroma 165 kW (225 KM) moči. Baterijski sklop bo pogoltnil 12,4 kWh elektrike, napolnil pa se bo v 1 uri in 55 minutah, če se bo polnil na polnilnici z močjo vsaj 7 kW. Takšen peugeot 408 bo lahko samo na elektriko prevozil do 60 kilometrov. Vsi motorji so spojeni z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pričakujemo tudi povsem električno različico, ki bo verjetno premogla baterijski sklop, ki bo lahko sprejel 54 kWh elektrike, slednja pa se bo lahko polnila z močjo do 100 kW. Domet bi lahko bil dobrih 300 kilometrov, če se ne boste veliko vozili po avtocesti.