Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Huda konkurenca kliče po posodobitvah

Mercedes-benz GLE

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Nemci so pokazali osvežena modela GLE in GLE coupé, ki bosta kupcem v salonih na voljo že julija letos. Posodobitev je posledica hude konkurence v razredu premijskih SUVjev, ki so napolnjeni z najnovejšimi tehnologijami.
Huda konkurenca kliče po posodobitvah
Foto: Mercedes-Benz
6. 2. 2023 ob 5:00
Komentarjev: 0

Aktualni mercedes-benz GLE je zapeljal na ceste leta 2019, zato je skrajni čas, da je doživel prenovo, saj bosta kmalu na cestah tudi osvežena audi Q7 in BMW X5. Kaj se je pravzaprav sploh spremenilo? Posodobili so pogonske sklope, dizelski motorji so zdaj na voljo kot 48-volni blagi hibridi, novi so tudi priključnohibridni pogonski sklopi. Poleg tega so posodobili še multimedijski sistem MBUX in izboljšali terenske ter vlečne sposobnosti razreda GLE.

V prvi vrsti pa so drugače oblikovani odbijača, maska in luči, kjer so spremenili svetlobni podpis. Poleg tega bo GLE coupé imel zadaj zdaj malenkost drugačne luči, v osnovi pa bo različica z nizko streho premogla paket zunanjosti AMG line, z bolj ostro oblikovanima odbijačema in masko v obliki diamantov.

V notranjosti bodo kupci veseli nove oblike volana, ki premore na dotik občutljive površine, preko katere je mogoče upravljati tako vsebino na digitalnih mernikih kot na multimedijskem zaslonu, takisto je na voljo nekaj več dodatkov iz kroma in nove barvne kombinacije. K temu lahko dodate najnovejšo izdajo multimedijskega sistema MBUX, vsebina pa je prikazana na dveh 12,3-palčnih zaslonih, od katerih je eden namenjen digitalnim merilnikom. Na žalost so še vedno na voljo samo tri različne oblike merilnikov: klasična, športna in diskretna, čeprav bi pričakovali, da jih bo na voljo že na stotine. Razen če bodo druge oblike merilnikov kmalu začeli zaračunavati v obliki mesečne naročnine. Še več, zdaj bo GLE znal brezstično preslikati mobilni telefon na večji zaslon preko Android Auto in Carplay, takisto se bo večina posodobitev prenašala samodejno preko spleta.

Način 'off-road' prikazuje več informacij, tudi kot naklona in za koliko stopinj je obrnjen volan, skupaj z dodatnim parkirnim paketom pa je na voljo 360-stopinjski pregled okoli avtomobila, ki omogoči bolj jasen pregled z na videz prozornim pokrovom motorja. S temi posodobitvami se bo GLE bolje znašel na terenu, tehnologija pa je približno takšna kot pri vozilih Land Rover. Različice s klasičnimi motorizacijami bodo ob paketu 'off-road engineering' prejele zračno vzmetenje in dodatno zaščito podvozja, takisto 30 milimetrov povečano oddaljenost od tal.

Lastniki prikolic boste veseli dejstva, da bo GLE odslej lahko vlekel tudi 3,5 tone težko prikolico, če bo premogel zračno vzmetenje in dodaten sistem za aktivno spremljanje nagiba karoserije, ki preprečuje pretirano nagibanje med ovinki. Sistem bo znal tudi samodejno parkirati prikolico, satelitska navigacija pa bo ob vleki prikolice prilagodila pot vožnje.

Vsi pogonski sklopi bodo poslej elektrificirani, torej blagi hibridni, takisto bo pri vseh različicah na voljo štirikolesni pogon 4matic. Vstopni dizelski model GLE 300 d 4matic bo premogel 2,0-litrski turbodizelski motor z močjo 198 kW (269 KM) in 550 Nm navora, drugi dizel v ponudbi, GLE 450 d 4matic, pa bo imel na voljo že 270 kW (367 KM) moči in 750 Nm navora, ki jih bo zagotavljal 3,0-litrski turbodizelski stroj. Turbobencinski GLE 450 4matic bo za premikanje uporabljal 3,0-litrski turbobencinski motor z močjo 280 kW (381 KM) in 500 Nm navora, zaradi česar se bo do 100 km/h pognal v 5,6 sekunde, enako kot GLE 450 d.

Poslej bosta na voljo dva priključnohibridna pogonska sklopa, eden z 2,0-litrskim turbobencinskim in drugi z 2,0-litrskim turbodizelskim motorjem. Pri obeh izdajah bo elektromotor proizvedel 100 kW (136 KM) moči in 440 Nm navora, baterijska sklopa pa bosta pohrustala kar 31,2 kWh elektrike. Skupno bo na voljo 245 kW (333 KM) sistemske moči in 750 Nm navora pri dizelski in 280 kW (380 KM) sistemske moči ter 600 Nm navora pri bencinski izdaji. Na testiranjih WLTP sta oba priključna hibrida na elektriko prevozila 105 kilometrov.

Na vrhu ponudbe bosta še izdaji AMG, šibkejša s 3,0-litrskim turbobencinskim šestvaljnikom in močjo 320 kW (435 KM) ter 560 Nm navora (k temu lahko dodate še 15 kW (22 KM) moči in 200 Nm navora, ki bo na voljo občasno zaradi integriranega generatorja). Zmogljivejši mercedes-AMG GLE 63 S 4matic+ bo za premikanje uporabljal 4,0-litrski turbobencinski motor V8, ki proizvede 450 kW (612 KM) moči in 850 Nm navora, premore enak generator kot šibkejša izdaja, zmogljivejši primerek pa se do 100 km/h požene v 3,9 sekunde in doseže hitrost 280 km/h, šibkejši AMG prisopiha do 250 km/h, pri čemer 100 km/h doseže po petih sekundah. Izdaji AMG bosta vizualno še bolj dinamični, v vsakem primeru pa boste za vstopni GLE odšteli vsaj 88 tisočakov.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 3. 2023
Marec 2023
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
272801  domača premiera - BMW serija 7 in BMW X7
02030405
060708  domača premiera - fiat scudo
09101112
131415  domača premiera - kia Xceed
16171819
20  mednarodna premiera - mazda CX-60
21  domača premiera - lexus RX
2223  domača premiera - električna vozila MG
24  domača premiera - ford ranger raptor
2526
2728293031  domača premiera - BMW M power
0102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
toyota corolla 128
fiat 500 125
dacia sandero 113
renault captur 111
renault clio 103

Podatki veljajo za februar 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 8.179 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 1 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 1 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 1 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 1 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 1 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 1 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 2 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 2 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 2 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 2 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 2 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 2 leti  |