Nemci so pokazali osvežena modela GLE in GLE coupé, ki bosta kupcem v salonih na voljo že julija letos. Posodobitev je posledica hude konkurence v razredu premijskih SUVjev, ki so napolnjeni z najnovejšimi tehnologijami.
Aktualni mercedes-benz GLE je zapeljal na ceste leta 2019, zato je skrajni čas, da je doživel prenovo, saj bosta kmalu na cestah tudi osvežena audi Q7 in BMW X5. Kaj se je pravzaprav sploh spremenilo? Posodobili so pogonske sklope, dizelski motorji so zdaj na voljo kot 48-volni blagi hibridi, novi so tudi priključnohibridni pogonski sklopi. Poleg tega so posodobili še multimedijski sistem MBUX in izboljšali terenske ter vlečne sposobnosti razreda GLE.
V prvi vrsti pa so drugače oblikovani odbijača, maska in luči, kjer so spremenili svetlobni podpis. Poleg tega bo GLE coupé imel zadaj zdaj malenkost drugačne luči, v osnovi pa bo različica z nizko streho premogla paket zunanjosti AMG line, z bolj ostro oblikovanima odbijačema in masko v obliki diamantov.
V notranjosti bodo kupci veseli nove oblike volana, ki premore na dotik občutljive površine, preko katere je mogoče upravljati tako vsebino na digitalnih mernikih kot na multimedijskem zaslonu, takisto je na voljo nekaj več dodatkov iz kroma in nove barvne kombinacije. K temu lahko dodate najnovejšo izdajo multimedijskega sistema MBUX, vsebina pa je prikazana na dveh 12,3-palčnih zaslonih, od katerih je eden namenjen digitalnim merilnikom. Na žalost so še vedno na voljo samo tri različne oblike merilnikov: klasična, športna in diskretna, čeprav bi pričakovali, da jih bo na voljo že na stotine. Razen če bodo druge oblike merilnikov kmalu začeli zaračunavati v obliki mesečne naročnine. Še več, zdaj bo GLE znal brezstično preslikati mobilni telefon na večji zaslon preko Android Auto in Carplay, takisto se bo večina posodobitev prenašala samodejno preko spleta.
Način 'off-road' prikazuje več informacij, tudi kot naklona in za koliko stopinj je obrnjen volan, skupaj z dodatnim parkirnim paketom pa je na voljo 360-stopinjski pregled okoli avtomobila, ki omogoči bolj jasen pregled z na videz prozornim pokrovom motorja. S temi posodobitvami se bo GLE bolje znašel na terenu, tehnologija pa je približno takšna kot pri vozilih Land Rover. Različice s klasičnimi motorizacijami bodo ob paketu 'off-road engineering' prejele zračno vzmetenje in dodatno zaščito podvozja, takisto 30 milimetrov povečano oddaljenost od tal.
Lastniki prikolic boste veseli dejstva, da bo GLE odslej lahko vlekel tudi 3,5 tone težko prikolico, če bo premogel zračno vzmetenje in dodaten sistem za aktivno spremljanje nagiba karoserije, ki preprečuje pretirano nagibanje med ovinki. Sistem bo znal tudi samodejno parkirati prikolico, satelitska navigacija pa bo ob vleki prikolice prilagodila pot vožnje.
Vsi pogonski sklopi bodo poslej elektrificirani, torej blagi hibridni, takisto bo pri vseh različicah na voljo štirikolesni pogon 4matic. Vstopni dizelski model GLE 300 d 4matic bo premogel 2,0-litrski turbodizelski motor z močjo 198 kW (269 KM) in 550 Nm navora, drugi dizel v ponudbi, GLE 450 d 4matic, pa bo imel na voljo že 270 kW (367 KM) moči in 750 Nm navora, ki jih bo zagotavljal 3,0-litrski turbodizelski stroj. Turbobencinski GLE 450 4matic bo za premikanje uporabljal 3,0-litrski turbobencinski motor z močjo 280 kW (381 KM) in 500 Nm navora, zaradi česar se bo do 100 km/h pognal v 5,6 sekunde, enako kot GLE 450 d.
Poslej bosta na voljo dva priključnohibridna pogonska sklopa, eden z 2,0-litrskim turbobencinskim in drugi z 2,0-litrskim turbodizelskim motorjem. Pri obeh izdajah bo elektromotor proizvedel 100 kW (136 KM) moči in 440 Nm navora, baterijska sklopa pa bosta pohrustala kar 31,2 kWh elektrike. Skupno bo na voljo 245 kW (333 KM) sistemske moči in 750 Nm navora pri dizelski in 280 kW (380 KM) sistemske moči ter 600 Nm navora pri bencinski izdaji. Na testiranjih WLTP sta oba priključna hibrida na elektriko prevozila 105 kilometrov.
Na vrhu ponudbe bosta še izdaji AMG, šibkejša s 3,0-litrskim turbobencinskim šestvaljnikom in močjo 320 kW (435 KM) ter 560 Nm navora (k temu lahko dodate še 15 kW (22 KM) moči in 200 Nm navora, ki bo na voljo občasno zaradi integriranega generatorja). Zmogljivejši mercedes-AMG GLE 63 S 4matic+ bo za premikanje uporabljal 4,0-litrski turbobencinski motor V8, ki proizvede 450 kW (612 KM) moči in 850 Nm navora, premore enak generator kot šibkejša izdaja, zmogljivejši primerek pa se do 100 km/h požene v 3,9 sekunde in doseže hitrost 280 km/h, šibkejši AMG prisopiha do 250 km/h, pri čemer 100 km/h doseže po petih sekundah. Izdaji AMG bosta vizualno še bolj dinamični, v vsakem primeru pa boste za vstopni GLE odšteli vsaj 88 tisočakov.