Pri Volkswagnu se pripravljajo na predstavitev osveženega modela touareg, ki so mu namenili enak obupen volan, za katerega so že zdavnaj napovedali, da ga v avtomobile ne bodo več vgrajevali.
Posodobljeni touareg pričakujemo na naših cestah oktobra, takrat pa se bo ponašal s številnimi posodobitvami, ki jih bodo prejeli tudi audi Q7, audi Q8, porsche cayenne in cayenne coupé. Po petih letih bo touareg dobil nekaj kozmetičnih sprememb, vključno z ozkim led trakom nad odbijačem, drugačnima odbijačema in spremenjeno grafiko sprednjih luči, ki bodo uporabljale matrično led tehnologijo s 38.400 piksli (19.200 pikslov na vsaki strani). K temu so dodali še osvetljevanje pragov v zunanjih vzvratnih ogledalih, drugačno grafiko zadnjih luči, spet led trak čez celotno širino in prvič v Evropi tudi osvetljen logotip Volkswagen.
V notranjosti bo več mehkejših materialov okoli sprednjih potnikov, tudi na sredinskem naslonu, zaslon za multimedijo pa bo v osnovi v diagonalo meril 15 palcev, ob doplačilu celo 38,1. Multimedijski sistem bo podpiral brezžično povezavo za Android Auto in Carplay, vhodi USB tipa C pa bodo lahko polnili naprave z močjo do 45 W. Seveda bo še vedno na voljo nočna kamera za pomoč pri nočni vožnji in projekcijski prikazovalnik, touareg pa bo tudi po posodobitvi lahko udobno prevažal do 5 ljudi in v prtljažnik pospravil za 810 litrov tovora, 610, če bo šlo za priključni hibrid.
Na voljo bodo trije pogonski sklopi, ki bodo moč vedno prenašali na štirikolesni pogon 4motion, takisto se bo moč vedno prenašala preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami. Vstopni motor bo 2,0-litrski turbobencinski štirivaljni motor TSI, ki bo proizvedel 185 kW (252 KM) moči, naslednji pa bo 3,0-litrski turbobencinski motor V6 TSI z močjo 250 kW (340 KM). 3,0-litrski turbodizelski motor V6 bo še naprej ponujal 170 kW (231 KM) ali 210 kW (286 KM) moči, dva priključnohibridna pogona pa bosta za premikanje uporabljala enak 3,0-litrski turbobencinski motor V6 TSI. Na voljo bo 280 kW (381 KM) moči, oziroma 340 kW (462 KM) moči pri različici R, pri obeh pa bo elektromotor prejemal elektriko s strani litij-ionske baterije, ki pogoltne 14,3 kWh elektrike. Električen doseg bo do 47 kilometrov.
Inženirji so predelali še obe vzmetenji, tako klasično kot zračno, za več dinamičnosti, seveeda pa bo še vedno na voljo štirikolesno krmiljenje. Vstopni touareg bo po posodobitvi verjetno malenkost dražji od aktualnega, ki stane najmanj 63.285 EUR.