Leta 1966 se je Paul Jameson odločil za izdelavo osebnega avtomobila z največjim možnim pogonskim sklopom v stilu nekdanje tekmovalne Fiatove 'Torinske pošasti' (fiat S76 'Grand Prix' iz leta 1910), ki jo je premikal 28,5-litrski vrstni bencinski štirivaljnik. Ker je Jameson ob tem želel, da njegov avtomobil premika izdelek britanskih inženirjev se je ob iskanju primernega pogonskega sklopa ustavil na enem izmed tedanjih britanskih vojaških odpadov in si za skromnih 20 britanskih funtov omislil nakup rabljenega pogonskega sklopa iz britanskega tanka centurion v obliki 27-litrskega motorja (meteor V12) znamke Rolls-Royce, ki v bistvu ni nič drugega kot atmosferska različica slavnega, prisilno polnjenega (mehanski kompresor) merlina, ki je premikal legendarnega britanskega lovca (supermarine spitfire) iz druge svetovne vojne.
Nato je okoli te pogonske 'pošasti' zasnoval nosilni okvir s sestavnimi komponentami znamk kot sta Jaguar (model Mk. 10 je prispeval zadnjo premo) in Wolseley (tip 6/99 je doniral prednjo premo) in povezal mogočni pogonski motor s samodejnim menjalnikom koncerna GM (tip TH400). Ob tem je seveda potreboval pomoč specialista. In takrat se je v tej zgodbi pojavil pred kratkim preminuli John Dodd, specialist za samodejne menjalnike, ki je od Jamesona odkupil nedokončani avtomobil in leta 1972 publiki prvič predstavil končni izdelek v obliki Fordovega 'caprija na steroidih', ki so ga oblekli v družbi Fibre Glass Repairs, kjer so za dokončanje karoserije iz steklenih vlaken uporabili tudi veliko sestavnih delov ostalih tedanjih britanskih proizvajalcev avtomobilov. Sedaj vemo, da je prirejeni pokrov motorja in masko hladilnika daroval eden izmed tedanjih modelov znamke Rolls-Royce, medtem ko je vetrobransko steklo prvotno krasilo izdelek znamke Jensen (model FF, prvi serijski avtomobil z ABS zavorami in 4x4 pogonom). Ob tem omenjajo tudi vgrajeni sedežni par iz Lotusovega elana.
Leta 1975 pride do preobrata v tej zgodbi, ker je Dodd takrat na Švedskem z njegovim avtomobilom obiskal njihovega kralja, po končanem obisku se je njegov unikatni kupe ob vožnji po švedskih cestah vnel in delno pogorel, vendar Dodd ni vrgel puške v koruzo, ker je poškodovani avtomobil poslal na popravilo in preoblikovanje karoserije (transformacija iz 2-vratnega kupeja v 3-vratni kombikupe, odnosno 'Shooting-Brake') ter našel nadomestni 12-valjni pogonski sklop, ki pa naj bi ga tokrat daroval spitfire. Preoblikovanje zadka je prineslo tudi 8-delni set zadnjih luči, ki jih je prispeval tedanji Ford capri, 8 žarometov so namestili tudi spredaj. Vgrajeni pogonski sklop iz letala se mora v avtomobilu zadovoljiti brez pritaknjenega mehanskega kompresorja, po oceni poznavalcev lahko atmosferski 12-valjnik mobilizira približno 750 bhp 'konj' (760 KM/559 kW), s katerimi naj bi avtomobil dosegel magično mejo (200 milj/h, odnosno 321 km/h), uradno (BBC-jeve meritve) pa naj bi avtomobil na testu dosegel največjo hitrost 181 milj na uro (290 km/h). Predelava je prinesla tudi drugačni premi (prednjo je prispeval austin westminster, zadnjo pa jaguar XJ12).
Predelavo vozila so končali leta 1977, ravno ob pravem času, da so ta avtomobil omenili v tedanji Guinnessovi knjigi rekordov, kjer je temu, ne ravno najbolj skladnemu avtomobilu pripadel naslov najmočnejšega osebnega avtomobila. Leta 1981 se je v zgodbo o tem bizarnem avtomobilu vmešala še znamka Rolls-Royce, ker jih je vznemirila povezava s tem avtomobilom, ki so ga v določenih medijih predstavljali kot izdelek te aristokratske znamke. Na sodišču so zmagali, Doddu so naložili odstranitev elementov, ki avtomobil povezujejo s to znamko in ga oglobili v znesku 5.000 britanskih funtov. Dodd je vse skupaj ignoriral in skupaj z avtomobilom imigriral v Španijo (Malaga), kjer je živel do njegove smrti v decembru leta 2022. Pred tem je še zadnjič modificiral 'zver', ker so leta 2014 v ta avtomobil vgradili heavy-duty zadnjo premo ameriške znamke Currie.
Trenutno ni znano, koliko denarja bo za avtomobil s približno 16.000 prevoženimi kilometri odštel novi lastnik, niti se ne ve, koliko ponudb bodo sploh dobili za ta nenavadni avtomobil.