Američani so se zadeve lotili zelo resno, ker jim je jasno, kako poguben učinek na akcijski doseg električnih avtomobilov ima lahko slaba aerodinamika počitniške prikolice, seveda pa to velja tudi za vlečno vozilo (z nakupom modnega, z aerodinamiko skreganega električno gnanega 'SUV-čka' namesto normalnega avtomobila si boste lahko dobro oklestili (od - 50 do - 80 kilometrov) akcijski radij s samo enim polnjenjem akumulatorjev), zato je njihov model L1 opremljen s teleskopsko rešitvijo, ki poskrbi za občutno nižjo višino (približno 210 cm) prikolice ob vleki, medtem ko znaša višina mirujoče prikolice ob kampiranju impozantnih 305 centimetrov.
Podobno impozantno je izražena tudi dolžina (približno 822 cm) te premijsko orientirane počitniške prikolice, ki lahko zagotovi domovanje šestim odraslim osebam, prav nič pozitivno impresivna pa ni masa tega počitniškega orjaka, ker govorimo o prikolici z neto maso v območju 3,4 tone, posledično takšne 'superprikolice' ne boste mogli premakniti z običajnim avtomobilom. V ZDA, ki je dežela že prav groteskno velikih 'poltovornjakov' (v Evropi je to že pravi tovornjak), to ne bo predstavljalo večjega problema, ker že obstajajo električno gnani izdelki iz tega segmenta, več težav bi imeli kupci iz Evrope, ker so tudi veliki evropski avtomobili kot je modni audi Q8 e-tron v tem pogledu povsem nemočni (največja dovoljena masa priklopnika: 1,8 tone).
Drugi ameriški ukrep glede izničenja prepolovitve akcijskega dosega ob vleki z električnim vozilom se skriva pod bivalnim delom te prikolice, ker so Američani na zadnjo pogonsko os pri tej dvoosni prikolici pritaknili električni pogonski sklop s trenutno neznano zalogo pogonske moči. Vemo samo to, da bodo kupci te prikolice imeli na razpolago dva možna paketa akumulatorjev (kapaciteta: 40 ali 80 kWh), ki naj bi v kombinaciji z električnim pogonom zagotovila uporabniku električnega vlečnega vozila enak akcijski radij kot ob 'nevleki'. Za dodatno zalogo električne energije pa bo poskrbela 'sončna elektrarna' na strehi prikolice, ki naj bi uporabniku ob lepem vremenu lahko zagotovila 3 kW električne energije. Po mnenju proizvajalca bi uporabnik s takšno količino električne energije lahko zdržal 7 dni.
Vse skupaj pa ni ravno poceni, ker lahko v ZDA že za novo klasično počitniško prikolico te velikosti odštejete približno 50.000 ameriških dolarjev. Za model L1, ki naj bi se na tržišču pojavil leta 2024, bodo morali kupci odšteti približno 125.000 ameriških dolarjev.