Na hladnem severu Evrope proizvajalci redno testirajo svoja vozila, tudi tovorna, kot so to nedavno počeli pri Mercedes-Benz Trucks. Testiranja so šest tednov potekala v kraju Rovaniemi na Finskem, kjer so bila vozila različnih serij, tudi prototipi eactros longhaul in eactros 300, takisto actros L na klasičen dizelski pogon. V ekstremnih razmerah, na zaledenelih voziščih, pri močnem vetru in pri temperaturah do minus 25 stopinj Celzija, so inženirji dodobra preverili delovanje vozil, na podlagi testiranj pa se bodo odločili za nadaljnje korake pri optimizaciji.
Na poti na Finsko so inženirji preverili vse funkcije in sisteme vozil, tudi sistem za menjavo voznega pasu in aktivni radarski tempomat, zaradi prečkanja več državnih meja pa so lahko preverili še delovanje navigacijskih sistemov in sistemov za prepoznavanje prometnih znakov, ki so v oporo vozniku med vožnjo. Ena bolj pomembnih stvari v kabini je še voznikov sedež, katerega udobje so potrdili po prihodu na Finsko.
Hlad severa so izkoristili za pregled obnašanja baterij in električnega pogonskega sklopa v neugodnih vremenskih razmerah, takisto so testirali odziv ob zagonu ter zaščito pogonskih komponent pred mrazom, programsko opremo in vmesnike. Sistem za upravljanje toplote in energije je tukaj še posebej pomemben, zato so ga imeli pod drobnogledom, saj je zadolžen za pravilno in energetsko učinkovito uravnavanje temperature pogona ter voznikove kabine tudi pri nizkih temperaturah. Kabina se je pri električnih tovornih vozilih ogrela hitreje kot pri dizelskemu tovornemu vozilu, se pa ob tem hitreje rabi energija, ki je shranjena v akumulatorju. Zato inženirji priporočajo predhodno ogrevanje kabine električnega tovornega vozila na polnilni postaji, pri čemer ostane doseg nespremenjen.
Z rezultati testiranja so pri Mercedes-Benz Trucks zadovoljni, saj so ostala vsa vozila v ekstremnih zimskih razmerah popolnoma operativna, najbolj dobrodošla informacija pa je, da bodo začeli s serijsko proizvodnjo električnih tovornih vozil že v drugi poloviti leta. Tovorno vozilo eactros longhaul ima napovedan serijski doseg okoli 500 kilometrov, kar zagotavljajo baterije s tehnologijo litij-železo-fosfatnih celiv, eactros 300/400 pa premore po tri baterijske sklope, ki pogoltnejo po 112 kWh vsak, s čimer je mogoče prevoziti do 220 kilometrov brez vmesnega polnjenja.