Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Spet v znamenju elektrike

Avtosalon Frankfurt 2019

Avtor prispevka: Volan
Na letošnjem salonu v Frankfurtu se bolj kot o samih novostih govori o tem, da se je kar 23 znamk odločilo, da ne bodo pokazale svojih modelov. Pa premier vseeno ni malo in praktično vse so bolj ali manj električne.
Spet v znamenju elektrike
Foto: Matej Mihinjač
12. 9. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 3

Očitno znamke zdaj raje denar namenjajo za socialna omrežja, če nimajo res ničesar novega, saj so se udeležbi odpovedali Aston Martin, Citroën, Ferrari, Alfa Romeo, Fiat, Cadillac, Infiniti, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Rolls-Royce, Subaru, Suzuki, Toyota in Volvo, če naštejem večje, so pa zato novosti pokazali vsi taveliki igralci, kot so BMW, Mercedes-Benz, Ford, Hyundai in pa seveda skupina Volkswagen.

Alpina B3 touring

Nemški predelovalec BMWjev, ki ostaja zvest svoji filozofiji že dobrih 50 let, predstavlja nabrito karavansko serijo 3 s povečano močjo in izboljšavami na podvozju. Seveda je bliže tlom, za pogon pa skrbi 3,0-litrski šestvaljnik, ki proizvede 340 kW (462 KM) in 700 Nm navora, moč pa se preko osemstopenjskega športnega samodejnega menjalnika prenaša izključno na vsa kolesa. Prvi bodo na cestah v sredini prihodnjega leta, drveli pa bodo lahko s hitrostjo kar 322 km/h.

Audi A1

audi A1 citycarver
Audijev najmanjši je dobil novo različico – citycarver. Od klasičnega A1 je 4 centimetre bolj oddaljen od tal, ima več plastičnih dodatkov in celo boljše izgleda, tudi zaradi LED-luči. Ker hoče biti viden, bo 9 barv zunanjosti, motorji pa bodo imeli od 70 kW (95 KM) do 147 kW (200 KM), torej prava bombica. Okoli 23 za vstopni model.

Audi RS 6 avant

Ob 25. obletnici so se pri Audiju odločili, da bo imel brutalni karavan RS 6 avant 441 kW (600 KM) in 800 Nm navora. Dejansko izgleda zelo jezno, tudi ko motor ni zagnan, sicer pa se sliši simfonija osmih valjev. 4,0-litrski V8 požene RS 6 avant do 100 km/h v 3,6 sekunde in neha pospeševati pri hitrosti 250 km/h, razen če doplačate za končno hitrost 280 oziroma 305 km/h. Je pa tole tudi blagi hibrid, uporablja 48-voltno napetost, čeprav pri tolikšni moči nekih brutalnih varčevanj z gorivom pač ne smete pričakovati.

Audi RS 7 sportback


RS 7 sportback je enaka zgodba v drugačnem paketu, samo odločiti se morate, ali imate raje karavan ali bolj stilsko limuzino z nizko streho. Enim je takšen pač bolj všeč, predvsem pa je v primerjavi s klasičnim A7 sportback bolj širok, spredaj kar 1,95 metra, v dolžino meri dodatne 4 centimetre, s klasičnim bratom pa si deli samo pokrov motorja, streho in sprednji par vrat.
 

Audi AI:trail concept

Audi AI:trail concept
34 centimetrov je oddaljen od tal tale Audijev koncept AI:trail, ki je na elektriko. Elektrika in voda … Bi kar dvakrat premislili, preden bi se z njim zapodili v vodo. Naredili so ga iz aluminija, jekla in karbona, zato tehta 'samo' 1.750 kilogramov, s polno baterijo pa prevozi od 400 do 500 na cestah in do 250 kilometrov na terenu. Ni slabo za terenca, ki ima 314 kW (428 KM).

BMW X6

Tretja generacija avtomobila, ki takoj ogreje srca nekaterih predstavnic nežnejšega spola, je za ljubitelje bavarskih produktov zanimiva zaradi luči na zadku, ki so zavzele skoraj celotno širino avtomobila. Največja novost, ki jo bodo gotovo vsi imeli vedno vključeno, pa sta osvetljeni ledvički na maski. Avto je za nekaj centimetrov daljši in širši, že vstopni model pa bo imel 195 kilovatov moči, se pravi 265 'konjev', kar se prevede v 6,5 sekunde do 100 km/h. Vstopni bencinar bo imel 340 'konjev', zato bo 2,3 tone težko gmoto pognal do stotice sekundo hitreje. Baje bo stal vsaj 83 tisočakov.

BMW X6 vantablack

Ste že slišali za vantablack? To je trenutno najtemnejša snov, ki jo poznamo, ker vpije kar 99,96 odstotka svetlobe. Zato je jasno, da je stvar zanimiva za avtomobiliste in zato takšnega X6 skoraj ne vidite. No, ponoči ga ne bi nihče našel, zato še dobro, da ima zdaj osvetljeni ledvički. X6 je tudi prvi avto na svetu z vantablackom.

BMW vision M next

BMW vision M next je mogoči vpogled v izgled druge generacije modela i8. V skladu s tradicijo je hibrid, turbobencinski motor in elektromotor pa dasta od sebe 441 kilovatov, 600 'konjev', zato se do 100 izstreli v treh sekundah. Maksimalna hitrost je 300 km/h, vrata pa se bodo očitno še vedno odpirala navzgor. Futuristična notranjost verjetno ne bo na proizvodnem modelu, so pa posebej za koncept razvili umetna vlakna z anodiziranim titanom in žiroskopsko držalo za skodelice, ki drži pijačo pokončno tudi med močnim zavijanjem. To je pač nujno potrebno.

 

Cupra tavascan concept

Cupra tavascan concept
Tavascan nosi ime po vasici v Kataloniji, bo pa tole verjetno prvi pravi električni cupra. Oblikovno nam je všeč, ker deluje zelo jezno, sploh maska je zanimiva, ker je zlita z odbijačem, pa še logotip je osvetljen. Po en elektromotor je na vsaki premi, od sebe pa dasta 225 kilovatov, se pravi 306 'konjev', zato se do 100 km/h požene prej kot v 6,5 sekunde. Baterija je verjetno težka, ker sprejme 77 kWh elektrike, po testnem ciklu WLTP pa so baje prevozili 450 kilometrov. Verjetno takrat niso izkoristili vseh vrancev. Na cestah ga bomo videli leta 2021.

Ford puma

Ford ima novi majhen križanec - puma. S hitrim prednikom nima nič skupnega, ima pa vseeno dnevne luči, ki spominjajo na superšportni ford GT. Moči bo od 70 kW (95 KM) do 114 kW (155 KM), dve zmogljivejši različici bosta tudi blaga hibrida, ob doplačilu pa bosta sprednja sedeža potnika razvajala še z masažo. Če bi jo imeli radi doma, pripravite okrog 19 tisočakov.

Ford tourneo custom plug-in hybrid

Pri Fordu so končno pokazali svojo elektrificirano plat, smo se malo bali, da so zaspali. Ampak v Frankfurtu so predstavili same elektrificirane modele. Tourneo custom plug-in hybrid je zelo zanimiv, saj lahko na elektriko prevozi 50 kilometrov, ima pa še litrski turbobencinski ecoboost, ki ne poganja koles, ampak proizvaja elektriko za baterijo. Skupen domet je 500 kilometrov.

Ford fiesta hybrid

Potem sta blaga hibrida še puma in fiesta. To pomeni, da imata namesto alternatorja vgrajen generator, ki poganja jermen, na ta način pa se med zaviranjem shranjuje energija za polnjenje majhne baterije. Ta potem pomaga za večjo odzivnost motorja v spodnjem območju vrtljajev ter za odtenek manjšo porabo goriva.

Ford kuga hybrid

Klasični hibrid je zdaj še mondeo karavan, ker prej je bil na voljo samo kot limuzina, kuga pa je lahko blagi hibrid, klasični hibrid ali pa priključni hibrid, ki lahko prevozi dobrih 50 kilometrov na elektriko. Mi bi izbrali zadnjega.

Ford explorer plug-in hybrid

ford explorer plug-in hybrid
Novi explorer je najbolj brutalen priključni hibrid pri Fordu. 3,0-litrski bencinski ecoboost proizvede 257 kW (350 KM), elektromotor še 74 kW (100 KM), na elektriko pa lahko prevozi 40 kilometrov. In sistem ima kar 840 njutonmetrov navora, kar trga asfalt!

Honda e

Hondin električni mestni avto je končno pripravljen na proizvodnjo. Nam je všeč že odkar so ga prvič pokazali, ker ima retro oblikovanje, poganja ga samo elektrika in ima vodno hlajeno litij-ionsko baterijo s kapaciteto 35,5 kWh. Z drugimi besedami to pomeni, da lahko po standardu WLTP prevozi do 220 kilometrov, elektromotor je na zadnji premi in tudi pogon je na zadnji kolesi, moči pa je lahko za 100 (136), ali za 113 kilovatov (154 'konjev') in 315 Nm navora. Notranjost je dejansko tako futuristična kot pri konceptu. Pred voznikom so digitalni merilniki, nato še dva 12,3-palčna zaslona za multimedijo in ostalo ter po dva 6-palčna zaslona na vsaki strani armaturne plošče namesto zunanjih ogledal. Ostaja za štiri potnike, stal pa bo okoli 30 tisočakov.

Hyundai i10

Južnokorejci niso obupali nad mestnimi malčki, zato so predstavili popolnoma nov i10, ki je bolj moderen, malenkost širši in prvič obut v 16-palčna platišča. Več prostora bo v notranjosti, ker so medosje povečali za 4 centimetre, prtljažnik pa bo še vedno pogoltnil 252 litrov. Pri motorizaciji vsaj zaenkrat ni sprememb, litrski trivaljnik bo proizvedel 50 kW (67 KM), 1,2-litrski štirivaljnik pa 64 kW (86 KM). Bi pa bil še bolj zabaven, če bi imel turbomotor, vendar ima kot prvi predstavnik v razredu zaslon, ki v diagonalo meri 8 palcev, in dolg seznam varnostne opreme.

Hyundai i30 N project C

Če imaš i30 N, si že poseben, če hočeš biti še bolj, pa moraš nujno kupiti i30 N project C. Še vedno ima 'samo' 202 kW (275 KM), je pa bistveno lažji, ker so vgradili nekaj plastike, ojačane s karbonom, lažja 19-palčna platišča in kup aerodinamičnih dodatkov, da bo še hitreje pospešil do 100 kot v 6,1 sekunde. No, tudi precej dražji bo od vstopnega i30 N, ki stane 33.500 evrov. Pohitite, samo 600 jih bodo prodali.

Lamborghini sian

Najzmogljivejši lamborghini v zgodovini znamke je hibrid. Samo 63 jih bodo naredili, ker so športne avtomobile začeli izdelovati leta 1963, hibridni pogonski sklop pa proizvede kar 602 kilovata moči, prevedeno je to 818 'konjev', zato bo res tako hiter kot blisk strele, kar sian dejansko pomeni v bolonjskem dialektu. V osnovi je sicer predelan aventador, oblikovno pa malo spominja na legendarni countach. Nima baterije ampak superkondenzator, ki tehta 34 kilogramov, do 100 km/h pa se požene v 2,8 sekunde in doseže hitrost preko 350 km/h.

Land rover defender

Land rover defender je nov. 3 leta smo ga pogrešali, novega pa bodo počasi začeli sestavljati na Slovaškem. Na voljo bo šest motorizacij, dve bencinski, tri dizelske in ena priključno-hibridna, večinoma pa bo šlo za znane motorje. Najzmogljivejši dizel bo dal od sebe 220 kW (300 KM), bencinski 294 kW (400 KM), toliko pa bo proizvedel tudi hibridni pogonski sklop. Od prejšnje klasike deluje kot napihnjen od sršenov in bo še vedno zelo sposoben na terenu, čeprav bo bolj izdelan tudi za vožnjo po cestah. Pravijo, da je notranjost napredna a hkrati še vedno robustna, ter da bi ga lahko vlekli, če bi vrv privezali za držalo na sredinski konzoli. Vstopni model bo v Angliji stal preračunanih 50.550 evrov, pri nas verjetno malo manj.

Mercedes-benz A plug-in hybrid

Tudi Mercedes-Benz bo naelektril svojo obstoječo paleto, med drugim razreda A in B. Pokazali so priključno-hibridni A 250, ki ima poleg 1,3-litrskega turbobencinskega stroja z močjo 118 kW (160 KM) še elektromotor, ki proizvede 74 kW (100 KM), sistemske moči pa je za 160 kW (218 KM) in 450 Nm navora. Litij-ionska baterija požre 15,6 kWh elektrike, po standardu WLTP pa lahko prevozi od 56 do 69 kilometrov. Na elektriko bo šlo do hitrosti 140 km/h, v Nemčiji pa bodo za A 250 zahtevali vsaj 37 tisočakov, za limuzinski A 37.300, za enoprostornik B pa 37.600 evrov.

Mercedes-AMG GLB 35

mercedes-AMG GLB 35 4matic
Za GLB so komentatorji na naši spletni strani ocenili, da bo zelo priljubljen. Motor je enak kot pri AMGjih z oznako 35, torej 2,0-litrski turbobencinski stroj proizvede 225 kilovatov, se pravi 306 'konjev', in 400 Nm navora, do 100 km/h pa se požene v 5,2 sekunde. AMG GLB 35 ima kup športnih dodatkov in ob doplačilu tudi 21-palčna platišča in do 7-sedežev v kabini. Spomladi bo stal vsaj 54 jurjev.

Mercedes-benz EQV

Prestižni električni kombi mercedes-benz EQV tehta tri tone in pol, ampak nima nič manj prostora kot klasični V. Baterijo so stlačili v dno in sprejme 100 kilovatnih ur, 90 od tega pa je namenjenih za elektromotor, ki da od sebe 150 kilovatov moči, se pravi 204 'konje', in 362 Nm navora. Kljub temu ne vemo, kako hitro pospeši do 100 km/h, bo pa lahko dosegel 160 km/h. Na požrešnih polnilnicah se bo baterija napolnila za 70 odstotkov v 45 minutah, kar pa ne bo zanimalo potnikov, ki jim bodo krajšali čas številni bombončki, tudi pametni asistent. Cena bo okoli 80 jurjev in bo s polno baterijo prevozil do 405 kilometrov, na voljo pa bo v dveh dolžinah.

Mercedes-benz EQS

Mercedes-benz EQS je stuttgartska vizija električne admiralske ladje. Zaenkrat ostaja koncept, za katerega pravijo, da bo lahko s polno baterijo prevozil do 700 kilometrov. Sicer ne vemo, kako zmogljiva je, ima pa pogonski sklop 350 kilovatov moči, se pravi 496 'konjev', na ekstremno hitri polnilnici z močjo 350 kW pa se baterija do 80 odstotkov napolni bistveno prej kot v 20 minutah. Bi bilo za zdržati.

Mini electric

Mini praznuje 60 let in zato so nam predstavili električnim mini. Pogonski sklop je posodil BMW i3S, zato ima 135 kilovatov moči, torej 184 'konjev', in lahko doseže hitrost 150 km/h. Na testiranjih WLTP je lahko prevozil od 235 do 270 kilometrov, baterija pa pogoltne 32,6 kWh elektrike.

Opel corsa-e

Električni opel bo na cestah prihodnje leto in ker je v žlahti s peugeotom e-208, ima enak elektromotor, ki proizvede 100 kilovatov moči, torej 136 'konjev'. Baterija sprejme 50 kWh, tako da lahko corsa-e prevozi do 330 kilometrov. Merilniki so na digitalnem zaslonu, na katerem se (vsaj na predstavljenem modelu) ne prikazujejo meniji, so pa na večjem zaslonu multimedijskega sistema, ki je grafično preoblečen sistem skupine PSA. Veliko je varnostnih sistemov, stal pa bi lahko pod 30 tisočakov.

Opel corsa

Opel je predstavil tudi klasično corso, že šesto po vrsti, ki prihaja prihodnje leto. Vizualno je skoraj identična električni različici, le da ima nekaj posebnosti. Ima tudi vse najnovejše varnostne sisteme skupine PSA, LED-matrične luči, masažne sedeže, celo 10-palčni zaslon za multimedijo. Na voljo sta dva 1,2-litrska turbobencinska stroja, ki proizvedeta 55 kW (75 KM) in 74 kW (100 KM), in en turbodizel z dobrimi 74 kW (100 KM). Vsi bodo imeli šeststopenjski ročni menjalnik, ob doplačilu osemstopenjski samodejni. Še to, najlažja corsa tehta samo 980 kilogramov, ker so avtomobilu z dieto odstranili debelih 100 kg.

Opel grandland X hybrid

opel grandland X hybrid
Še en priključni hibrid je Oplov grandland X hybrid 4. Ima tri motorje, 1,6-litrski turbobencinski stroj in potem še po en elektromotor na vsaki premi. Skupno je v sistemu kar 220 kW (300 KM), s svojo baterijo kapacitete 13,2 kWh pa lahko na elektriko prevozi dobrih 50 kilometrov.

Porsche taycan

Popolnoma električni porsche taycan bo imel najprej dve oznaki. Turbo in turbo S. Verjetno se bo zvok turbine slišal iz zvočnikov, ker bo za pogon pri obeh skrbel elektromotor, ki bo ponudil do 392 kW (670 KM) oziroma do 558 kW (761 KM) ob funkciji overboost in pri programu launch control. To pomeni, da se bosta pognala do 100 km/h v 3,2 oziroma 2,8 sekunde, oba lahko dosežeta hitrost 260 km/h, po standardu WLTP pa prevozita do 450 oziroma 412 kilometrov. Baterija je velika in pogoltne dobrih 93 kWh elektrike, zato oba tehtata 2,4 tone. Če zdaj oddate naročilo, boste lahko na svojega čakali vsaj eno leto. Pripravite vsaj 130 jurjev, naglejte pa si hitre polnilnice, ker se lahko baterija do 75 odstotkov napolni v slabih 23 minutah, če ima polnilnica moč 270 kilovatov.

Renault captur

Eden najbolj priljubljenih križancev pri nas je dobil novo podobo. Zrasel je za 11 centimetrov v dolžino in 2 v širino, zato ima zdaj tudi večji prtljažnik. Skupno bo mogočih kar 90 barvnih kombinacij, znotraj pa digitalni merilniki in 9,3-palčni zaslon multimedijskega sistema. Celo klop bo mogoče pomikati za 16 centimetrov naprej in nazaj, za pogon bodo skrbeli bencinski in dizelski stroji, ki jih že poznamo. Najdražji captur bo tudi priključni hibrid, ki bo lahko na avtocesti prevozil 45, v mestih pa 65 električnih kilometrov. Fino!

SEAT tarraco FR PHEV

Predstavljen tarraco nam je bolj všeč kot tisti, ki smo ga imeli na testu, ker ima zadaj LED-trak čez celotno širino zadka, čeprav je še vedno prekinjen. Tudi priključni hibrid je, tako da elektromotor proizvede 85 kilovatov, se pravi 116 'konjev', sistemske moči je za 180 kilovatov, kar je 245 'konjev', in lahko doseže hitrost 217 km/h. Čeprav potem z njim na elektriko ni mogoče prevoziti do 50 kilometrov ... Na njem so debitirali še športni dodatki FR, ki jih bodo odslej lahko imele tudi klasične različice, lahko pa se veselite drugačne maske, 20-palčnih platišč ter športnih sedežev.

Škoda citigo e iV

Škodin prvi proizvodni električni avto je citigo e iV, bratranec volkswagna e-up! Proizvodnja bo stekla jeseni in na prodajnih mestih bo zgodaj prihodnje leto, cena pa bo slabih 20 tisočakov. V primerjavi s klasičnim citigo ni večjih sprememb, samo maska je drugačna, spremenjena sta še odbijača, bolj aerodinamična so platišča. Baterija sprejme 36,8 kWh elektrike, s čimer lahko prevozi do 260 kilometrov, hitrost pa je omejena na 130 km/h. Elektromotor proizvede 60 kW, torej 82 'konjev'.
 

 

Škoda scala monte carlo

škoda scala monte carlo
Škodin oddelek športnih dodatkov je ponudil najboljši paket opreme monte carlo za model scala. Tako je veliko črne in rdeče kombinacije, v osnovi so 17-palčna platišča, v notranjosti športna sedeža ter nad glavami potnikov črna strešna obloga. Za pogon pa nič brutalnega, vsi motorji v ponudbi z močjo od 70 kW (95 KM) do 110 kW (150 KM).

Škoda kamiq monte carlo

škoda kamiq monte carlo
Enaka zgodba je pri novem kamiqu. Vsak kamiq monte carlo bo imel polna LED-žarometa, več črnih dodatkov in zatemnjena stekla, panoramsko streho in 17-palčna platišča. Pa kontrastne šive v rdeči in beli v notranjosti in rdečo LED-ambientalno osvetlitev. Naročilo boste lahko oddali še pred koncem leta.

Škoda superb iV

Po volkswagnu passat GTE je priključni hibrid tudi češka admiralska ladja. Pogonski sklop je enak, torej elektromotor in učinkovit bencinski motor skupaj proizvedeta 160 kilovatov moči, se pravi 218 'konjev', samo na elektriko pa lahko superb iV prevozi do 56 kilometrov. S polno baterijo (13 kWh) in polnim rezervoarjem bencina, ki sprejme 50 litrov, lahko prevozi do 850 kilometrov brez ustavljanja, elektrificiran superb pa bo na voljo kot limuzina in karavan.

Smart EQ fortwo, fortwo cabrio, forfour

Smartovi električni malčki za dva, za dva skuštrana ali za štiri so zdaj malo drugačni. Maska je spremenjena, bolj zajetni so dovodi zraka in nova je grafika luči. Vsi bodo bolj aerodinamični, zato bo mogoče prevoziti kakšen dodaten električni kilometer, v notranjosti pa je nov multimedijski zaslon, ki v diagonalo meri 8 palcev. Elektromotor je enak, od sebe da 81 'konjev', tudi baterija je enaka, tako da bo mogoče prevoziti od 140 do 159 kilometrov. Decembra bodo že v prodajnih salonih.

Volkswagen e-up!

Električni up! je dobil večjo baterijo, zdaj pogoltne 32,3 kWh elektrike, zato lahko prevozi do 260 kilometrov. Baterijo lahko na hitri polnilnici napolnite do 80 odstotkov v eni uri, še vedno pa ga poganja elektromotor z 61 kW (83 KM) moči. Hitrost je omejena na 130 km/h, do 100 pa se požene v 11,9 sekunde. In vedno z užitkom!

 

 

 

Volkswagen ID.3

Volkswagnova najbolj pričakovana kombilimuzina na elektriko je ID.3. Na voljo bodo tri različno velike baterije, zato bo lahko prevozil od 330 do 550 kilometrov, kupci prvih primerkov pa bodo poleg naprednega avtomobila dobili še 2.000 kWh brezplačne elektrike. Po velikosti bo podoben golfu, le da bo v notranjosti več prostora zaradi krajših previsov in povečane medosne razdalje, podobno velik bo tudi prtljažnik. Ročica menjalnika nas spominja na tisto pri i3, bolj pomembno pa je, da bo vstopni model stal 30 tisočakov brez odštete subvencije. Obvezujoča naročila bodo stekla novembra, prvi pa bodo pri nas junija prihodnje leto.

Zanimivo je, kako se morajo tem novim avtomobilom podrediti vse veje avtomobilizma, kar seveda ne pomeni, da capljajo za njimi, ampak imajo tudi hude nove ideje. Continental je recimo razvil pnevmatiko, ki s številnimi senzorji nadzoruje tlak, obrabljenost, poškodbe in vse to brezžično sporoča v kontrolni center, da tisti, ki je zadolžen za vozni park, pravi čas ukrepa.

In ker vsi vemo, da nas bodo enkrat avtomobili vozili sami, je bil na salonu zanimiv prikaz, kako se v primeru klica dvigne zaslon, avto pa se lepo vozi sam naprej, ko vi počnete ne-vem-kaj. Niti nočemo vedeti vsega, kot še ne vemo, kaj naj si mislimo ob vsem, kar nam kažejo na salonu. Nekateri še vedno ne verjamejo, da je prihodnost električna. Oziroma, da bo elektrika že poganjala kolesa, samo ne bo nujno shranjena v baterijah, ampak mogoče v čem drugem, najbolj pogosto omenjajo vodik. Do takrat pa bo vseeno steklo še kar nekaj bencina in dizla, ker je to v tem trenutku vseeno še vedno edini način za najbolj enostavno mobilnost.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
VidPeter pravi:
Id3, mini electric, cupra electric concept
(pred 6 dnevi )
Ni slike
max123 pravi:
Če ID.3 nebi imel takega čudnega imena bi se mi 100% dopadel.
(pred 1 tedni )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ce morem izbrat 3....RS7, Taycan in Mini Electric
(pred 1 tedni )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |