Seveda obstajajo bolj eminentne alternative, ki imajo lahko več opreme in boljše materiale, ali pa se peljejo bolje. Ampak joggerju ob njegovi ceni niti blizu ne pride noben tekmec, ko je treba primerjati še prostornost, vsestransko uporabnost, večjo oddaljenost od tal in pač golo dejstvo, da je tole res prijeten avto. Cena je hkrati vsekakor eden glavnih adutov, čeprav je nasploh jogger prav prijeten in nenaporen avto. Zdaj lahko tudi kot hibrid.
slika
Jogger hybrid je prvi hibrid znamke Dacia, ki bo okrepil ponudbo tega modela, ki ga je v točno enem letu za svojega vzelo okoli 300 slovenskih kupcev. Ti so skoraj v polovici primerov izbrali petsedežno in v drugi polovici sedemsedežno različico, le nekaj odstotkov več je bilo kupcev klasičnega bencinskega motorja pred tistim s pogonom na plin. In skoraj polovica je posegla po najbogatejši opremi extreme, v kakršni bo na voljo tudi takšen hybrid.
slika
Za pogledat ni praktično nič drugačen od nehibridnih različic, še vedno kar dobro izgleda in je 20 cm oddaljen od tal, pa dovolj robusten, da se ne ustraši slabih podlag, še vedno pa je pogon tudi le na sprednji kolesi. Izda ga dejansko le napis hybrid v obliki nalepke na zadku, to je pa to. In v tem primeru tudi ni rezervnega kolesa pod dvojnim dnom prtljažnika, ker je tam zdaj baterija, pravzaprav enako kot pri različici na plin, kjer je na enakem mestu dodaten rezervoar.
slika
Lahko nadaljujem še z notranjostjo … Še vedno pričakujte malo bolj robustno okolje, ki mogoče ne razvaja z najmodernejšimi materiali oziroma takole znotraj pač ne boste vzdihnili 'Uaaaaau', ampak vem, da bo ta notranjost zdržala 100 let. Mogoče malo pretiravam, ampak res so vsi avti te znamke izdelani precej robustno. In sploh niso dolgočasni, vložki s tkanino lepo popestrijo notranjost. Prostora je ogromno in predvsem enako kot v nehibridnem joggerju, ostalo pa kot rečeno identično.
slika
Oznaka vozila pravi hybrid 140 in to je tudi število konjičkov, ki jih zmore sistem. 1,6-litrski bencinski motor jih prinese 90, še 50 pa elektromotor. Potem je v sklopu sistema še en elektromotor, ki je dejansko nadomestek sklopke in povezuje delovanje obeh motorjev. Baterija je majhna in ima 1,2 'kvure', kar za klasičen samopolnilni hibrid dejansko sploh ni tako malo, in ta seveda vase baše energijo zaviranja ali pa ko samo zmanjšujem hitrost in se regenerirana energija shranjuje vanjo. V bistvu gre za enak hibridni sklop kot v cliu, capturju juku in še kje.
slika
Dacia pravi, da takšen jogger porabi 40 odstotkov manj goriva od klasične bencinske alternative in v mestnem okolju omogoča, da celo 80 odstotkov prevozimo na elektriko. Kot vedno več v testu, ampak na enodnevni preizkušnji sem imel porabo 5.8 litra, kar mogoče ni ravno toliko manj, veliko pa v nobenem primeru ni. Takšen hibridni sklop dejansko poznam že dobro, ker smo imeli z njim že kar nekaj avtov na testu, včasih je predolgo glasen in mi potem ni všeč, včasih pa preseneti in se presenetljivo dolgo peljem na elektriko. Tehnika v določeni meri izvira iz formule 1, evo, boste še lažje pohvalili vaš jogger. Ima tudi funkcijo B oziroma Brake, da potem motor bolj očitno zavira in regenerira še več. Bi lahko še celo bolj močno.
slika
Bolj kompliciran sklop z več komponentami in s samodejnim menjalnikom dvigne ceno, to je jasno. Tak jogger hybrid bo zato dražji in tukaj je moj edini pomislek. Še vedno je cena precej privlačna, ne vem le da ne vem, koliko kupcev si bo jogger omislilo tudi za ustrezno večji znesek, če pa alternative za 20 tisočakov niso toliko manj zmogljive, pa vseeno cenovno dosti ugodnejše. In jim prav tako nič ne manjka, motor na plin mi je celo vedno zelo všeč, ko ga vozim. Edino samodejnega menjalnika nima tisti, no, pa sem našel en pomemben faktor.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Dacia jogger hybrid

Če je ob prihodu dacie jogger kdorkoli vihal nos, ga dandanes najbrž ne več. Novinarji smo ta avto odlično sprejeli in prepričan sem, da tudi lastniki. Kaj pa če cena ni več tako izjemno ugodna in avto malo bolj napreden, je še zakon?

Beri dalje
Evropejcem so karavani bolj všeč
PREMIERE
Evropejcem so karavani bolj všeč
domača premiera: Volkswagen ID.7 tourer
Iztok Krajnc
Kmalu spet najmanjši audi
PREMIERE
Kmalu spet najmanjši audi
mednarodna premiera: Audi A3
Iztok Krajnc
Uspešnica, preden jo sploh vidite
PREMIERE
Uspešnica, preden jo sploh vidite
domača premiera: Škoda kodiaq
Iztok Krajnc
Še več moči in dinamike
PREMIERE
Še več moči in dinamike
Mednarodna premiera: Cupri formentor in leon
Iztok Krajnc
Inženirji nimajo počitnic
PREMIERE
Inženirji nimajo počitnic
Mednarodna premiera: Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Vse najboljše, golf!
PREMIERE
Vse najboljše, golf!
Domača premiera: Volkswagen golf
Gašper Miš
Zdaj še bolj sodoben avtomobil
PREMIERE
Zdaj še bolj sodoben avtomobil
Domača premiera: Škoda octavia
Iztok Krajnc
Zaprašil vam bo življenje
PREMIERE
Zaprašil vam bo življenje
Domača premiera: Dacia duster
Iztok Krajnc
Električni raziskovalec
PREMIERE
Električni raziskovalec
Domača premiera: Ford explorer
Iztok Krajnc
Električni karoq
PREMIERE
Električni karoq
Mednarodna premiera: Škoda elroq
Iztok Krajnc