Seveda obstajajo bolj eminentne alternative, ki imajo lahko več opreme in boljše materiale, ali pa se peljejo bolje. Ampak joggerju ob njegovi ceni niti blizu ne pride noben tekmec, ko je treba primerjati še prostornost, vsestransko uporabnost, večjo oddaljenost od tal in pač golo dejstvo, da je tole res prijeten avto. Cena je hkrati vsekakor eden glavnih adutov, čeprav je nasploh jogger prav prijeten in nenaporen avto. Zdaj lahko tudi kot hibrid.
slika
Jogger hybrid je prvi hibrid znamke Dacia, ki bo okrepil ponudbo tega modela, ki ga je v točno enem letu za svojega vzelo okoli 300 slovenskih kupcev. Ti so skoraj v polovici primerov izbrali petsedežno in v drugi polovici sedemsedežno različico, le nekaj odstotkov več je bilo kupcev klasičnega bencinskega motorja pred tistim s pogonom na plin. In skoraj polovica je posegla po najbogatejši opremi extreme, v kakršni bo na voljo tudi takšen hybrid.
slika
Za pogledat ni praktično nič drugačen od nehibridnih različic, še vedno kar dobro izgleda in je 20 cm oddaljen od tal, pa dovolj robusten, da se ne ustraši slabih podlag, še vedno pa je pogon tudi le na sprednji kolesi. Izda ga dejansko le napis hybrid v obliki nalepke na zadku, to je pa to. In v tem primeru tudi ni rezervnega kolesa pod dvojnim dnom prtljažnika, ker je tam zdaj baterija, pravzaprav enako kot pri različici na plin, kjer je na enakem mestu dodaten rezervoar.
slika
Lahko nadaljujem še z notranjostjo … Še vedno pričakujte malo bolj robustno okolje, ki mogoče ne razvaja z najmodernejšimi materiali oziroma takole znotraj pač ne boste vzdihnili 'Uaaaaau', ampak vem, da bo ta notranjost zdržala 100 let. Mogoče malo pretiravam, ampak res so vsi avti te znamke izdelani precej robustno. In sploh niso dolgočasni, vložki s tkanino lepo popestrijo notranjost. Prostora je ogromno in predvsem enako kot v nehibridnem joggerju, ostalo pa kot rečeno identično.
slika
Oznaka vozila pravi hybrid 140 in to je tudi število konjičkov, ki jih zmore sistem. 1,6-litrski bencinski motor jih prinese 90, še 50 pa elektromotor. Potem je v sklopu sistema še en elektromotor, ki je dejansko nadomestek sklopke in povezuje delovanje obeh motorjev. Baterija je majhna in ima 1,2 'kvure', kar za klasičen samopolnilni hibrid dejansko sploh ni tako malo, in ta seveda vase baše energijo zaviranja ali pa ko samo zmanjšujem hitrost in se regenerirana energija shranjuje vanjo. V bistvu gre za enak hibridni sklop kot v cliu, capturju juku in še kje.
slika
Dacia pravi, da takšen jogger porabi 40 odstotkov manj goriva od klasične bencinske alternative in v mestnem okolju omogoča, da celo 80 odstotkov prevozimo na elektriko. Kot vedno več v testu, ampak na enodnevni preizkušnji sem imel porabo 5.8 litra, kar mogoče ni ravno toliko manj, veliko pa v nobenem primeru ni. Takšen hibridni sklop dejansko poznam že dobro, ker smo imeli z njim že kar nekaj avtov na testu, včasih je predolgo glasen in mi potem ni všeč, včasih pa preseneti in se presenetljivo dolgo peljem na elektriko. Tehnika v določeni meri izvira iz formule 1, evo, boste še lažje pohvalili vaš jogger. Ima tudi funkcijo B oziroma Brake, da potem motor bolj očitno zavira in regenerira še več. Bi lahko še celo bolj močno.
slika
Bolj kompliciran sklop z več komponentami in s samodejnim menjalnikom dvigne ceno, to je jasno. Tak jogger hybrid bo zato dražji in tukaj je moj edini pomislek. Še vedno je cena precej privlačna, ne vem le da ne vem, koliko kupcev si bo jogger omislilo tudi za ustrezno večji znesek, če pa alternative za 20 tisočakov niso toliko manj zmogljive, pa vseeno cenovno dosti ugodnejše. In jim prav tako nič ne manjka, motor na plin mi je celo vedno zelo všeč, ko ga vozim. Edino samodejnega menjalnika nima tisti, no, pa sem našel en pomemben faktor.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Dacia jogger hybrid

Če je ob prihodu dacie jogger kdorkoli vihal nos, ga dandanes najbrž ne več. Novinarji smo ta avto odlično sprejeli in prepričan sem, da tudi lastniki. Kaj pa če cena ni več tako izjemno ugodna in avto malo bolj napreden, je še zakon?

Beri dalje
Ljubljenec slovenskih voznikov
PREMIERE
Ljubljenec slovenskih voznikov
Domača premiera: Škoda superb
Iztok Krajnc
S škornji v Škotskem višavju
PREMIERE
S škornji v Škotskem višavju
mednarodna premiera: toyota land cruiser
Iztok Krajnc
Tiger in legvan že tretjič
PREMIERE
Tiger in legvan že tretjič
Domača premiera: Volkswagen tiguan
Iztok Krajnc
Poplesavanje v vetriču
PREMIERE
Poplesavanje v vetriču
Mednarodna premiera: Suzuki swift
Iztok Krajnc
Žarek z daljnega vzhoda
PREMIERE
Žarek z daljnega vzhoda
Domača premiera: Geely coolray
Iztok Krajnc
ZRe V prihodnost
PREMIERE
ZRe V prihodnost
Domača premiera: Honda ZR-V
Iztok Krajnc
Razcvet med kombiji
PREMIERE
Razcvet med kombiji
Domača premiera: Ford tourneo custom
Iztok Krajnc
Tako podobna in tako različna
PREMIERE
Tako podobna in tako različna
Domača premiera: BMW X2 in mini countryman
Iztok Krajnc
Osvežitev manjših modelov
PREMIERE
Osvežitev manjših modelov
Škoda scala in kamiq
Iztok Krajnc
C-HR, ki ima rad tudi elektriko
PREMIERE
C-HR, ki ima rad tudi elektriko
Mednarodna premiera: Toyota C-HR plug in hybrid
Iztok Krajnc