Novi korejski malček se, tako kot veleva trend, redi v vse smeri. Glede na predhodnika je namreč pridobil 8 centimetrov v dolžino, 6 in pol v širino in izgubil 5 centimetrov višine. Vsi dodatni centimetri se poznajo predvsem v prtljažnem prostoru, tako da bo prostornina tega po novem znašala 252 litrov, kar je za 12 odstotkov več kot poprej. Stoji na novi platformi, ima za 5 centimetrov daljšo medosno razdaljo in novo vpetje zadnjih blažilnikov. Oblikovno se mu že na prvi pogled vidi, da je ustvarjen za Evropejce, saj nam ponuja atraktiven in dinamičen dizajn, ki je nadgradnja Hyundaijeve oblikovalske strategije »Fluidic sculpture«. S ponosom poudarjajo, da je i10 nove generacije pravi evropski avto – zasnovan in razvit je bil namreč v Hyundaijevem evropskem tehničnem centru v nemškem Rüsselsheimu.
Za začetek bo i10 na voljo s tremi bencinskimi agregati: litrskim, ki proizvede 48,5 kilovatov in močnejšim 1,25-litrskim, ki da od sebe 64 kilovatov. Oba spadata v njihovo družino motorjev kappa. Na voljo bo pa tudi litrski agregat v izvedbi bi-fuel, ki ga poganjata LPG in bencin. Za malce več denarja pa boste lahko dobili tudi oznako BlueDrive, ki bo oznanjala, da bo vaš i10 sicer temeljil na litrskem bencinskem agregatu, vendar bo v sebi nosil številke izboljšave in funkcije za manjšo porabo goriva. Poskrbeli so tudi za večjo mero personalizacije, namreč novinec bo ob splovitvi na voljo v 11 barvah karoserije. V notranjosti bo tudi možnih več različnih barvnih kombinacij oblazinjenja, od rdeče, modre, oranžne in bež ter različnih kombinacij tkanin oziroma usnja (odvisno od nivoja opreme). Na voljo bo tudi nekaj okrasnih dodatkov v bež, modri, oranžni ali rdeči barvi.
Novi i10 bo imel enako kot ostali hišni modeli 5-letno garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov. Ponujajo torej 5 let garancije, 5 let asistence na cesti in 5 let brezplačnih preventivnih pregledov. Od leta 2007 naprej je bilo v Evropi prodanih več kot 450 tisoč malčkov, medtem ko je bil leta 2012 i10 najbolje prodajani Hyundaijev model v Evropi. Za novinca imajo Korejci tako velike načrte s ciljem nekje 74 tisoč prodanih vozil v Evropi, kar nanese 6,3-odstotni tržni delež v evropskem A-segmentu.
Še pogled na cenik:
hyundai i10 1.0 life (48,5 kW) - 8.990 EUR
hyundai i10 1.0 comfort (48,5 kW) - 9.990 EUR
hynudai i10 1.0 style (48,5 kW) - 11.290 EUR
hyundai i10 1.25 life (64 kW) - 9.440 EUR
hyundai i10 1.25 comfort (64 kW) - 10.440 EUR
hyundai i10 1.25 style (64 kW) - 11.740 EUR