Na naše ceste se pelje novi razred C, ki ga obdaja aura kakovosti in elegance. Po tem, ko smo sedeli v novem razredu S, lahko rečemo, da je občutek v kabini sila podoben nemškemu zastavonoši, kar je snovalcem pri Mercedesu tudi bil cilj. Dejstvo, da lahko novinca primerjamo z razredom S pomeni ogromno. Jasno je, da so z novimi oblinami igrali predvsem na čustva, kajti pri Mercedesu ne skrivajo ambicij po privabljanju tudi precej mlajših kupcev. Roko na srce, vozniki do zdaj aktualnega razreda C so bili povečini osiveli možaki, tako da jim bo oblikovna svežina verjetno šla na roko. Z namenom privabljanja dveh popolnoma različnih ciljnih skupin tako pri modelu C ponujajo dve različni sprednji maski. Ena je seveda elegantnejša s prominentno trikrako zvezdo na sprednjem delu in kromiranimi letvicami, druga različica pa izžareva več dinamičnosti in ima samo dve letvici ter večjo zvezdo, ki je del maske in jo vidite na slikah. Razlika med njima je več kot očitna.
Bolj kot zunanja oblika sicer navduši popolnoma nova notranjost. Ta se tudi razlikuje glede na menjalnik, kajti tista z avtomatskim je precej bolj elegantno položna, medtem ko tisto z ročnim kazi presekanost na sredini. Kakorkoli, počutje znotraj je tokrat vrhunsko in spet primerljivo s tekmeci višjega razreda, če ne spet kar z novim razredom S. Oblikovanje je sicer klasično, razporeditev gumbov je izvrstna in tudi pri C bo precej izstopal velik zaslon nad sredinsko konzolo, česar se poslužujejo že mnogi proizvajalci. Izbirati bo mogoče med dvema izvedbama, in sicer 17,78 in 21,33-centimetrskim po diagonali. Dizajn zaslona ni po naključju podoben Applovim tablicam, kajti pri razvoju vmesnika in povezljivosti s pametnimi telefoni so tesno sodelovali z računalniškim gigantom. Poleg volva XC90 in ferrarija FF je tako mercedes C prvi avto z naprednim sistemom CarPlay, ki samodejno migrira vsebino vaših pametnih telefonov v avtomobilski sistem.
Celoten avto je zrasel tudi dimenzijsko, kajti od odhajajočega je daljši za skoraj 10 centimetrov, medosna razdalja je pridobila 8 centimetrov, kljub temu pa bo porabil domnevno kar 20 odstotkov manj goriva. Slednje zahvaljujoč pametni uporabi materialov, predvsem aluminija, tako da tehta nekje 100 kilogramov manj, in pa odličnemu koeficientu upora, ki znaša 0,24. Še enkrat smo tako lahko ponosni na našega rojaka Roberta Lešnika, ne samo zaradi oblike, temveč tudi zaradi malce težjih denarnic vseh lastnikov. Ker bodo manj zapravili za gorivo, jasno. Če se vrnemo nazaj k večjim dimenzijam, odebelitev bi naj omogočila za 4 centimetre več prostora za kolena na zadnji klopi. Sicer prostorsko ostaja nekje na ravni konkurence.
S precej večjim bratom S si deli nemalo tehnoloških rešitev, med drugim je tudi prvi avto v svojem segmentu, ki ponuja zračno vzmetenje. Kupci bodo lahko izbirali tudi med različnimi varnostnimi pomagali, kot so sistem opozorila med trkom, prepoznavanje utrujenosti voznika, asistent za ohranjanje vozila na istem pasu, prikazovalnik podatkov na vetrobranskem steklu in pametni tempomat.
Motorji bodo ob splovitvi na voljo le trije: dizelski in dva bencinska - 220 blueTEC in bencinska C 180 ter C 200. Predvidoma se bo bera razpoložljivih agregatov dodobra povečala do konca tega leta, ko bo na voljo kar deset dodatnih različic, med drugimi tudi hibridnež.
Še pogled na cenik:
Mercedes-benz C 180 1.6 (115 kW) - 32.480 EUR
Mercedes-benz C 180 2.0 (135 kW) - 35.200 EUR
Mercedes-benz C 220 blueTEC 2.2 (125 kW) - 37.210 EUR