Pri Škodi so snovalci s številnimi zaščitnimi, plastičnimi elementi poskrbeli, da terensko naravnane izvedenke od karavanske ni pretežko ločiti. Tudi notranjost, ki je na voljo v črni in črno-rjavi barvni kombinaciji so posebej prilagodili izvedenki scout, ob tem pa ohranili karavansko prostornost. Nova octavia scout je v primerjavi s karavansko izvedenko nekoliko daljša (+26 mm), višja (+66 mm) in s 171 milimetri odmika od tal oddaljena dodatnih 31 milimetrov, da bo na zahtevnem terenu kos vsem zadanim nalogam.
Nova octavia scout je na voljo s tremi motorji – bencinskim in dvema dizelskima. Po 1.8-litrskem štirivaljnem bencinskem motorju TSI, ki razvije 132 kilovatov (180 KM) moči in 280 Nm navora, bo pri nas predvidoma poseglo le okrog pet odstotkov kupcev, zato sta tu še dve izpeljanki 2.0-litrskega štirivaljnega dizelskega motorja TDI. Prva s 110 kilovati (150 KM) moči in 340 Nm navora in druga s 135 kilovati (184 KM) moči in 380 Nm navora. Vsi motorji v ponudbi so prisilno polnjeni, serijsko opremljeni s sistemom start-stop z rekuperatorjem zavorne sile in ustrezajo evropskim izpušnim standardom EURO 6. Za prenos moči na vsa štiri kolesa poskrbita šeststopenjski ročni oziroma ročni robotizirani menjalnik DSG v kombinaciji s peto generacijo sklopke haldex.
Scout, ki je serijsko opremljen s sedmimi varnostnimi blazinami, dvopodročno klimatsko napravo, trikrakim usnjenim večfunkcijskim volanom, dekorativnimi elementi scout, biksenonskimi žarometi, LED dnevnimi lučmi in številnimi varnostnimi sistemi (ABS, ASR, EDS, ESC, HBA in MKB), bo pri nas na voljo od 28.378 evrov. Zastopnik znamke, ki kupcem nudi še napredne oblike financiranja, pričakuje, da bo slovenske prodajne salone mesečno zapustilo približno deset vozil, ki jih bo krasila oznaka octavia scout.
Še pogled na cenik:
škoda octavia combi scout 2.0 TDI 4x4 (110 kW) – 28.378 EUR
škoda octavia combi scout 1.8 TSI 4x4 DSG (132 kW) – 31.008 EUR
škoda octavia combi scout 2.0 TDI 4x4 DSG (135 kW) – 32.042 EUR