Danes je na slovenskih tleh pomemben dan za vita, predstavnika lahkih gospodarskih vozil, ki na svetovnih trgih nastopa že osemnajsto leto. Prvi generaciji je sledila druga, ki je bila leta 2010 deležna pomladitve, sedaj pa na ceste prihaja popolnoma nova generacija. Ta povzema zunanjo oblikovno podobo razreda V, ki je k nam zapeljal v mesecu septembru, notranja podoba pa hitro pokaže vitov bolj plebejski položaj. Bogato opremljeni vito, ki je na voljo z najmanj dvema in največ devetimi sedeži, je od razreda V cenejši od 5 do 10 odstotkov.
Bencinski motorji so stvar preteklosti, saj novega vita poganja le moč dizelskih agregatov. 1,6-litrski je na voljo v dveh in 2,1-litrski v treh izvedenkah. Vstopni 1,6-litrski motor pod pokrovom vita 109 CDI ponuja 65 kilovatov (88 KM), kupcem pa je na voljo tudi v močnejši varianti s 84 kilovati moči (114 KM) in z oznako 111 CDI. Tu so še tri izvedenke 2,1-litrskega motorja z oznakami 114 CDI s 100 kilovati (136 KM), 116 CDI s 120 kilovati (163 KM) in najmočnejši 119 BlueTEC z močjo 140 kilovatov (190 KM) ter 440 Nm navora. Vse motorne izvedenke so štirivaljne, prisilno polnjene in povezane s 6-stopenjskim ročnim oziroma 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom 7G-TRONIC plus. Za zadovoljevanje različnih potreb so tu še tri vrste pogona (sprednji, zadnji in pogon na vsa štiri kolesa 4MATIC), vsi s servisnim intervalom na dve leti oziroma 40.000 prevoženih kilometrov.
Vito na trg vstopa v treh izvedenkah, in sicer dveh za prevoz tovora (furgon in furgon s podaljšano kabino) ter v izvedenki za prevoz potnikov z oznako tourer. Za raznolikost bodo poskrbele še tri dolžinske izvedenke, takšen, kot ga vidite na fotografijah, v dolžino meri 5,14 metra, v začetku prihodnjega leta pa bosta ponudbo okrepila še kompaktni s 4,98 metra in podaljšani z dolžino 5,37 metra. Novinec, ki je v primerjavi s konkurenco od 5 do 15 odstotkov dražji, ponuja nekoliko bogatejšo opremo, bogatejši je predvsem spisek dodatne opreme. Vstopni furgon bo tako lahko vaš za najmanj 23.510 evrov. Za petsedežnega furgona s podaljšano kabino bo treba temu znesku prišteti še dobre tri tisočake oziroma slabih šest v primeru, da boste posegli po tourerju. Slovenski zastopnik pričakuje, da bo do konca letošnjega leta na slovenske ceste zapeljalo 20 vozil, prihodnje leto pa približno 100.