Prenova, ki v mere vozila ni posegla, prinaša blago pomladitev notranje in zunanje podobe. Ta še naprej sledi oblikovalski filozofiji fludic sculpture, ki odraža naravo v gibanju in v zadnjih letih privablja številne kupce. Trem novim barvam se pridružujejo nova platišča, izrazitejša šesterokotna maska motorja, opcijsko pa še biksenonski žarometi in sprednja sedeža s sistemom prezračevanja, kar predstavlja novost v C-segmentu. Hyundai i30 po prenovi ohranja bogat seznam opreme, vse skupaj pa nadgrajuje s številnimi varnostnimi sistemi, podedovanimi s strani večjih hišnih predstavnikov.
Na voljo je razširjena motorna ponudba, ki vključuje učinkovitejše in varčnejše bencinske in dizelske motorje. Vsi, od teh štirje bencinski in trije dizelski, ustrezajo zadnjim evropskim izpušnim standardom in ponujajo od 66 (90 KM) do 137 kilovatov (186 KM) moči. 1,4-litrski bencinski motor je nov in od svojega predhodnika občutno lažji, novost pa predstavlja še zmogljiv 1,6-litrski motor T-GDI, s katerim je opremljeni novi i30 turbo, ki ga vidite na fotografijah in predstavlja novost v ponudbi modela. 1,6-litrska dizelska motorja CRDi in bencinska GDI sta lahko povezana še z novim 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko, ki v ponudbi nadomešča stari 6-stopenjski samodejni menjalnik.
Hyundai i30 bo v osveženi podobi nastopal v vseh treh karoserijskih različicah: trivratni oziroma petvratni kombilimuzinski in karavanski različici wagon. Paketa limited in impression sta rezervirana za novi i30 turbo, ki je na voljo v obeh kombilimuzinskih različicah, obenem pa se trem poznanim osnovnim paketom (life, comfort in style) pri močnejših motornih različicah pridružuje še bogatejši paket xenon. S tem se je korejska znamka odzvala na pretežno povpraševanje po bogatejših paketih opreme in močnejših motorjih kupcev druge generacije. Cene ostajajo nespremenjene, kar pomeni, da boste za najcenejši i30 z bencinskim motorjem (1.4 CVVT style) odšteli najmanj 13.990 evrov, za najcenejši dizelski (1.4 CRDi life) pa najmanj 15.990 evrov. S ceno 23.400 (1.6 T-GDI limited) oziroma 26.450 (1.6 T-GDI impression) evrov, bo vrh ponudbe predstavljala turbo-različica, razvita v razvojnem središču na nemškem Nürburgringu. Zastopnik znamke na omenjene cene ponuja 2.000 evrov popusta in pričakuje, da bo korejski predstavnik C-segmenta s približno 600 prodanimi vozili letno ohranil položaj na slovenskem trgu.
Pogled na cenik:
hyundai i30 1.4 CVVT life (73,6 kW) – 13.990 EUR
hyundai i30 1.4 CRDi life (66 kW) – 15.990 EUR
hyundai i30 1.6 CVVT stye (88 kW) – 17.190 EUR
hyundai i30 1.6 CRDi HP DCT xenon (100 kW) – 23.030 EUR
hyundai i30 wagon 1.4 CVVT life (73,6 kW) – 14.990 EUR
hyundai i30 wagon 1.4 CRDi life (66 kW) – 16.990 EUR
hyundai i30 wagon 1.6 CRDi stye (88 kW) – 19.690 EUR
hyundai i30 wagon 1.6 CRDi HP DCT xenon (100 kW) – 24.030 EUR
hyundai i30 turbo 1.6 T-GDI limited (137 kW) – 23.400 EUR
hyundai i30 turbo 1.6 T-GDI impression (137 kW) – 26.450 EUR