Pri Mazdi so kompaktni križanec, ki temelji na oblikovnem pristopu KODO, postavili na platformo manjše mazde2. To pomeni, da se medosna razdalja z 2570 milimetri ni spremenila, kar pa ne velja za oddaljenost od tal. 155 milimetrov meri, kar je v primerjavi z mazdo2 skromnih 8 milimetrov več.
Notranjost, podobno kot zunanjost, povzema oblikovne linije manjše predstavnice, kar je rezultat za dobro ergonomijo, na žalost pa tudi uporabo cenejših materialov. Na to boste pri tako opremljenih različicah, kot so na fotografijah, hitro pozabili, ker so te med drugimi opremljene s projekcijskim zaslonom, zvočnim sistemom Bose s sedmimi zvočniki, ogrevanimi sedeži, 18-palčnimi platišči iz lahke litine, LED-žarometi in številnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi. Po prvih kilometrih lahko povemo, da je položaj za volanom naravnost odličen, na zadnji klopi pa dovolj prostora tudi za odrasle potnike. Prtljažni prostor je primeren velikosti vozila, 350 litrov meri, ga je pa s podiranjem zadnje sedežne klopi, deljive v razmerju 40:60, mogoče povečati do 1.260 litrov.
Novinec je peti model znamke s tehnologijo 'skyactiv', s katero zmanjšujejo težo vozila in prinašajo inovativen pristop na motornem področju. Prednost pred popularnim 'downsizingom' ima 'rightsizing', kar pomeni, da sta v ponudbi na voljo dva atmosferska bencinska motorja 'skyactiv-G' z rekordnim kompresijskim razmerjem (14,0:1). 2-litrska motorja G120 in G150, kot že samo ime pove, razvijeta 88 kilovatov (120 KM) oziroma 110 kilovatov (150 KM) moči in 204 Nm navora. Novost v ponudbi je nov 1,5-litrski dizelski motor skyactiv-D z oznako CD105. S 77 kilovati (105 KM) moči in 270 Nm je nadgradnja motorne različice modela mazda2. Kot se za križanec spodobi, je za lažje premagovanje pločnikov in ostalih ovir, ki prežijo v mestu, pri močnejšem bencinskem in dizelskem motorju na voljo tudi štirikolesni pogon nove generacije 'i-active AWD', medtem ko je šeststopenjski samodejni menjalnik 'skyactive-drive' na voljo tudi pri motorni različici G120.
Mazda CX-3 je s petimi paketi opreme - emotion, challenge, attraction, revolution in revolution top - na voljo od 15.490 do 27.290 evrov. S sistemom 'MZD connect', ki s 7-palčnim zaslonom, občutljivim na dotik, prihaja s paketom challenge, je povezljiva tudi navigacijska naprava. 500 evrov bo potrebnih za nakup le-te, z dodatnimi 1.800 evri pa boste lahko izbirali med dizelskim motorjem, štirikolesnim pogonom 'i-active AWD' in šeststopenjskim samodejnim menjalnikom 'skyactive-drive'. Do konca leta se bo v predprodaji prodanim 50 vozilom pridružilo še približno trikrat toliko; kolikor bo omogočila omejena dobava, na podlagi prvih pa je pričakovati, da bo pri nas največ zanimanja po bencinskih motorjih (približno 60 %), različicah s sprednjim pogonom (približno 75 %) ter paketih challenge in revolution.
Dodatne informacije o vozilu lahko pridobite v mednarodni premieri.
Cene:
mazda CX-3 G120 emotion (88 kW) – 15.490 EUR
mazda CX-3 G120 attraction (88 kW) – 18.990 EUR
mazda CX-3 G120 revolution (88 kW) – 19.990 EUR
mazda CX-3 G150 AWD revolution (110 kW) – 22.390 EUR
mazda CX-3 G150 AWD AT revolution (110 kW) – 24.190 EUR
mazda CX-3 G150 AWD AT revolution top (110 kW) – 26.090 EUR
mazda CX-3 CD105 challenge (77 kW) – 19.090 EUR
mazda CX-3 CD105 revolution (77 kW) – 21.790 EUR
mazda CX-3 CD105 AWD revolution (77 kW) – 23.590 EUR
mazda CX-3 CD105 AWD AT revolution top (77 kW) – 27.290 EUR