Ne zgodi se vsak dan, da v uredništvo prejmemo vabilo, na katerem piše, da je na premiero dobrodošel tudi pes. V bistvu se do zdaj to sploh še ni zgodilo. No, vse je enkrat prvič, zato je poleg ekipe v Oplov salon Moste v Ljubljani odkorakal tudi moj pes. Ki mu ni bilo hudega skozi celotno predstavitev, saj je bila količina priboljškov in pasjih keksov neomejena. Opel je prva avtomobilska znamka v Sloveniji, ki v svoje salone poleg lastnikov sprejme tudi njihove pse. V praksi to pomeni, da vas ne bodo ustavili pri vratih, če se boste v salon zapodili s psom ali več njih, znotraj pa jih boste lahko posedli ali polegli na udobne blazine v pasjih kotičkih.
Ljubljanski Avto Moste se je predstavil prvi, predvidoma do konca junija pa bo vsak Oplov salon po državi opremljen s pasjim kotičkom in neštetimi brisačami za brisanje nezgod. No, slednje upamo. Zakaj pa psi ne bi smeli v avtomobilske salone, če pa lahko prikorakajo v številne hotele in lokale? Opel ni imel odgovora na to vprašanje, zato jim je tudi zaradi dejstva, da se Slovenija po lastništvu psov uvršča v sam evropski vrh, na široko odprl duri.
Pravijo, da imamo vedno manj časa za preživljanje kakovostnega časa z našimi kosmatimi prijatelji, zato so omogočili obiskovalcem njihovih prodajnih salonov, da posvetovanja o nakupu opravijo v družbi svojih najbližjih, kamor seveda spada tudi pes.
Nekaj besed so spregovorili tudi o varnem prevažanju psov v avtomobilih in pripravah pred samo potjo, razložili pa so tudi varnostne predpise in priporočene načina prevoza psa. Najpomembnejši od teh je seveda ta, da se psi lahko vozijo samo v zadnjem delu avtomobila, česar mnogi lastniki pač ne upoštevajo. Demonstrirali so pravilno namestitev dodatne opreme, kot so varovalne mreže in zaščitna korita za prtljažnik avtomobila, ki jih nudi Opel, in opremo, ki jo je mogoče dobiti v njihovih poslovalnicah – varnostne pasove, zaščitne prevleke in transportne kletke. Priročno, če pridete po nov avtomobil v salon in na licu mesta dokupite vse potrebno za kosmatinca.
Direktor Tomaž Jeran pravi, da lahko v salonu lastniki psov sproščeno in brezskrbno opravijo posvetovanja s prodajnim svetovalcem, saj jih ne skrbi za psa, in poskrbeli bodo, da se bodo vsi štirinožni prijatelji pri njih počutili dobrodošle. Kaj točno to pomeni v praksi in če dobrodošlost vključuje tudi prosto romanje po salonu oz. božanje in nadzor katerega od zaposlenih, niso povedali. Dejstvo je, da kakšna od rumenih ali rjavih nezgod samo čaka na manifestacijo, ampak to so itak morali vračunati v enačbo.