Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nissan navara

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Če bi štelo zgolj časovo obdobje, v katerem je določen model prisoten na trgu, potem bi z osemdesetimi leti razveseljevanja kupcev navari večina tekmecev težko konkurirala.
Nissan navara
Foto: Anže Jereb
17. 3. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Ker to ni edino merilo, ji pri sporočanju odličnosti pomaga še naziv 'mednarodni pick-up leta 2016'. Tole je že trinajsta generacija Nissanovega poltovornjaka, ki je včasih nastopal še pod znamko Datsun in skupno doslej prepričal že 14 milijonov kupcev. Osemdeset let je že na cestah in zadnja se lahko pohvali s prestižnim nazivom mednarodnega poltovornjaka za leto 2016. Za naše kupce je pomembno tudi to, da je navara prvi nissan s 5-letno garancijo. Že leta 1977 so segment prevetrili s prvo dvojno kabino, tokrat pa ga kot prvi z drugačnim vpetjem zadnjih koles. Listnate vzmeti so se namreč poslovile in zamenjale so jih večtočkovno vpete vijačne. Prednost je predvsem občutno manj poskakovanja zadka ob praznem vozilu, kar je hiba vseh poltovornjakov.

S spremembo arhitekture podvozja pa uporabnost ni padla. Nosilnost je še vedno precejšnja, navara na svojih plečih zmore nositi od 1.047 do 1.203 kilograme mase, vleči pa do 3,5 tone težko prikolico. Če vas bolj od nosilnosti zanimajo terenske vrline, potem vas bo razveselil podatek, da zmore bresti skozi 60 centimetrov globoko vodno oviro, v Sloveniji so naprodaj le štirikolesno gnane različice, pri čemer je pogon v osnovi speljan na zadnjo os, pogon sprednje pa enostavno vključimo s stikalom. Novi generaciji so dodali še sistema hill start in hill descent za lažjo vožnjo po klančinah.

Zunanje mere so ostale precej podobne meram prejšnje generacije, nova navara je daljša za okoli tri centimetre, medosje so celo za pet centimetrov skrajšali in na ta način zagotovili boljšo okretnost, tovorni del pa je vseeno skoraj sedem centimetrov daljši. Notranjost precej spominja na tisto iz hišnih križancev, v osnovi ima ročni menjalnik šest prestav, lahko pa doplačate za 7-stopenjski samodejni.

2,3-litrski motor dCi je enak kot v renaultu master, izbirate lahko med 163- in '190-konjsko' različico, slednja ponuja 450 Nm navora. Po kratki vožnji sem dejansko ravno nad motorjem najbolj navdušen, saj je presenetljivo tih in uglajen, predvsem pa zelo zmogljiv. Nissan se hvali, da porabi 24 odstotkov manj od prejšnjega in vsak kilometer v okolje izpusti le 169 gramov CO2.

Skoraj vsi kupci, letos računajo na okoli petdeset prodanih vozil, bodo posegli po izvedenki z dvojno kabino, sta pa na voljo še različici king cab in šasija, slednja je primerna predvsem za nadgradnje. Med štirimi paketi opreme lahko izbirate in tistim, ki se boste za navaro odločili do konca leta, ponujajo na redne cene še 10 odstotkov popusta. Ker so v 90-ih odstotkih kupci podjetja, to pomeni, da boste za osnovno navaro brez DDV odšteli manj kot dvajset tisočakov.

Nekaj cen je še tukaj:
nissan navara 2.3 dCi 4x4 visia: 29.050 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 acenta: 30.200 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 N-connecta: 33.400 EUR
nissan navara 2.3 dCi 4x4 tekna premium: 38.800 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |