Mitsubishi je tako v razredu korak pred konkurenti. Da bi mesto na trgu še utrdil, po prenovi outlanderja predstavlja še prenovljeni outlander PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle oziroma priključnohibridno električno vozilo). Kot pomlajeni model, pri nas predstavljen lansko jesen, tudi novinec prinaša agresivnejšo zunanjost in kakovostnejšo notranjost. Na cesti bo, če ga boste opazili, ker bo pri nas prava redkost, razlike napram običajnemu težko opaziti. Razlikuje se samo v posebnih, 18-palčnih litih platiščih, strešni anteni v obliki plavuti morskega psa in nekaj napisih, ki nevešče opomnijo, da je to planetu prijaznejša različica. Notri je razlik nekoliko več. Najprej boste opazili nov štirikrak, opcijsko tudi ogrevan volanski obroč, bolj dovršeno sredinsko konzolo, stikala za izbiro voznega načina, nove merilnike, kot seveda prestavno ročico robotiziranega menjalnika. Novost predstavlja še opcijsko oblazinjenje v črnem ali temno rjavem usnju ter s 30 materiali izboljšana zvočna zatesnitev. Omenimo še sistem UMS, ta preprečuje nenamerno pospeševanje pred oziroma za oviro in 360-stopinjsko kamero z možnostjo prikaza iz ptičje perspektive.
Pogonski sklop po drugi strani prinaša le malo sprememb. Pod motornim pokrovom prostor še naprej namenjajo 2,0-litrskemu atmosferskemu bencinskemu motorju MIVEC, ki sam razvije približno 120 konjskih moči, v kombinaciji z elektromotorjema pa sistem malo preko 200 in 385 Nm navora. Pravijo, da je dobra alternativa 2,2-litrskemu turbodizelskemu, samo na elektriko pa lahko še naprej prevozi 52 kilometrov. Po tovarniških podatkih porabi le 1,8 litra na 100 kilometrov in v zrak izpusti 2 grama ogljikovega dioksida manj kot prej, torej 42 gramov na prevožen kilometer. Kot ostali hibridi ponuja tri načine vožnje, in sicer električni EV-način, serijski hibridni in vzporedni način. Preko običajne, 230-voltne vtičnice, se polni približno pet ur, s pomočjo priključka CHAdeMO pa na hitrih polnilnicah pičlih 45 minut. Kot pri turbodizelskem so se tudi pri hibridnem lotili dodelav podvozja in s tem izboljšali outlanderjevo vozno dinamiko.
Prenovljeni PHEV je na voljo izključno kot petsedežnik, tokrat s tremi paketi opreme. Poleg srednjega instyle in najbogatejšega instyle+ se pridružuje še osnovni paket intense. Novinec je pričakovano dražji od osnovne, kot tudi od prejšnje različice, stane pa od 47.490 (outlander PHEV 2.0 MIVEC intense), preko 49.990 (outlander PHEV 2.0 MIVEC instyle), do 59.990 evrov (outlander PHEV 2.0 MIVEC instyle+). To je cena outlanderja v beli barvi, s kovinsko stane še dodatnih 550. Cena se lahko zniža za 4.500 evrov, kolikor letos k nakupu prispeva slovenski okoljevarstveni sklad. Kljub subvenciji seveda ni poceni, škoda je le, da je drugje na stari celini zelo priljubljen, pri nas pa ostal spregledana. Mitsubishi si želi z njim povečati prodajo in ob tem na trgu uveljaviti znamko PHEV, a pri nas tudi po prenovi kakšnih večjih sprememb ne pričakujejo. Skromnih 10 odstotkov celotne prodaje modela naj bi predstavljala še naprej, kar pomeni približno 10 vozil na letni ravni, lani pa so, samo za primerjavo, pri nas prodali 9 takšnih.
O prenovljenem outlanderju in outlanderju PHEV pred prenovo preberite med domačimi premierami.