Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-Benz GLC coupe

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
​Pri Mercedes-Benzu po spomladanski in poletni ofenzivi roadsterjev in kabrioletov predstavljajo še njihov prvi SUV srednjega razreda s kupeju podobnim zadkom, model GLC coupe.
Mercedes-Benz GLC coupe
Foto: Gašper Miš
26. 9. 2016 ob 8:00
Komentarjev: 1

Pravijo, da bi lahko novi GLC coupe opisali v petih ključnih točkah: izstopajoč kupejevski karakter, izjemna dinamika in okretnost, nov standard notranjega oblikovanja, najvišja kakovost dodatne opreme in obsežen nabor voznih asistentov in varnostih sistemov. A če pustimo presežnike ob strani in si novinca samo na hitro ogledamo, opazimo kar nekaj razlik. Napram prostornejšemu predstavniku družine GLC je zaradi daljšega zadnjega previsa 76 milimetrov daljši, njegova najvišja točka pa je zaradi nizke strehe in športnega podvozja 38 milimetrov bližje tlom. Ker se je ekipa Roberta Lešnika odločila, da novinec spredaj ne potrebuje izrazitejših sprememb, so nekoliko spremenili le sprednjo masko, ta je tako imenovana diamantna in ima le eno lamelo. Spremenili so še reže za zajem zraka, medtem pa sta sprednja žarometa, ki seveda lahko svetita tudi v LED-tehniki, ostala nespremenjena. S strani in z zadka so spremembe hitreje opazne, izstopa kupejevska linija s hitro spuščajočo se streho, nove so še oblike lahkih litih platišč. Serijska so sicer 18-palčna, so pa v ponudbi še številna, očem prijaznejša, v velikostih 18, 19, 20 in celo 21 palcev. Zadek GLCja coupe pričakovano spominja na večji GLE coupe. Luči, ki prav tako svetijo v LED-tehniki, so podobne, podobno so oblikovana tudi sama prtljažna vrata, ki se lahko s pomočjo serijskega sistema easy pack odpirajo in zapirajo s pomočjo elektrike. Ker nazaj ni tako pregleden, so mu serijsko namenili še kamero za vzvratno vožnjo s 360° pogledom na okolico, za piko na i pa so vsem motornim različicam serijsko namenili še kromirana okraska izpušne cevi.

Notranjost po drugi stani ne prinaša večjih sprememb, so pa že tako široko paleto okrasnih elementov s prihodom nove različice še povečali. Na voljo je nova kombinacija usnjenega oblazinjenja v temno rdeče-črni barvni kombinaciji, panoramsko streho, kakršno ima GLC, pa pri GLC coupe nadomešča električno pomično strešno okno. Še največ sprememb je tako v drugi sedežni vrsti, kjer je prostora občutno manj, prtljažni prostor pa po novem sprejme 500 litrov. To pomeni 50 litrov manj kot pri običajni različici modela, pri podrti zadnji klopi, ki se lahko s pomočjo elektrike podira v razmerju 40:20:40, pa ta znaša že okroglih 200 litrov. Pri Meredes-Benzu sicer pravijo, da govorimo o povsem drugem krogu kupcev, zato prostorske stiske ne štejejo med slabost. GLC coupe, s katerim bodo po besedah nagovarjali predvsem tiste, ki radi pokukajo izven okvirjev in to želijo pokazati tudi pri izbiri vozila, pa s sklopom asistenčnih sistemov ostaja med najvarnejšimi avtomobili razreda.

Novinec je na voljo z vsemi motornimi različicami, kakršne že poznamo iz modela GLC. Kupci lahko izbirate med tremi turbodizelskimi in tremi turbobencinskimi. Sprva so na voljo štirivaljne, in sicer 2,15-litrski 220 d 4MATIC s 125 kilovati moči (170 KM) in močnejša različica omenjenega z oznako 250 d 4MATIC s 150 kilovati moči (204 KM). Turbobencinski 250 4MATIC ima 2,0 litra delovne prostornine in razvije 155 kilovatov moči (211 KM), vsi omenjeni pa so povezani z devetstopenjskim samodejnim menjalnikom 9G-tronic in štirikolesnim pogonom 4MATIC. V sredini oktobra se ponudbi pridružujejo še tri, in sicer 3,0-litrski šestvaljni turbodizel 350 d 4MATIC s 190 kilovati (258 KM), hibridna različica 350 e 4MATIC s sistemsko močjo 235 kilovatov (320 KM) in najmočnejša z oznako AMG. GLC coupe 43 AMG 4MATIC pod pokrovom prostor namenja 3,0-litrskemu šestvaljniku. Ta je turbobencinski in razvije 270 kilovatov (367 KM), 520 Nm navora, kar pomeni, da lahko do stotice pospeši v malo manj kot petih sekundah, medtem ko je hitrost elektronsko omejena.


Da bodo na svoj račun prišli vsi kupci, sta na voljo paketa zunanjosti (AMG line in urban line), trije notranjosti (AMG line, exclusive in designo), za kratek čas pa je v ponudbi še prestižna različica edition1. GLC coupe je sicer v primeru osnovne (turbobencinske) različice na voljo od 52.150 evrov, medtem ko bo treba za turbodizelsko odšteti še dodaten stotak. Cene se povzpnejo do 78.690 evrov, toliko namreč stane športna različica GLC 43 AMG 4MATIC. S tem je novinec napram običajnemu modelu GLC med 4.000 in 5.500 evrov dražji, je pa res, da serijsko prinaša nekaj več opreme. Napram edinemu pravemu konkurentu, BMWju X4, so cene primerljive, razlike pri podobno motoriziranem in opremljenem modelu je približno tisoč evrov v prid stuttgartskemu križancu. Pri zastopniku znamke poudarjajo, da je to nišni model, a prodajno ni nepomemben. Prihodnje leto namreč pričakujejo, da bodo prodali vseh 35 vozil, kolikor znaša kvota, namenjena našemu trgu. To je tretjina prodaje modela GLC, skupaj približno 140 do 150 vozil letno. Pri nas bo za volan med prvimi sedel kuharski mojster in ambasador znamke Tomaž Kavčič.

Cene:
mercedes-benz  GLC coupe 250 4MATIC, 9-st. sam. (155 kW) – 52.150 EUR
mercedes-benz  GLC coupe 220 d 4MATIC, 9-st. sam. (125 kW) – 52.250 EUR
mercedes-benz  GLC coupe 250 d 4MATIC, 9-st. sam. (150 kW) – 53.670 EUR
mercedes-benz  GLC coupe 350 e 4MATIC, 7-st. sam. (235 kW) – 59.530 EUR
mercedes-benz  GLC coupe 350 d 4MATIC, 9-st. sam. (190 kW) – 67.100 EUR
mercedes-AMG  GLC coupe 43 4MATIC, 9-st. sam. (270 kW) – 78.690 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
QVZBVEFSIFpBIEdNQUlMLmpwZzE1NTk1MDY5NjM=.jpg
diabolik pravi:
Oblika tega mi ni glih neki presežek. Po Ptuju se vozi en taki in pri hitrosti 30km/h spušča take štime, kot da bi imel notri ene 5000 rpm. Nič prijetnega ne za uho, ne za oko...
(pred 7 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |