Novinec kot vrhunec korejske znamke tudi tokrat zvesto sledi najnovejšim oblikovalskim smernicam. To pomeni značilno šesterokotno masko, ki ima po novem kromirano prečko več, večji je tudi logotip. Nekoliko so spremenili še sprednja žarometa in LED-dnevne luči, bočna linija prinaša le malo novosti, nova so še platišča in luči na zadku vozila.
Tudi v notranjosti ne pričakujte revolucije, malo so posodobili le sredinsko konzolo, središče armaturne plošče pa po novem predstavlja nov, tokrat kar 8-palčni zaslon multimedije. Največ so naredili na področju varnostnih in asistenčnih sistemov. Novost predstavlja radarski tempomat in z njim povezan sistem za preprečevanje naleta s senzorji za zaznavo vozil in pešcev. Nova sta še sistema za nadzor vozil v mrtvem kotu in opozorilnik na prečni promet, v pomoč pri parkiranju takšnega kolosa pa še kamera s 360-stopinjskim pogledom in sistem samodejnega parkiranja.
Pod motornim pokrovom ni veliko novosti. Tudi po prenovi je na voljo en sam motor, in sicer izboljšan 2,2-litrski štirivaljni turbodizelski CRDi. Razvije 147 kilovatov moči (200 KM) in 440 Nm navora, kar pomeni, da je nekoliko močnejši, ob tem pa še čistejši in varčnejši. Sistem start/stop je namreč serijski. Grand santa fe je tudi tokrat povezan izključno s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom in štirikolesnim pogonom, ki lahko po potrebi do 50 odstotkov navora prenese na zadnji kolesi.
Na voljo sta paketa limited in impression. Omenimo še paket varnostnih in asistenčnih sistemov safety kot dopolnilo osnovnemu paketu opreme za dobrih 2.500 evrov. Kar se samih cen tiče, se te s prenovo niso preveč spremenile, osnovni je celo cenejši, medtem ko ta s paketom impression stane dober tisočak več, a ima obenem bistveno več opreme. Sedemsedežni grand santa fe, ki je v osnovi okrog 4.000 evrov dražji od običajnega, tako stane od 48.600 (grand santa fe 2.2 CRDi 4WD limited, 6-st. sam.) do 54.870 evrov (grand santa fe 2.2 CRDi 4WD impression, 6-st. sam.). Letos so pri nas prodali 15 vozil, po prenovi pa pričakujejo, da bo prodajne salone letno zapustilo med 20 in 30 takšnih, kar predstavlja približno 15 odstotkov prodaje celotne družine santa fe.