Prenovljena kuga je samo eden od petih novih ali pa prenovljenih modelov modrega ovala, ki so oziroma bodo na ceste zapeljali v naslednjih treh letih. Novosti ni veliko, so pa opazne. Ker je kuga globalna, so v skladu z ostalo modelsko paleto, predvsem novim edgom, največ naredili na zunanjem izgledu. Po prenovi tako vse skupaj izgleda bolj nastopaško in markantno, pomaga nova šesterokotna maska, ki se zajeda med halogenska, opcijsko pa tudi prilagodljiva biksenonska žarometa. Nov je še sprednji odbijač in visoko postavljen motorni pokrov. Še najmanj novosti prinaša bočna linija, medtem ko so na zadnjem delu prisotne nove luči in spremenjen pokrov prtljažnika. Sam odbijač ostaja skoraj nespremenjen.
Ker se novinka mersko ni preveč spremenila, prtljažni prostor še naprej meri 465 litrov. V notranjosti ni tako veliko novosti kot zunaj, a vseeno: materiali so kakovostnejši na otip in prijetnejši na pogled. Odstranili so kar nekaj stikal, tako da so stvari bolj pregledne in preproste za uporabo, šli so celo v to skrajnost, da so klasično ročno zavoro zamenjali z električno in s tem na sredinski konzoli prihranili kar nekaj prostora. Če ne največja pa je vsaj najpomembnejša novost nov multimedijski sistem SYNC tretje generacije, na voljo v kombinaciji z 8-palčnim zaslonom, ki prepozna še nekaj osnovnih kretenj po na dotik občutljivem zaslonu. Deluje hitro, tudi meniji so preprosti in pregledni. Za piko na i je po novem povezljiv še s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto, malo slabega priokusa pusti le to, da slovenskih prevodov tudi po prenovi ni na vidiku. So pa izpostavili še sistem pametnih ključev MyKey, ki so pri modelu na voljo premierno, kot nova opozorilnik na prečni promet in sistem samodejnega zaviranja v sili, ki lahko deluje do hitrosti 50 kilometrov na uro in ne več 30.
Do danes so bili kupci primorani poseči po 2,0-litrskem turbodizelskem motorju TDCi, po prenovi pa se tudi to spreminja. Po novem so na voljo trije prisilno polnjeni motorji v šestih konfiguracijah moči. Ponudbi se ponovno pridružuje bencinski, tokrat turbobencinski ecoboost, ki s prostornino 1,5 litra razvije 88 (120 KM), 110 (150 KM) ali pa 134 kilovatov moči (182 KM). Po moči enakovredni so turbodizelski. Tokrat je osnovni 1,5-litrski TDCi, ki tako kot turbobencinski razvije 88 kilovatov moči (120 KM), medtem ko sta močnejša motorja 2,0-litrska in razvijeta 110 (150 KM) oziroma 132 kilovatov moči (180 KM). Kot pred prenovo so močnejše različice serijsko povezane s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom powershift in inteligentnim štirikolesnim pogonom z možnostjo vektoriranja navora. Moč se preko ročnega menjalnika v osnovi prenaša na sprednji kolesi.
Trem osnovnim paketom opreme – trend, style in titanium - se kot pri fiesti in focusu pridružuje še športni paket ST-line. Ta ima ob posebnih 18- ali 19-palčnih platiščih, športnih sedežih in odbijačih serijsko nameščeno še 10 milimetrov nižje športno podvozje. Naslednje leto lahko pričakujemo še prihod prestižne različice vignale. Fordova epidemija je po prenovi na voljo od najmanj 25.110 (ford kuga 1.5 ecoboost 88 kW trend, 6-st. roč.) do največ 40.450 evrov (ford kuga 1.5 ecoboost 134 kW AWD ST-line, 6-st. sam.) Hiter izračun pove, da so se podobno opremljene različice kar lepo podražile, za približno od 2.500 do 4.000 evrov, a zastopnik znamke še naprej ponuja 3.500 evrov popusta. S kugo nagovarjajo predvsem mlade družine in starejše pare ter ob tem pričakujejo, da bodo letno našli približno 320 takšnih kupcev.