Pravijo, da ta ognjeni model združuje enostavno in oblikovno zanimivo zunanjost, to pa v notranjosti nadgrajuje še s prostornostjo in vsestransko uporabnostjo. Kar se oblikovne zanimivosti tiče, temu ne oporekamo, ker je malček zelo zanimiv, je pa res, da oblika zadnjega dela že deli mnenja. Novinec je postavljen na platformo nove generacije, s 3.700 milimetri dolžine in 2.345 milimetri, kolikor meri med osema, pa napada predvsem fiat panda v različici s štirikolesnim pogonom.
Tudi notranjost je precej posrečena, je pa res, da morate tu ceni primerno pričakovati tudi trdo plastiko, predvsem tam, kamor prsti navadno ne sežejo. Na voljo sta dve barvi notranjosti, torej armaturne plošče in sedežev, lahko pa vse skupaj popestrite še s številnimi barvnimi okraski. Od drugega paketa opreme naprej središče armaturne plošče predstavlja kar 7-palčni zaslon multimedije s posodobljenim sistemom povezave Apple Car Play, Android Auto in Mirror Link. Najbogatejši paket ob tem prinaša še navigacijsko napravo in kamero za pomoč pri vzvratni vožnji. Smo pa pred testnimi vožnjami le redkokdaj povabljeni, da preizkusimo tudi prostornost zadaj. In smo, zato vam lahko povem, da ima ignis prostor le za štiri, v predelu kolen pa tega zlepa ne zmanjka. V višino je stvar malo drugačna, je pa res, da tisti do metra osemdeset ne boste imeli nobenih težav. Pomaga, da je klop pomična tako naprej in nazaj, kot po naklonu, posledično pa lahko tudi prtljažnik pogoltne med 260 in 270 litri, kar pomeni, da je največji v razredu. Tudi varnost ni vprašljiva, bogato opremljeni elegance, ki je na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom in s tem tudi najdražji v ponudbi, tako že serijsko ponuja sistem, ki opozarja na nenamerno zapustitev voznega pasu, nezbranost voznika, ob pomoči kamer DCBS pa po potrebi tudi samodejno zavira v sili.
Pod pokrovom prostor namenjajo le 1,2-litrskemu štirivaljnemu atmosferskemu motorju VVT. Povezan s petstopenjskim ročnim menjalnikom razvije 66 kilovatov moči (90 KM) in 120 Nm navora. Nekateri trgi se bodo razveselili še robotiziranega menjalnika, medtem ko pri nas te novosti ne pričakujejo. Kakorkoli, kombinacijo motorja in menjalnika smo preizkusili že v bratskem balenu in lahko povemo, da nas je presenetila predvsem s svojo varčnostjo. Baleno je porabil le okrog pet litrov, ta križanec pa tehta še manj, le od 855 do 905 kilogramov, zato kljub škatlasti obliki ne pričakujemo, da bo porabil bistveno več. Tovarna pravi le 4,6 litra v primeru pogona na sprednji kolesi in 5,0 v primeru štirikolesne različice allgrip. Na terenu bodo pogonu v pomoč še kratki previsi, oddaljenost od tal, ki meri kar 180 milimetrov in sistema pomoči za speljevanje v klanec in nadzorovan spust po njem.
Ta mali križanec na trg prihaja s tremi paketi opreme: comfort, premium in elegance, boste pa kupci najbrž izbirali med bogatejšima. Ignis sicer stane od 9.350 (ignis 1.2 VVT 2WD comfort, 5-st. roč.) do 13.450 evrov (ignis 1.2 VVT 4WD elegance, 5-st. roč.), medtem ko 250-evrsko doplačilo velja le za kovinsko barvo in 650-evrsko, če si boste zaželeli dvobarvno karoserijo. Takšen, kot je na fotografijah, stane 10.500 evrov in ima le sprednji pogon in srednji paket opreme, bo pa predvidoma ignis še bistveno bolje prodajan s še bogatejšim in štirikolesnim pogonom allgrip. Približno 100 takšnih pričakujejo, da bodo letno prodali pri nas, kar bo lepo pripomoglo k nadaljnji rasti japonske znamke, ki globalno gledano velja za devetega največjega proizvajalca osebnih vozil.
Cene:
suzuki ignis 1.2 VVT 2WD comfort, 5-st. roč. (66 kW) – 9.350 EUR
suzuki ignis 1.2 VVT 2WD premium, 5-st. roč. (66 kW) – 10.250 EUR
suzuki ignis 1.2 VVT 4WD premium, 5-st. roč. (66 kW) – 11.850 EUR
suzuki ignis 1.2 VVT 4WD elegance, 5-st. roč. (66 kW) – 13.450 EUR