Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Porsche driving experience 2017

Domača premiera

Avtor prispevka: Jure Cehner
Kot veleva tradicija, je iz Stuttgarta v naše konce zopet zapeljal več kot '2.000-konjski' konvoj. Ne gre za novo pošiljko politično spornih patrij, temveč elitnih cestno legalnih dirkalnikov s Porschejevo značko na nosu.
Porsche driving experience 2017
Foto: Gašper Miš
11. 10. 2017 ob 17:00
Komentarjev: 0

Čuden bi bil dan, ko se v uredništvu ne bi grebli za takšne vstopnice v svet Porschejevega inženiringa in s tem povezanega adrenalina, zato je malodane zadeva postala fizična. No, nad drobnimi telesi sodelavcev, izvzemši Iztoka, sva prevladala jaz in Gašper, ki sva tako dobila priložnost na medmrežju ovekovečiti to demonstracijo Porschejeve športne palete.

Običajno se takšne vrste cestnih šovov odvijajo na najbližjem dirkališču oz. v našem primeru na Vranskem, kjer se lahko malce bolj brez skrbi zagrize v zavoje, tokrat pa so se pri Porsche Slovenija zadevo odločili speljati na čisto pravih javnih cestah. Po eni strani škoda, po drugi strani pa so vsaj vsi, ki so takrat bili nekje ob cesti v Tuhinjski dolini, med Arboretumom Volčji Potok in Vranskim, imeli priložnost slikati ta milijonski konvoj, voden s strani finskega dirkača in inštruktorja Jukke Honkavuorija. Slednji je pravi dirkaški fenomen, pri svojih 26. letih že svoj čut za idealno linijo prikazuje v Formuli 2, za volanom pa je že od petega leta. Skratka, lahko rečemo, da je pravi človek za vodenje več kot 2.000 'konjev'.

Kaj so nam torej pripeljali? Imeli smo avte, ki slišijo na imena 718 boxter S, 911 carrera 4 GTS, 911 carrera GTS cabriolet, 911 turbo S, cayenne S diesel, macan S diesel, macan turbo performance package, panamera 4 E-hybrid in panamera turbo. Zanimivo, da v začetnih besedah Jukka ni namenjal nobene zadnjemu ali štirikolesnemu pogonu, temveč le dejstvu, ali ima avto motor spredaj, zadaj ali v sredini. Namestitev le-tega po njegovo najbolj bistveno vpliva na dinamiko vozila in posledično na način krotenja v zavojih. Kdo smo mi, da bi svetlolascu oporekali …

Ker smo istočasno razdeljeni v dve skupini, vsi vseh avtov nismo mogli preizkusiti, ampak k sreči sva Volanovca po žrebu padla v skupino, v kateri se je na čelu z vsemi 580 'vranci' kitil 911 turbo S. Verjetno paradnega konja, ki že po uradnih podatkih do stotice potrebuje le 2,9 sekunde, ni potrebno predstavljati. Po neuradnih celo kakšno desetinko ali dve manj. Pač, je zadevščina, ki bi ji lahko bilo izpod časti voziti po navadnih cestah, ampak ji sploh ni, saj je avto kultiviran kot najbolj krotek polo. Dokler želiš, da je, kajpak. No, saj veste, kam pes taco moli – v boleče zaledje ob pritisku na stopalko in tisti občutek nerealnosti, ki pride le na vsake kvatre enkrat. »Pa saj ne more toliko potegnit'!« No, lahko.

Drugi, ki je tekom tistega z bencinskimi hlapi prepojenega dne najbolj pustil vtis, pa je 911 carrera 4 GTS. Nekoliko manj 'vrancev', 450, a začuda morda nudi še bolj športen občutek in nemara celo bolj surov zvok iz 3-litrskega šestvaljnika. Nekako sva hitro prišla do sklepa, da če bi morala enega od teh odpeljati domov, bi to bil to ta krasni, dvocevni GTS. Še dobro, da nisva imela takšne dileme na dlani, potlej bi stvari postale resnično fizične. Nadalje sva vozila še dizelski macan, hibridno panamero in 718 boxter S. Vsak je zanimiv po svoje in ne dvomim, da jih poznate do obisti, ampak v eminentni družbi prvih dveh omenjenih tudi avti takšnega kalibra malce hitreje potonejo v pozabo.

Čeprav nam dirkališče ni bilo na voljo, je bilo najboljše zverine, kar jih premore Stuttgart, super preizkusiti v njihovem sekundarnem, a še vedno naravnem habitatu – na krasnih regionalnih cestah, kot so tiste, ki se vijejo skozi Tuhinjsko dolino.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |