Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Škoda karoq

Domača premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Po nakupovalni mrzlici, ki je zajela večji kodiaq, so se pri slovenskem uvozniku naučili, da je včasih nov model bolje na trg poslati z malce manjšim pompom. Sploh, če že vnaprej veš, da bo uspešnica.
Škoda karoq
Foto: Anže Jereb
18. 12. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Karoq je tisti novinec, ki vsaj prvo leto najbrž ne bo na voljo v zadostnem številu in ga boste slovenski kupci hitro pograbili. Tole naj bi bila zamenjava za yeti, ki je v preteklosti prav tako navduševal kupce, nekateri ste mu zamerili le premalo razkošne notranje mere, predvsem premajhen prtljažnik. Karoq je to popravil, saj je od modela yeti daljši za šestnajst centimetrov, pri čemer je za šest centimetrov daljše samo medosje, za skoraj pet centimetrov je tudi širši. Posledično ima prtljažnik 105 litrov več prostora, potniki pa tudi, še posebej zaradi sedežev VarioFlex v drugi vrsti. Te je mogoče ločeno vzdolžno pomikati ali jih podirati v razmerju 40:20:40.

Karoq oblikovno sledi večjemu kodiaqu, razlik sicer nekaj je, a jih boste našli le tisti z izurjenim očesom. Iskanje je podobno odkrivanju razlik med dvema fotografijama, kot je v navadi pri kakšni nagradni igri. Karoq ima denimo linijo dnevnih LED-luči ravno, kodiaq zavihano navzgor. Ravno obratno je pri spodnji reži, ta je ravna pri večjem modelu. Tudi meglenke so nekoliko drugačne in še kakšna malenkost, zadaj pa boste karoq najlažje prepoznali po tem, da je 'mačje oko' integrirano v plastično zaščito. Kodiaq ima linijo s tem elementom posebej, ker je pač toliko večji, da so zadek morali 'razbiti' z okrasnim elementom.

Notranjosti sta si prav tako zelo podobni, vse skupaj je umirjeno in lepo izdelano, v naslednjem letu si boste v modelu karoq lahko omislili tudi 'aktivni informacijski sistem', torej digitalne merilnike, ki jih poznamo že iz drugih znamk koncerna, ta model pa je prav tako prvi, ki ponuja servisiranje po načinu 'long life', torej menjavo olja na vsakih 30.000 kilometrov. Šestotim kupcem, ki jih pričakujejo v letu 2018, bo to najbrž všeč, pozneje seveda tudi ostalim.

Na preizkusnih trčenjih Euro NCAP je karoq že prejel vseh pet zvezdic, odlična uvrstitev je tudi posledica zajetnega števila varnostnih sistemov.

Na preizkusnih trčenjih Euro NCAP je karoq že prejel vseh pet zvezdic, odlična uvrstitev je tudi posledica zajetnega števila varnostnih sistemov. Novinec namreč zaznava vozila v mrtvem kotu in prečni promet za vozilom, prepoznava znake, samodejno zavira pred oviro in vklaplja dolgi snop žarometov, opozarja na nenamerno menjavo voznega pasu ter še marsikaj.

Na voljo je z dvo- ali štirikolesnim pogonom, z dvema bencinskima in dvema dizelskima motorjema, vsi so prisilno polnjeni. Bencinsko stran zastopata litrski agregat s 85 kW moči in 1,5-litrski s 110 kW moči, pri dizelskih sta trenutno na voljo 1,6-litrski in dvolitrski, moči sta enaki bencinskima. V nekaj mesecih bo ponudbo oplemenitil še močnejši dvolitrski TDI s 140 kW moči. Ob ročnem menjalniku je na voljo še 7-stopenjski DSG, izbirali pa boste le med dvema paketoma opreme, in sicer ambition ter style.

Še cene:
škoda karoq 1,0 TSI ambition – 21.712 EUR
škoda karoq 1,5 TSI ambition – 22.977 EUR
škoda karoq 1,5 TSI style DSG - 26.976 EUR
škoda karoq 1,6 TDI style – 25.439 EUR
škoda karoq 2,0 TDI style 4x4 DSG – 31.847 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 11. 2021
November 2021
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 tedni  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 4 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 5 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |