Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hyundai ioniq PHEV

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Najkasneje do leta 2030 bodo novi avtomobili z motorjem na notranje izgorevanje postali stvar preteklosti. Medtem ko so bencinskim in dizelskim šteti dnevi, pa električne in priključno-hibridne čakajo svetli časi.
Hyundai ioniq PHEV
Foto: Gašper Miš
16. 2. 2018 ob 9:00
Komentarjev: 1

Pri Hyundaiju so se na e-dan že dobro pripravili in nedolgo nazaj nase opozorili s kar tremi ioniqi. Sprva s povsem električnim ter klasičnim hibridnim, danes pa se ponudbi pridružuje še tretji in obenem zadnji član, priključno-hibridni ioniq PHEV. Pravijo, da združuje najboljše obeh svetov, zato bo takšen pri nas predvidoma najbolj priljubljen, ioniq pa s tem postaja še prvi model, ki pri enaki karoseriji ponuja kar tri različne alternativne pogonske sklope. Novinec tako kot ostala člana družine v dolžino meri 4,47 metra in na prvi pogled pravzaprav ne prinaša bistvenih novosti. Večino oblikovnih potez povzema kar po hibridnem bratu, boste pa pri tem vseeno opazili dodatno odprtino za polnjenje baterije, nekoliko drugačna lahka lita platišča, LED-žarometa namesto bi-ksenonskih, na zadku pa namesto oznake 'hybrid' novo 'plug-in'. Drugih razlik praktično ni in podobno velja za notranjost. Celo prtljažnik kljub zmogljivejši litij-ionski bateriji ostaja nespremenjen in lahko tako še naprej pogoltne kar 550 litrov tovora, le polnilna kabla boste morali v tem primeru skriti kam drugam.


Novinec pod pokrovom skriva 1,6-litrski štirivaljni bencinski motor GDI, ki razvije 77 kilovatov (105 KM) ter 170 Nm navora, v kombinaciji s 45-kilovatnim (61 KM) elektromotorjem pa je sistemske moči za 107 kilovatov (146 KM) in navora 270 Nm. Tovarna navaja še, da lahko ioniq PHEV samo ob pomoči litij-ionske baterije s skupno kapaciteto 8,9 kWh ter garancijsko dobo osmih let oziroma 200.000 prevoženih kilometrov v praksi prevozi do 63 kilometrov, v zrak pa v povprečju izpusti le 26 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Pogon je spredaj, menjalnik pa robotizirani dvosklopčni DCT in ne CVT, kot ga ponuja konkurenca. Doma ga boste na klasični vtičnici polnili približno 3 ure, sicer pa ioniq PHEV omogoča še hitrejše polnjenje s 6,6 kW, a le do skupne kapacitete 80 odstotkov baterije.


Kot klasični hibrid je tudi priključno-hibridni na voljo s tremi paketi opreme. Najcenejši s paketom style stane od 30.990 evrov, sledi paket premium za najmanj 33.490 evrov, vrh ponudbe pa tudi tu predstavlja ioniq PHEV s paketom impression za 36.490 evrov. Na navedene cene pričakujte še 2.000 evrov popusta, ki ga ponuja zastopnik znamke, ob tem pa še 4.500 evrov nepovratnih sredstev eko-sklada. Tako se cenovno vriva med klasični hibrid in električno različico, saj je ob upoštevanju popusta ter eko-subvencije od prve dražji za 1.500 evrov, od električne pa cenejši za približno tretjino tega zneska. Zdaj, ko je družina popolna, pričakujejo, da bo do konca letošnjega leta na naše ceste zapeljalo med 150 ter 180 ioniqov, odvisno od možnosti dobav, od tega pa bo polovica prav takšnih.

Informacije o ioniqu lahko pridobite še v domači in mednarodni premieri.

Cene:

hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT style, 6-st. rob. (107 kW) – 30.990 EUR
hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT premium, 6-st. rob. (107 kW) – 33.490 EUR
hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT impression, 6-st. rob. (107 kW) – 36.490 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTI4MC1MZXMtUGF1bC1tb29uLmpwZzE0MjI3NzYzMTc=.jpg
iconaan pravi:
Super izgleda, zelo dobra notranjost
(pred 1 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 3 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |