Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hyundai ioniq PHEV

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Najkasneje do leta 2030 bodo novi avtomobili z motorjem na notranje izgorevanje postali stvar preteklosti. Medtem ko so bencinskim in dizelskim šteti dnevi, pa električne in priključno-hibridne čakajo svetli časi.
Hyundai ioniq PHEV
Foto: Gašper Miš
16. 2. 2018 ob 9:00
Komentarjev: 1

Pri Hyundaiju so se na e-dan že dobro pripravili in nedolgo nazaj nase opozorili s kar tremi ioniqi. Sprva s povsem električnim ter klasičnim hibridnim, danes pa se ponudbi pridružuje še tretji in obenem zadnji član, priključno-hibridni ioniq PHEV. Pravijo, da združuje najboljše obeh svetov, zato bo takšen pri nas predvidoma najbolj priljubljen, ioniq pa s tem postaja še prvi model, ki pri enaki karoseriji ponuja kar tri različne alternativne pogonske sklope. Novinec tako kot ostala člana družine v dolžino meri 4,47 metra in na prvi pogled pravzaprav ne prinaša bistvenih novosti. Večino oblikovnih potez povzema kar po hibridnem bratu, boste pa pri tem vseeno opazili dodatno odprtino za polnjenje baterije, nekoliko drugačna lahka lita platišča, LED-žarometa namesto bi-ksenonskih, na zadku pa namesto oznake 'hybrid' novo 'plug-in'. Drugih razlik praktično ni in podobno velja za notranjost. Celo prtljažnik kljub zmogljivejši litij-ionski bateriji ostaja nespremenjen in lahko tako še naprej pogoltne kar 550 litrov tovora, le polnilna kabla boste morali v tem primeru skriti kam drugam.


Novinec pod pokrovom skriva 1,6-litrski štirivaljni bencinski motor GDI, ki razvije 77 kilovatov (105 KM) ter 170 Nm navora, v kombinaciji s 45-kilovatnim (61 KM) elektromotorjem pa je sistemske moči za 107 kilovatov (146 KM) in navora 270 Nm. Tovarna navaja še, da lahko ioniq PHEV samo ob pomoči litij-ionske baterije s skupno kapaciteto 8,9 kWh ter garancijsko dobo osmih let oziroma 200.000 prevoženih kilometrov v praksi prevozi do 63 kilometrov, v zrak pa v povprečju izpusti le 26 gramov CO2 na prevoženi kilometer. Pogon je spredaj, menjalnik pa robotizirani dvosklopčni DCT in ne CVT, kot ga ponuja konkurenca. Doma ga boste na klasični vtičnici polnili približno 3 ure, sicer pa ioniq PHEV omogoča še hitrejše polnjenje s 6,6 kW, a le do skupne kapacitete 80 odstotkov baterije.


Kot klasični hibrid je tudi priključno-hibridni na voljo s tremi paketi opreme. Najcenejši s paketom style stane od 30.990 evrov, sledi paket premium za najmanj 33.490 evrov, vrh ponudbe pa tudi tu predstavlja ioniq PHEV s paketom impression za 36.490 evrov. Na navedene cene pričakujte še 2.000 evrov popusta, ki ga ponuja zastopnik znamke, ob tem pa še 4.500 evrov nepovratnih sredstev eko-sklada. Tako se cenovno vriva med klasični hibrid in električno različico, saj je ob upoštevanju popusta ter eko-subvencije od prve dražji za 1.500 evrov, od električne pa cenejši za približno tretjino tega zneska. Zdaj, ko je družina popolna, pričakujejo, da bo do konca letošnjega leta na naše ceste zapeljalo med 150 ter 180 ioniqov, odvisno od možnosti dobav, od tega pa bo polovica prav takšnih.

Informacije o ioniqu lahko pridobite še v domači in mednarodni premieri.

Cene:

hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT style, 6-st. rob. (107 kW) – 30.990 EUR
hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT premium, 6-st. rob. (107 kW) – 33.490 EUR
hyundai ioniq PHEV 1.6 GDI DCT impression, 6-st. rob. (107 kW) – 36.490 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTI4MC1MZXMtUGF1bC1tb29uLmpwZzE0MjI3NzYzMTc=.jpg
iconaan pravi:
Super izgleda, zelo dobra notranjost
(pred 3 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |