Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ford transit custom in tourneo custom

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ker tovorni ford transit custom skupaj s potniško različico tourneo custom velja za četrti najbolje prodajan model v ponudbi modrega ovala, ne preseneča, da obema namenjajo veliko medgeneracijsko prenovo.
Ford transit custom in tourneo custom
Foto: Gašper Miš
5. 4. 2018 ob 14:00
Komentarjev: 0

Fordova člana družine custom z veliko prenovo nadaljujeta bogato, več kot 60-letno tradicijo. Tako transit, ki bo še naprej nagovarjal obrtnike, kot tourneo, ki stavi predvsem na velike družine, boste po novem prepoznali po precej spremenjenem sprednjem delu vozila, medtem ko bok in zadek ostajata nedotaknjena. Nova je motorna maska, ki ob treh oziroma petih kromiranih letvah ne pripomore le k lepši podobi, pač pa tudi boljši prepoznavnosti obeh vozil. Da vseeno ne bi bili le videni, pač pa tudi videli, bosta poskrbela še nova bi-ksenonska žarometa, opcijsko so na voljo tudi LED-dnevne luči.

Bolj kot zunanjosti se je prenova dotaknila notranjosti. V potniški kabini še posebej poudarjajo izbiro bolj kakovostnih materialov in armaturno ploščo, ki precej spominja na tisto, kakršno že najdemo v novi fiesti. Za potrebe obeh customov je seveda dodatno prilagojena, zato ponuja še številna priročna odlagališča, skupaj jih je za kar 25 litrov, ter USB-priključke za polnjene mobilnih naprav. Pri bolj založenih različicah v oči pade še 8-palčni zaslon na dotik, ki deluje preko najnovejšega vmesnika Sync tretje generacije. Ta med drugimi omogoča povezavo s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto, medtem ko se boste morali pri osnovnem sistemu Sync lite zadovoljiti z le 4-palčnim TFT-zaslonom, povezavo Bluetooth in možnostjo glasovnega upravljanja. Ko govorimo o potniškem tourneu, ki je na voljo z največ devetimi sedeži, novost predstavlja še možnost posamične odstranitve le-teh. Vsak sedež tehta le dobrih 15 kilogramov, zato je odstranitev enostavna, za piko na i pa lahko sedeže prvič postavite tudi v takoimenovano konferenčno postavitev, kjer je druga vrsta obrnjena nazaj.


Transit custom in tourneo custom sta s prenovo postala bolj napredna, posledično tudi pametnejša in varnejša. V razred lahkih gospodarskih vozil prinašata celo novo tehnologijo, tokrat v obliki pametnega omejevalnika hitrosti. Seveda so na voljo še drugi napredni sistemi, kot so na primer prilagodljiv radarski tempomat, sistem preprečevanja naleta z možnostjo samodejnega zaviranja v sili, ne manjka niti sistem, ki bdi nad zbranostjo voznika, zaradi velikosti vozila bosta prav prišla še opozorilnik na vozilo v mrtvem kotu ter prečni promet.

Pod motornim pokrovom ne pričakujte toliko novosti. Namesto starega 2,2-litrskega turbodizelskega motorja duratorq TDCi, od katerega so se poslovili že pred prenovo, tam še naprej najdemo že znani 2,0-litrski štirivaljni turbodizelski ecoblue TDCi. Motor, ki je bil prej na voljo v le eni izvedenki, je zdaj na voljo v treh, tisti, ki razvije 77 kilovatov moči (105 KM) ter 360 Nm navora, močnejši s 96 kilovati (130 KM) ter 385 Nm navora, najmočnejša pa je že znana 125-kilovatna različica (170 KM), ki ponuja 405 Nm navora. Najšibkejša različica je na voljo le v povezavi z ročnim menjalnikom in rezervirana izključno za tovorni transit custom, drugi dve pa si lahko izberete tudi pri tourneu custom. Tudi ti sta povezani s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, toliko stopenj pa ponuja tudi samodejni menjalnik selectshift, ki je na voljo opcijsko. Za zdaj je to vse, prihodnje leto pa pričakujemo še prihod priključno-hibridne različice PHEV, ki bo lahko samo s pomočjo elektrike prevozila do 50 kilometrov, dodatne pa premagovala s samo litrskim turbobencinskim motorjem ecoboost.


Medtem ko tovorni transit custom kupce še naprej nagovarja v dveh dolžinah ter dveh višinah, je potniški na voljo le v dveh dolžinah, 4,97 in 5,34 metra. Pri paketih ni razlik, oba sta na voljo s tremi, imenovanimi ambiente, trend ter sport, se boste pa morali kupci transita custom odločiti še, v kateri izmed treh osnovnih različic ga boste izbrali. Kot furgon, kombi ali kombi furgon. Če boste potrebovali kar največ prostora, bo za vas pravi furgon, saj v svoji najbolj prostorsko razkošni različici ponuja do 8,3 kubičnega metra tovornega prostora, ob pomoči odprtine pod sovozniškim sedežem pa še možnost prevoza do 3,4 metra dolgih predmetov.

O cenah tokrat zelo na kratko, ker je različic enostavno preveč, da bi naštevali vse. Začnimo z najcenejšo, torej tovornim transitom custom furgon. Z davkom boste zanjo odšteli od najmanj 24.000 (transit custom furgon L1H1 2.0 TDCi 77 kW ambiente, 6-st. roč.) do največ 34.170 evrov (transit custom furgon L1H1 2.0 TDCi 125 kW sport, 6-st. rob.), če si boste zaželeli podaljšano različico, pa boste k navedenima cenama prišteli še približno 700 evrov. Takšno doplačilo velja tudi za potniški tourneo custom, ki po rednem ceniku stane od najmanj 36.390 (tourneo custom L1H1 2.0 TDCi 96kW trend, 6-st. roč.) do največ 43.850 evrov (tourneo custom L1H1 2.0 TDCi 125 kW sport, 6-st. rob.), a lahko na navedeni ceni že kar takoj pričakujete še bogat, 4.300-evrski popust. Najbrž bo tudi ta kar lepo pripomogel k dobri prodaji, ki jo pri Fordu z modeloma zadnja leta dosegajo tako pri nas kot na ostalih trgih stare celine. Samo lani so na slovenske ceste poslali preko 1.550 vozil z oznako custom, od tega dobre tri četrtine transitov, ostali pa so bili tournei. S tem so dosegli 17,5-odstotni tržni delež, ki ga želijo s prenovo obdržati, do konca leta pa prodati še približno 1.500 novih vozil.

Informacije o fordu transit custom lahko pridobite še v mednarodni premieri.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 5. 2020
Maj 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 325
renault captur 71
dacia sandero 44
volkswagen tiguan 43
peugeot 2008 42

Podatki veljajo za april 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 16.354 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 3 tedni  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 6 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 10 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 11 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 11 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 leti  |