Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Audi A7 sportback

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ker želi Audi letos konkretno pomladiti modelsko paleto, si bodo do konca leta kot po tekočem traku sledili modeli vse od največjega A8 do najmanjšega A1. Prvi je k nam že zapeljal, drugi pa je novi A7 sportback.
Audi A7 sportback
Foto: Gašper Miš
10. 5. 2018 ob 10:00
Komentarjev: 0

Pravijo, da tudi v drugi generaciji združuje eleganco kupeja, prostornost limuzine in uporabnost kombijevskih avantov. Torej najboljše vseh treh svetov. S tem se najbrž strinjajo tudi kupci prve generacije, saj so jih v sedmih letih našli kar 200 tisoč. A7 sportback se je precej dobro prijel tudi pri nas, prodali so le nekaj manj kot 120 vozil, kar obenem predstavlja še tretjinski tržni delež v razredu.

Novinec, za katerega pravijo, da gre za čistokrvni gran turismo, v drugi generaciji mersko ostaja nespremenjen. Dobro, kakšen milimeter gor ali dol, v osnovi pa še naprej govorimo o modelu, ki v dolžino meri le malo manj kot polnih pet metrov. Oblikovni navdih očitno črpa iz modela audi 100 coupe S, predstavljenega konec šestdesetih let prejšnjega stoletja. Kot tistega tudi tega močno zaznamuje kupejevska streha, ki se strmo spušča proti precej ostro odsekanemu zadku. Pri novem na njem najdemo še spojler, ki se nad 120 kilometri na uro dvigne samodejno, lahko pa ga tudi ročno. Spredaj je novi A7 sportback zanimiv zaradi velike motorne maske, ki lahko v sebi skriva tako laser kot radar, zanimiva pa sta še žarometa, ki že serijsko svetita v LED-tehniki. Opcijsko lahko posežete tudi po matričnih, najnaprednejšim pa ob tem pomaga še laser. Ta poskrbi, da novinec v optimalnih pogojih pot osvetli do 600 metrov pred vozilom. Bi šlo do kilometra, pa piscem zakona to za zdaj še ni preveč všeč. Zagotovo pa so jim zadnje luči, ki so podobno kot pri novi generaciji admiralske ladje A8, povezane med seboj, in lita platišča, ki merijo najmanj 18 in največ 22 palcev.

V notranjosti pričakujte ostre vodoravne linije, ki močno prispevajo k športno utesnjenemu občutku. Sama armaturna plošča je sicer precej podobna tisti v novi osmici, saj tudi ta izkorišča zasnovo MMI touch response. Ta združuje dva velika zaslona na armaturni plošči, pred voznikom pa opcijsko še digitalne merilnike ter projekcijski prikazovalnik. Sportback v primerjavi z nemškima tekmecema še naprej ponuja največ prostora za petega potnika; 12 milimetrov daljše medosje napram prejšnji generaciji ter dodatnih 21 milimetrov v potniški kabini pa pomenijo, da ga bo v predelu kolen zadaj dovolj za vse tri. Bistveno hitreje ga bo zmanjkalo nad glavami, čeprav na obeh zunanjih sedežih do višine metra osemdeset vseeno ne bi smelo biti večjih težav. Prtljažni prostor po litrih ostaja nespremenjen, 535 jih sprejme, kljub temu pa pri zastopniku zatrjujejo, da lahko zdaj sprejme dve torbi za golf in ne več ene same. Bolj pomembno se zdi, da ima audi A7 še naprej pet vrat, kar močno poveča njegovo uporabnost, čeprav sami trmasto zatrjujejo, da gre za štirivratni kupe. Kot kaže, vrata štejejo drugače kot mi, pri sistemih pa so jih našteli 39. Najbrž jih je res toliko, ker je seznam precej obsežen, večino pa si jih je novinec tako ali tako izposodil kar od svojega večjega brata.

Prvi kupci lahko izbirate le med dvema motornima različicama. V obeh primerih gre za prisilno polnjen trilitrski šestvaljni motor, ki v primeru osnovne dizelske različice 50 TDI quattro razvije 210 kilovatov moči (286 KM) ter 620 Nm navora, malenkost dražja in obenem močnejša različica 55 TFSI quattro pa ponuja 250 kilovatov (340 KM) ter okroglih 500 Nm. Podobno kot to velja za novi audi A8, sta tudi tu obe različici blago-hibridni, kot je moč razbrati že iz oznake same, pa sta opremljeni še s štirikolesnim pogonom quattro. V primeru turbodizelske različice je menjalnik 8-stopenjski samodejni tiptronic, turbobencinska različica pa je medtem povezana s 7-stopenjskim robotiziranim S tronicom.

Kasneje se motorni ponudbi pridružujeta še dve dvolitrski štirivaljni različici, in sicer dizelska 40 TDI in bencinska 45 TFSI. Tudi nabriti S7 in RS 7 prideta na vrsto, za vse ekološko osveščene pa bo bolj pravi priključno-hibridni A7 sportback e-tron. Da bi bila vozniška izkušnja še boljša, so novi sedmici namenili dodatno mero lahkega aluminija, kar se kaže v boljši togosti vozila, posledično je tišja tudi potniška kabina. Za razliko od modela A8 je aktivno zračno vzmetenje tu ponujeno le opcijsko, podobno velja še za sistem dinamičnega štirikolesnega krmiljenja ter aktivni športni diferencial.

Novi audi A7 je za zdaj na voljo od najmanj 81.550 evrov, kolikor boste odšteli za nakup cenejše turbodizelske različice (A7 sportback 50 TDI quattro, 8-st. sam.), čistejša turbobencinska pa vas bo po žepu udarila za še dodatnih 3.350 evrov, skupaj slabih 85 (A7 sportback 55 TFSI quattro, 7-st. rob.). Seveda se lahko cene z dodajanjem dodatne opreme povzpnejo v višave, a to povprečnega kupca najbrž ne bo preveč motilo. Približno 20 naj bi jih našli letos, prihodnje leto pa med 30 in 35.

Cenik:

audi A7 sportback 50 TDI quattro, 8-st. sam. (210 kW) – 81.550 EUR
audi A7 sportback 55 TFSI quattro, 7-st. rob. (250 kW) – 84.900 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
1314  domača premiera - seat leon
1516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |