{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-benz sprinter

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Pri Mercedes-Benzu pravijo, da so leta 1995 s sprinterjem ustvarili razred velikih dostavnikov, danes, ko predstavljajo tretjo generacijo, pa njegove tradicionalne lastnosti nadgrajujejo s številnimi novimi.
Mercedes-benz sprinter
Foto: Gašper Miš
17. 6. 2018 ob 19:00
Komentarjev: 0

Med tradicionalne lastnosti, ki kupce širom sveta prepričujejo že več kot 20 let, štejejo fleksibilnost, robustnost in ekonomičnost, ko govorijo o novih, pa imajo v mislih dve - povezljivost in prilagodljivost. Prvo, kar morate vedeti, je, da si sprinter osnove ne deli več s Volkswagnovim crafterjem in da gre zdaj za lasten izdelek, za katerega Daimler trdi, da ostaja eden redkih, ki je še proizveden doma v Nemčiji. Oblikovno vseeno ostaja podoben drugi generaciji in s tem ohranja nekaj značilnih potez, čeprav se že pozna, da tudi sprinter sledi novi oblikovalski smeri, ki ji pravijo 'sensual purity'. Ta novincu prinaša čistejše, bolj tekoče linije, obenem pa tudi nova odbijača in motorno masko, LED-luči spredaj in zadaj, tam so na novo oblikovali še samozaskočna vrtljiva vrata ter steklo, logotip pa se zdaj skriva pod njim.

Da je sprinter v tem trenutku verjetno najbolj dovršen dostavnik, ni težko ugotoviti. V notranjosti boste najprej opazili nov volanski obroč, ki nalašč spominja na tistega, ki ga najdemo tudi v njihovi admiralski ladji razreda S, v oči pa bode še nov multimedijski sistem MBUX (Mercedes-Benz User eXperience), ki je svojo premiero doživel v novem razredu A. Od 7 do 10,25 palca meri, omogoča pa tako povezavo s sistemoma Apple CarPlay ter Android Auto, kot govorno upravljanje in dostop do svetovnega spleta. Osnovne različice ga seveda ne bodo deležne, celo brez radia jih bo moč naročiti, bodo pa v vsakem primeru tipke za zagon motorja 'keyless go'. Sprinter v razred velikih dostavnikov prinaša elektronsko ročno zavoro, v potniški kabini bo razvajal še s številnimi predali, v tovornem delu pa z bogato izbiro oblog, stešnim prtljažnikom na notranji strani, za boljšo vidljivost pri nalaganju in razkladanju pa bosta skrbela tudi LED-svetlobna trakova. Ker smo povezljivost in prilagodljivost s tem obdelali, na vrsto pridejo varnostni in asistenčni sistemi. Precej jih je, od prilagodljivega radarskega tempomata 'distronic', sistema 'attention assist', ki prepozna prometne znake in podatke primerja z navigacijsko napravo, ne manjka niti samodejno zaviranje v sili, tu je še asistenca za zaznavo vozil v mrtvem kotu, nad katerimi bdi tudi do tri minute po zaustavitvi vozila, pohvali pa se lahko še s kamero s 360-stopinjskim prikazom okolice, dežnim senzorjem in asistentom za dolge luči.


Pod motornim pokrovom se v osnovi skriva eden izmed dveh turbodizelskih motorjev z oznako CDI, in sicer 2,1-litrski štirivaljnik in 3,0-litrski šestvaljnik, ki na evropskih tleh ostaja edini svoje vrste. Medtem ko je štirivaljna različica v štirih konfiguracijah moči, od 84 (114 KM) do 130 kilovatov (177 KM) ter od 300 do 400 Nm navora razvije, že na voljo, pa se šestvaljna s 140 kilovati (190 KM) ter 440 Nm navora ponudbi pridružuje prihodnji mesec. Tretja generacija prvič ponuja vse različice pogona, tudi pogon na sprednji kolesi. V povezavi z njim je nov še 9-stopenjski samodejni menjalnik G-tronic, različice z zadnjim in tiste s štirikolesnim 4MATIC, ki bodo na voljo proti koncu leta, pa za zdaj ostajajo pri preizkušenem 7-stopenjskem G-tronic plus. Osnovno izbiro bo še naprej predstavljal 6-stopenjski ročni. Govori se tudi o električni različici, ki bo kot nalašč za dostavne službe, ki delujejo v mestnih središčih ali njenih obrobjih, a je zdaj znano le, da bodo te ponudbo okrepile v letu 2019.

Med furgonom, kesonom, šasijo in tourerjem lahko izbirate, sprinter pa je na voljo še v štirih dolžinah (od 5,27 do 7,37 metra) in treh višinah (od 2,37 do 2,83 metra), največji tako ponuja do 17 kubičnih metrov tovornega prostora. To pomeni tudi pet evropalet in obremenitev do 3.175 kilogramov. O cenah tokrat na kratko, ker je različic enostavno preveč (če je verjeti besedam proizvajalca, preko 1.700 možnih kombinacij karoserij, pogonov, nosilnosti, opreme ...), da bi naštevali vse. Ker štirikolesni pogon za zdaj še ni na voljo, boste za osnovni sprinter furgon 311 CDI s sprednjim pogonom, ročnim menjalnikom in opremo edition brez davka odšteli 21.800, za keson 20.800 in šasijo 19.600 evrov. Če govorimo o različicah z zadnjim pogonom, pa si cene sledijo: 24.100 za furgon, 22.900 za šasijo, za potniški tourer pa najmanj 36.400 evrov. Pri zastopniku dodajajo, da si s sprednjim pogonom odpirajo tudi vrata v svet avtodomov, zato pričakujejo, da bodo že v kratkem dosegli 60-odstotno rast prodaje. Kaj to pomeni v samih številkah, niso povedali, so pa dejali, da se jim na račun ločenih poti modelov crafter in sprinter obetajo boljši časi.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 2 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 3 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 7 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 7 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 8 meseci  | 
Ford Povezovanje ugotovitev pri zdravljenju ... pred 10 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 10 meseci  |