{* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toyota aygo

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ko pogledamo, s kako bogato zgodovino se lahko pohvali večina Toyotinih modelov, mali aygo deluje kot pravi mladič, s katerim so pred trinajstimi leti prvič resneje nastopili na trgu malih mestnih avtomobilov.
Toyota aygo
Foto: Gašper Miš
7. 9. 2018 ob 19:00
Komentarjev: 0

Pisalo se je leto 2005, ko so pri Toyoti začeli pokušati trg mestnih malčkov in nam takrat v sodelovanju s francoskima Peugeotom in Citroënom predstavili prvo generacijo modela aygo. Ta se je z dvema prenovama na trgu obdržala dolgih devet let, drugo, ki sorodstvene vezi ohranja še naprej, pa so pred kratkim pomladili. Ker njeni gabariti ostajajo podobni, še naprej govorimo o kompaktnem avtomobilu, ki v dolžino ne presega meje treh metrov in pol. Prenova sicer ni tako drastična, da bi morali lastniki prejšnjih takoj oddrveti do najbližjega salona, vseeno pa aygu prinaša svež elan.

Če začnemo z zunanjostjo, boste lahko opazili, da ima novinec novo motorno masko, nova so vsa svetila in platišča, kar aygu, po besedah Toyotinih oblikovalcev, prinaša bolj tridimenzionalen videz. Kot vsi podobno veliki oziroma majhni predstavniki veliko stavi tudi na personalizacijo, zato sta ob številnih barvnih okrasnih elementih na voljo še dve novi barvi. Prva je modra, druga pa takšna vijolična, kot jo lahko vidite na fotografijah. Bolj živahna je lahko tudi notranjost, za kar bosta poskrbeli dve novi oblazinjenji, predvsem pa okrasni elementi v kontrastnih barvah, ki lepo poživijo sicer precej preprosto oblikovano armaturno ploščo. Na njej je prostor našel še 7-palčni zaslon, občutljiv na dotik in podprt z multimedijskim vmesnikom touch connect. Tega so razvili v sodelovanju s priznanim proizvajalcem Pioneer in deluje odlično, mladi pa boste bolj cenili, da omogoča še napredno povezavo preko sistemov Apple CarPlay in Android Auto. Celo ukaze Siri prepozna, za nameček pa lahko sistem nadgradite še z navigacijo ter kamero za vzvratno vožnjo.


Pomembno novost so skrili še pod motorni pokrov, saj litrski trivaljni motor VVT-i po novem izpolnjuje normative razreda Euro 6.2. Obenem ponuja dva kilovata več moči (53 kW / 72 KM), navora pa je za dva njutonmetra manj (93 Nm). Pogon seveda ostaja na sprednji kolesi, menjalnik pa petstopenjski ročni oziroma prav tolikostopenjski robotizirani X-shift, za katerega boste odšteli še dodatnih 850 evrov. Atmosferski motor ni le malenkost močnejši in čistejši, pač pa se lahko pohvali še z novim vpetjem in novo izravnalno gredjo, ki pripomore k bolj mirnemu teku. Da bo trivaljnih vibracij v kabini še manj, so ayga povrhu opremili še z novimi izolacijskimi materiali, medtem ko bo za boljšo vozniško izkušnjo poskrbel še programsko izboljšan krmilni sistem ter manjši popravki pri podvozju.

Prenovljeni aygo si lahko kupci tudi tokrat omislite tako v trivratni kot 300 evrov dražji petvratni karoserijski različici. Osnovnemu paketu x in paketom x-play, x-cite in x-clusiv se zdaj pridružuje še nov x-trend, ki je med drugim že serijsko opremljen z varnostnim paketom TSS (Toyota Safety Sense). Na srečo si lahko omenjeni paket, ki vključuje opozorilnik za nenamerno menjavo voznega pasu ter sistem preprečevanja naleta z možnostjo samodejnega zaviranja do popolne zaustavitve, opcijsko omislite tudi pri vseh ostalih, zanj pa boste odšteli od 350 do 480 evrov. Za osnovno različico modela bo sicer treba privarčevati najmanj 9.940 (aygo 1.0 VVT-i x, tri vrata, 5-st. roč.), za najdražjo pa 13.870 evrov (aygo 1.0 VVT-i x-clusiv bitone, pet vrat, 5-st. roč.). Pri Toyoti pričakujejo, da bodo z aygom še naprej nagovarjali predvsem mlade in mlade po srcu, letno pa v prodajne salone zvabili približno 140 kupcev, kar je malo več kot pred prenovo. Novinec si bo tako še letos v razredu, ki v zadnjih letih beleži letno prodajo od 2.400 do 2.900 vozil, priboril približno petodstotni tržni delež.


Informacije o toyoti aygo lahko pridobite še v mednarodni premieri.

Cene:

toyota aygo 1.0 VVT-i x, tri vrata, 5-st. roč. (53 kW) – 9.940 EUR
toyota aygo 1.0 VVT-i x-play, tri vrata, 5-st. roč. (53 kW) – 10.190 EUR
toyota aygo 1.0 VVT-i x, pet vrat, 5-st. roč. (53 kW) – 10.240 EUR
toyota aygo 1.0 VVT-i x-play, pet vrat, 5-st. roč. (53 kW) – 10.490 EUR
toyota aygo 1.0 VVT-i x-cite bitone, pet vrat, 5-st. roč. (53 kW) – 11.820 EUR
toyota aygo 1.0 VVT-i x-trend, pet vrat, 5-st. roč. (53 kW) – 12.480 EUR
toyota aygo 1.0 VVT-i x-clusiv bitone, pet vrat, 5-st. roč. (53 kW) – 13.870 EUR

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2018
Oktober 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
0102  domača premiera - mazda 6
0304050607  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
08  domača premiera - mercedes-benz C
09  domača premiera - audi Q8
1011  Varno za volanom - Kranj
12  domača premiera - opel combo life
1314  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
151617  domača premiera - hyundai kona electric
18  Varno za volanom - Ptuj
192021  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
222324  domača premiera - suzuki vitara
25  Varno za volanom - Celje
262728  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 278
fiat 500 182
renault megane 159
skoda octavia 159
volkswagen polo 146

Podatki veljajo za september 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 58.452 novih avtov!

Anketa
Kdaj bo v vaši garaži elektrificirano vozilo?
921Hibrid kupim še letos. 920Še vedno čakam, da bodo cenejši. 919Priključni hibrid me zelo mika. 918Nikoli, ker ljubim vonj bencina.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: dejan159
Obvestila
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 17 urami  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 21 urami  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 22 urami  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 23 urami  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 1 dnevi  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 dnevi  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 dnevi  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 3 tedni  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 1 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 1 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 1 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 2 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 3 meseci  | 
3. Ford Performance Zabavno in atraktivno pred 4 meseci  | 
Goodyear Nasvet avtobusnim prevoznikom pred 4 meseci  | 
Zmagovalci PAL 2018 Mercedes S, škoda kodiaq, nissan leaf, ... pred 5 meseci  | 
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 7 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 7 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 pred 7 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 7 meseci  |